wtorek, 20 maja 2014

Mon Ami !!!!
Nie zebym nauczyla sie po francusku ale to tak swiatowo brzmi he he he.
na poczatku chce podziekowac wszystkim za podtrzymywanie na duchu i okazywanie troski. Pomaga wierzcie mi. U nas lato w pelni, kasztany juz przekwitly i juz za chwile dzieci beda gonic i je zbierac. Czas mija taaaak szybko, zeby mozna go bylo chociaz troszeke zatrzymac, spowolnic.... E tam, takie jakies refleksje mnie naszly, a pewnie jestescie ciekawe co u mnie nowego. Wlasciwie to dalej to samo bol, prochy , bol, prochy. Dzisiaj bylam na takim (znowu) specjalnym zastrzyku bezposrednio w podrajcowany nerw, oj bolalo, bolalo, lekarz mial dobre oko i trafil w dziesiatke. kasa chorych juz nie placi za to wiec 100€ nie moje. Ale jezeli troche zlagodzi..... wlasnie teraz o to chodzi zeby przekonac sie, zanim mnie zerzna czy mi to pomoglo. Okolo 2 do 3 tygodni potrwa oczekiwanie, jezeli nie pomoze, to rznietka.
Jak wiecie mialam tez w miedzyczasie taki niby ''URLOP'' tzn na lezaco dojechalam do Polski, prawie zawsze tam lezalam do gory brzuchem i znowu na lezaco wrocilam spowrotem do Bonn. Taki byl moj urlop, pelen wrazen i bardzo urozmaicony he he he. A ja glupia nawet mialam zamiar sie spotkac z Sonia, Barbarosa i Basia, u mnie, ale nic z tego nie wyszlo. Moze kiedy indziej sie uda. Zeby was juz nie zanudzac pokaze wam moje ostatnie uszytki, jest tego troche i nie wiem od czego zaczac. Zeby zrobic dobre wrazenie zaczne od sukienki, Krysia mowi ze, w  sukienkach dobrze sie prezentuje. Sukienka jest dwuczesciowa, gora z materialu, o ktory sie poklocilam w sklepie z kierownikiem bo, chciano mi sprzedac wzor przeciety w polowie, bo pan mowil, ze to jest towar na metry i obojetnie gdzie sie ucina!!!!!! Glupek bez pojecia, ale ze 1 m kosztowal az 6€ machnelam reka na princip i kupilam kawalek z calym i pol ucietego wzoru... Dol zeby mnie dodatkowo wyszczuplil jest z czarnego jerseju, zeszyty gumka z gora, a gora jest troche zachodzaca na dol, zeby zamaskowac moj ''malenki brzuszek''
To jest ta ulubiona pozycja na urlopie.
Das ist die Lieblingsposition auf Urlaub.

Mon Ami ! !
Nicht das ich  Französisch lernte zu sprechen, aber es so weltlichen klingt hi hi hi!!!.
Bei uns in Bonn ist schon so schön sommerlich. Die Zeit vergeht soooo schnell, aber aber Ihr seid bestimmt neugierig , was  neues bei mir gibt ist. Leider ist  gleich geblieben, Schmerz , Tabletten, Schmerzen, Tabletten. Heute habe ich eine besondere (wieder) Spritze direkt in den unruhigen Nerv, oh, es tat weh , es tat sehr  weh , hatte der Arzt ein gutes Auge und den Jackpot getroffen . Krankenkasse bezahlt den Jackpot  nicht mehr so ist100 € nicht meine. Etwa 2 bis 3 Wochen sollen wir auf eventuelle Verbesserung warten .

Wie Sie wissen, hatte ich auch in der Zwischenzeit eine Art von  '' HOLIDAY''  dh liegend erreichte ich Polen ,meisten lag ich da auf dem Sofa,und  liegend kehrte ich zurück nach Bonn. Das war mein Urlaub, voller Eindrücke und sehr abwechslungsreich ha ha ha . jetzt ist aber schluß mit dem jammern ich wollte was neues zeigen, mein selbst genähtes Kleid, ich wollte einen guten Eindruck machen deshalb Kleid, weil man sagte in den Kleidern präsentierte ich mich gut . Das Kleid ist ein zweiteiliges , die Oberseite des Materials , über den ich mich, in den Laden mit dem Manager gestritten habe , weil er wollte mir ein Stoff mit Muster der in der Mitte durchgeschnitten war verkaufen, er hatte leider keine Ahnung, er sagte ist doch Meter Ware!! weil  1 m nur die 6 € kostete, winkte ich mit der Hand auf den Prinzip und kaufte ein Stück mit ganze und halbe Muster . ich hoffe das Euch gefehlt. Bis bald!! Hoffe ich























Buty/Schuhe Esprit
plaszcz/Mantel Zalando
Torebka/Tasche Zara
Sukienka/Kleid HandMade
Zegarek/Uhr Blubery
Biju nn

57 komentarzy:

  1. Mimo tego bólu powalającego wyglądasz jako ten materiał kwitnąco. Jak Ty to robisz? Sukienka jest śliczna.
    Życzę, aby zastrzyki pomogły i obyło się bez cięcia, a ból poszedł precz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, czy tojest moje przeklestwo ze tak dobrze wygladam, opowiem historyjke, ja jestem tez inwalidka ii mam 60% procent inwalidztwa, co w dzisiejszych czasach juz o czyms swiadczy. Ostatnio moja ksiazeczka dla inwalidow nie miala juz miejsca na przedluzenie, potrzebna byla nowa, nie zastanawiajac sie poslalam pismo ze zdjeciem!!! No wlasnie z takim wygladem to od razu sie zrobilam podejzana i dla instytucji i waslali mnie na komisje lekarska, i tam to juz nie bylam taka glupia, co ja na to moge ze tak wygladam a jestem taka chora...Musze chyba zamiast swojego zdjecia posylac zdjecia mojego kregoslupa!!! albo sie pochlastam!!!i w tym sensie dalej Buzka

      Usuń
    2. Na drugi raz bez makijażu i z krzywą miną trzeba zrobić zdjęcie ;))
      Niestety tak kombinują w urzędach, różnych instytucjach i utrudniają człowiekowi załatwienie wiele spraw.
      Ale faktycznie wyglądasz naprawdę super i mam nadzieję, że szybko fizycznie dojdziesz do dobrej kondycji.

      Usuń
  2. Dołączam się do słów MagIk - wyglądasz kwitnąco mimo Twych cierpień! :-) To nie było operacji? bo ja miałam nadzieję, że to Twoja duża szansa... Sukienka świetna! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie 3 lekarzy mowilo mi co innego, jeden nawet powiedzial ze taki stymulator to nie dla mnie, poszlam wiec do czwartego i jego slucham tak jak.....meza hi hi hi. A tak moje Ty sloneczko paragwajskie co sie odwlecze to nie uciecze, prawda Sciskam Cie mocno i bardzo sie ciesze ze paczka doszla i czekam na kolorowe efekty...

      Usuń
  3. To prawda Izuś ,Wyglądasz kwitnąco, sukienka cudo, ten materiał jest przepiękny ! Wyglądasz w tej stylizacji z płaszczykiem rewelacyjnie :) Iza życzę Ci dużo zdrowia, mam nadzieję że kuracja pomoże :D Buziaki dla Ciebie :X***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasienko mam rowniez taka nadzieje, ciesze sie ze Ci sie podoba, a wyobrazasz sobie taki wzor przeciety na pol ???
      Buziaki

      Usuń
  4. hallo,
    wie geht es dir? ich dachte schon du willst gar nicht mehr kommen.
    schön hast du dein kleidungsstück gestaltet.
    mit lieben grüßen eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.
      ich muß meine hyralonspritzen fürs knie auch selbst bezahlen, das sind immer 5 stitzungen pro spritze
      150 euro. ist teuer, aber es hilft und meine gesundheit ist mir wichtig.
      man kann nicht alles auf die kassen abwälzen.
      lg eva

      Usuń
    2. wie bei mir wird, muss ich noch abwarten, ich habe schon solche spritze bekommen an der andere Wirbelsäulestelle , leider ohne Erfolg. Bin ein bisschen Skeptisch, aber ich hoffe es wird funktioniert!! LG Isa

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Bluzka z płaszczem - idealna!
    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, laska, brzuszka to ja jakos sie u Ciebie nie dopatrzylam.Swietnie wygladasz po tym "urlopie"a spodniczka zwezana dlo dolu jest dla Ciebie stworzona.Kuruj sie, bo to wazne , wyleguj sie..tak trzeba i dzieki ze znow jestes..Lubie Cie podgladac.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja cieszy mnie twoj komentarz ogromnie, serdeczne dzieki!!!!

      Usuń
  7. Witaj Izo, wyglądasz pięknie. Świetna stylizacja, wręcz idealna. Dużo zdrówka Ci życzę i wypoczywaj.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziekuje serdecznie i ciesze sie ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz, Izuniu! sukienka jest piękna! Szkoda, ze się nie zobaczyłyśmy ale mam nadzieje, że to nadrobimy. Trzymam kciuki za Twoje zdrowie.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu bylo mi bardzo przykro, bo nastawilam sie juz na spotkanie, ale to jeszcze przed nami, dziekuje serdecznie za mily komentarz

      Usuń
  9. Hallo Isabella,
    es ist sehr schön wieder etwas von Dir zu hören. Dass es Dir noch immer nicht besser geht, tut mir aufrichtig leid. Ich hoffe trotzdem, dass die Spritze bald anschlägt und Du dann weniger bis gar keine Schmerzen mehr hast.
    Dein selbst genähtes Kleid sieht superschön aus und steht Dir sehr gut. Auch Dein Fotograf hat wieder sehr gute Arbeit geleistet.
    Ich wünsche Dir weiterhin Gute Besserung und schicke Dir ein liebes Grüßle.
    Gudrun :) von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Gudrun vielen, vielen Dank für Deine nette Worte ich umarme Dich ganz Herzlich!!! :)

      Usuń
  10. Ojejejej, materiał jest przeboski! Aż dziwne, że ludzie pracujący w takich sklepach się nie znają. A przecież powinni umieć doradzić jeszcze...
    Mam nadzieję, że ten zastrzyk pomoże i będzie szło ku lepszemu. Za to wyglądasz tak jakby wszystko było w porządku - pewnie trochę cię to kosztuje. Trzymam kciuki za powodzenie misji "zdrowie" :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Duużo zdrowia Ci życzę:)
    Wyglądasz olśniewająco, sukienka jest śliczna:), a co do urzędników, to jak ktoś wygląda dobrze jest zadbany to przecież nie może być chory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, mam nauczke na pszyszlosc, dziekuje Agus za mile slowa :)

      Usuń
  12. Izo wyglądasz w tej sukience zabójczo to rewelacyjny fason dla Ciebie - góra we wzór asymetryczny , dół wąski. Po prostu super.A do tego płaszczyk -bardzo elegancko.Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko serdeczne dzieki, ja rowniez bardzo dobrze sie czuje w tym fasonie:)

      Usuń
  13. wow, wyglądasz rewelacyjnie!!!sukienka fantastyczna, cudowna!!! nie mogę się na Ciebie napatrzeć! no świetnie Ci bez okularów, nie myślałaś o szkłach kontaktowych?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkla kontaktowe????kiedys nosilam i ciagle mi oczy lzawily, ale moze znowu sprobuje?? Serdeczne dzieki Magdo

      Usuń
  14. No powiem Ci Izo że po nadwadze nie został nawet ślad . Pewnikiem teraz sporo czasu będziesz musiała przy maszynie , bo nowa garderoba konieczna ;) brawo !!!! Sukienka idealna dla ciebie !
    Co Znaczy żyć z bólem , wiem . Nie , nie ja , ale moja mama - zwana przeze mnie cyborgiem , ma ju w sobie tyle endoprotez i stymulatorów . I to Chart ducha powoduje ,że na "zewnatrz" nie widać tego bólu , a widać uśmiech . Jak u Ciebie . Jak u mojej Mamy . Ściskam mocno , Zycze sporo zdrowia i chartu ducha !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chyba juz powinnas okulary zaczac nosic, moja waga sie utrzymuje!!!! Naprawde widzisz roznice??? To sie ciesze okrutnie.Ach ten cholerny bol....pozdrow mame , mialybysmy o czym pogadac Buziaki dla Ciebie :)

      Usuń
  15. Ja mam traumę po oglądaniu bólu, więc nic nie powiem :(
    Współczuję Ci i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urlop Ci służy, bo slicznie wygladasz!!! No i jak zwykle piekne prace. Duzo zdrówka zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio dziekuje Ci serdecznie i bardzo mnie cieszy Twoje zdanie o mojej pracy, Buzka

      Usuń
  17. Trzymaj się Iza! Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i serdecznie Cię pozdrawiam :)

    PS. Piękna sukienka i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu serdecznie dziekuje za mile slowa, musi mi cos wreszcie pomoc!!! Buziaki

      Usuń
  18. Wyglądasz Izo w tej sukience świetnie. To jest idealny dla Ciebie fason. Życzę Ci, aby ból szybko ustąpił, a Ty abyś szybko wróciła do blogowania. serdecznie pozdrawiam.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Krysiu serdecznie twoja opinia wiele dla mnie znaczy, ale nie moge przeciez nosic ciagle takiego samego fasonu.....nastepne modele beda... Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  19. Myślałam, że to bluzka i spódniczka, ale to fajnie połączyłaś, góra ma piękny wzór, też by mi się podobała taka sukienka....
    Wracaj do zdrowia Izuś i do blogowania...pozdrawiam cieplutko, u mnie robi się upalnie, jutro 28 stopni...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dzieluje Basiu za tak mile slowa, u nas tez upalnie......Buziaki

      Usuń
  20. Piękny materiał, myślę, że zakup z kawałkiem dodatkowym się opłacił:)wyglądasz pięknie w stylizacji. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za mily komentarz oraz zyczenia zdrowia i pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Du arme, tut mir leid zu hören, dass es nicht wirklich besser ist. Ich drücke dir dir Daumen, das die Spitze hilft. Trotzdem strahlst du auf deinen Fotos.
    Grüße und gute Besserung

    OdpowiedzUsuń
  22. Hallo Isabella,
    das Kleid ist dir mal wieder sehr gut gelungen und die Kette dazu ist einmalig. Ich wünsche Dir weiterhin gute Besserung. LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich dachte dass Du die Kette bemerkst!!! LG Isa

      Usuń
  23. Dużo , dużo zdrowia życzę! Mimo to zachowujesz świetny wygląd, a sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Liebe Isa,
    gut, dass Du Dich durchgesetzt hast. Die Blütenpracht wirkt so am besten. Es ist ein wunderschönes Kleid!
    Ich wünsch Dir, dass die teure Behandlung anschlägt und es Dir bald besser geht.
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj kochana, miło Cię widzieć. Powtórzę za innymi: wyglądasz prześlicznie! Życzę Ci dużo , dużo sił, zdrowia i energii. A że na zewnątrz nie widać, coś o tym wiem... Moje wyniki fatalne nadal, lekarze ze mną eksperymentują, pieniądze tracę i nic się nie zmienia... Izo kochana sama jestem ostatnio bardzo pogubiona, staram się trzymać formę, zaniedbałam blogi, może wreszcie znajdę czas i napiszę do Ciebie na priv. Miło, że chciałaś się z nami spotkać. Wierze, że się to kiedyś uda. Całuję Cię mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie wierz mi bardzo doceniam to ze napislas komentarz,wiadomo juz od dawna ze zdrowko zaczynamy doceniac, wtedy kiedy go zaczyna nam brakowac. Po Tobie rowniez nie widac zadnych chorobsk, chart ducha jak mowi mam PannyAnny. Tak trzymac....Buziaki i usciski

      Usuń
  26. Izunia! Jak dobrze Cie widziec! Wspolczuje, ze tak cierpisz sobie po cichu…wierze, ze w koncu znajdzie sie jaks cudowny srodek na Twoje dolegliwosci! Moze tez zastrzyk…
    Kochanie, sukienka jest po prostu rewelacjyna! Dla mnie - jesli juz maja byc kwiatowe wzory - to koniecznie na ciemnym tle! Takze tym materialem trafilas absolutnie w moj gust. Poza tym swietnie dopasowalas fason do swojej rewelacyjnej figury! Wygladasz przepieknie!!!
    Zycze duzo drowka i cierpliwosci w pokonywaniu przeszkod!! Buziaki!! ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak bardzo sie ciesze ze nie zabraklo i Ciebie. Trzeba robic co najlepsze z tego co sie ma, bo mozna zwariowac. A zastrzyk faktyczne uspokoil ten nerw, szkoda ze na kosci nie dziala. Serdecznie dziekuje za mily komentarz i odwiedziny, sciskam i caluje...

      Usuń
  27. Przede wszystkim zdrowia życzę. Miejmy nadzieję, że terapia pomoże...Sukienka superowa z tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  28. You look beautiful, dear friend. I hope that you feel better now, health is very important, take care. Beautiful dress! Have a happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ladna bluzeczka, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń