wtorek, 7 maja 2013

6.05 !!!

dzisiaj juz 7 maj a 6 maja przed wielu,wielu , wielu lat sie urodzilam i zamiast swietowac jestem na chorobowym w domu z tabletkami ktore musze brac co 4 godziny i w nocy tez, i nawet nie moglam wypic toastu za swoje zdrowie, ale .....19.05 jedziemy na 2 tygodnie do Polski i bedziemy moja okragla rocznice urodzin swietowac ... jak sie ciesze, ale poniewaz pogoda u nas od chyba soboty przepiekna to oczywiscie zagonilam malza do zrobienia zdjec, tym razem tylko jedna rzecz jest uszyta przeze mnie ta zielona bluzka... popatrzcie jaki odwazny zestaw zalozylam ha! ale ja zawsze bylam bardzo odwazna w doborze strojow, pamietam nawet, a bylo tojuz ze 100 lat temu poklocilam sie z moim mezem o moj ubiur, mielismy isc do Kosciola i malz kategorycznie zabronil mi isc tak ubrana  jak wtedy bylam,o ile pamietam byly to czarne narciarki i piekny zielony sweter z czarnym szerokim paskiem, czyli zupelnie spoko, dla mnie, ale w tamtych czasach nikt nie nosil na ulicy takich spodni, tylko  jezdzili na nartach no i balerinki !!!! zgroza, poszlismy osobno, i wmiare uplywu czasu moj malz sie przyzwyczail, ze za jego zona sie kazdy oglada, a dzieci sie pytaja: mamusiu a kto to jest ta pani?? a to byly czasy jak na polkach w sklepach byl tylko ocet!!!!!
Wtedy to sie dopiero trzeba bylo nagimnastykowac, zeby wymyslic jak to sie dzisiaj nazywa ''stylizacje''
No dobra wystarczy marudzenia przedstawiam:

:

Marynarka-Mango
Spodnie H&M









 a tu z moimi pieknymi zoltymi spodniami.




 moja kochana sunia zawsze mi towarzyszy

a na koncu musze wam powiedziec, ze jak sie chwycilam za przerabianie bluzki z baskinka, prucie skracanie zwezanie, to wyszlo mi takie jakies dziwadlo z tylu krotsze niz z przodu, jakies nierowne po zebraniu na bokach, ze nie wiem czy jest do uratowanai,
Buziaki i dobrej nocy i dziekuje za odwiedziny oczywiscie

34 komentarze:

  1. Isabello moja droga, ten zestaw jest cudowny!!! Pięknie to dobrałaś, a spodenki Twojej roboty są po prostu boskie, w tym połączeniu - Klasse!!! Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alles Gute zum Geburtstag!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gustan mucho tus elegantes estilismos! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. O Izabel ! wszystkiego naj naj lepszego, zdrowia!! i wielu pomysłów ,,szyciowych" Jak bym nie wiedziała ile wiosen liczysz to bym w życiu Tobie tyle nie dała!!! Pięknie wyglądasz i tak trzymaj :DDD Zdjęcia super ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje kochana musze sie dobrze konserwowac, bo moj malz mlodszy.....a konkurencja duza :D:))

      Usuń
  5. Wszystkiego, co najlepsze! Zawsze tak pięknego uśmiechu, mnóstwa szyciowych pomysłów, którymi będziesz nas raczyć i ZDROWIA!
    Zielona bluzeczka najfajniejsza! W ogóle uwielbiam Twoje połączenia, stylizacje, Izuniu, strasznie podoba mi się to, że nie są banalne, odmładzają Cię o kilkanaście ładnych lat i tego Ci gratuluję i podziwiać Cię będę zawsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje Moniko zawsze z przyjemnoscia czytam twoje komentarze,usciski i jeszcze raz dziekuje

      Usuń
  6. O matko święta Matysiakowo! - Izabello, jaka Ty jesteś piękna!
    Najpiękniej wyglądasz w stylizacji, w tej białej marynarce z zieloną bluzką. Dosłownie jak jakaś księżna.
    Nie, do diabła nie kadzę, prawdę mówię!!!!
    Ta zielona bluzka podbiła moje serce, cudowna butelkowa zieleń.
    Pięknie też wyglądasz w komplecie w zielone kwiaty.
    Jeju, nadawałaś tych zdjęć, a ja muszę pisać i pisać, zamiast życzenia Ci składać.
    Wszystkiego najlepszego Izuniu i żebyś zawsze była taką babką z klasą, jak dziś!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess tak jak Twoje rady, to mam nadzieje ze, te slowa sa szczere no i prosze do mnie mowic per Wasza wyskosc,(albo niskosc lepiej)dziekuje jeszcze raz....

      Usuń
    2. Ma się rozumieć - Wasza Wysokość!!!!

      Usuń
  7. Naj, naj, najlepszego Ci życzę! Dużo zdrowia! I szczęścia!
    A ja mam dzisiaj urodzinki - miły zbieg okoliczności :-) 6. i 7.05. :-)
    I podziwiam właśnie te "stylizacje" za komuny, a raczej kobiety, które potrafiły i miały odwagę wtedy wyróżniać się w tłumie!
    Ale Twoje dzisiejsze ubiory są też ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za zyczenia i mile slowa, Tobie rowniez wszystkiego naj....i duzo pomyslow do zrealizowania....buziaczki

      Usuń
  8. Jesteś piękną kobietą i w każdej odsłonie prezentujesz się cudnie. Ja też na lekach od przedwczoraj, ale to dlatego, że poczułam pylące trawy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje...:)))
      u nas juz to minelo,a malz jest tez alergikiem wiec jestemna biezaco, usciski

      Usuń
  9. Sto lat:). Uwielbiam te żółte spodnie i masz śliczną psinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje
      zebym mogla to pisalabym codziennie nowy post o niej:)))))usciski

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego i duzo, duzo zdrowia! A maz powinien byc dumny, ze ludzie ogladaSlicnzja sie za jego zona, bo jest kobieta z klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj malz jest chyba dumny ze mnie,czasami(!!) powie minawet ze slicznie wygladam i to po 30 latach malzenstwa. Tak jest wtedy kiedy masz za meza najlepszego przyjaciela...pozdrawiam

      Usuń
  11. Wszystkiego Naj Naj Najlepszego Izuniu:) Dużo zdrówka, radości, pomyślności i spełnienia marzeń:)
    Wyglądasz REWELACYJNIE!!! Bardzo mi się podobasz tym komplecie. Z tą filiżanką to zdjęcie jakby z kolorowego magazynu - super! Z tą zieloną bluzką też super; nie wiem który lepszy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, prosimy nie zmieniaj się jesteś odważna w ubieraniu się i tak trzymaj, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Izabello wyglądasz w tych zestawach cudnie!Ta zieleń - marzenie. Bardzo lubię Cię podpatrywać. Chyba trochę zmienię swój styl ubierania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego, co najlepsze! Świetny jest materiał tych spodni h&m-owych.

    OdpowiedzUsuń
  15. No Isabello, pięknie wyglądasz, pierwszy zestaw z zieloną bnluzeczką super, chyba mi się podoba najbardziej ale muszę przyznać, że cała w kwieciu też świetnie wyglądasz i też mi się baaardxzo podoba, oczywiście to dwie różne stylizacje na dwie różne okacje i naweet na inną pogodę. Szkoda, że z baskinką coś nie wyszło ale może da się uratować...pozdrawiam i wszystkiego NAJ! z okazji Urodzin /mówisz że okrągłe?, to chyba 25/...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Basiu nie sa to 25-te urodziny a wlasciwie to niechcialabym miec teraz 25 lat...moja mlodosc byla latwiejsza,ale dziekuje za komplement. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Wszystkiego co najlepsze z okazji Twoich urodzin:)))wyglądasz ślicznie a najbardziej podobasz mi się w tym kolorowym komplecie i z filiżanką:))))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem co sie dzieje z moimi odpowiedzami niektore widac niektore zniknely a niektorych niemoge napisac wybaczcie wiec ale to nie moja wina...usciski i dziekuje wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepszego! piękne zielenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urodzinowe buziaki i uściski przesyłam :))
    Ten pierwszy zestaw z zieloną bluzką wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę spóżnione ale bardzo szczere życzenia;Radości w sercu i swiatła w mroku,zdrówka ponad wszystko,wciąż tak pięknych szyciowych projektów i jak zawsze kolorowej,usmiechniętej Ciebie <3 :)
    Wszystkie stylizacje piękne a zielona bluzeczka NR 1
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione życzenia i ode mnie :)
    Wariant z zieloną górą i kwiecistymi spodniami - bomba :)

    OdpowiedzUsuń