czwartek, 6 lutego 2014

bez tytulu / ohne tittel

witajcie
 dzisiaj chce Wam pokazac alternatywny sposob  noszenia mojego swetro-plaszcza, dorobilam tez zapiecie na guziczki, metalowe,a pod nim nosze sukieneczke uszyta ze sredniej grubosci welenki w pieknym camelowym kolorze. I tyle bedzie na dzisiaj, bo musze przegryzsc swoje ostanie badanie komputerowe kregoslupa, niestety nie jest dobrze, jest zle i dziwie sie ze jeszcze nie leze w wariatkowie, albo gdzies indziej....W tym moim smutnym pelnym bolu zyciu, jest tak malo radosci, do jednej z nich nalezy moj blog, pozwala mi nie byc sama, pozwala zapomniec ze jest zle, Czytajac inne posty przezywam z Wami wasze egzaminy, ciaze, malzenstwa, wspaniale podroze, Wasze sliczne uszytki i inne robotki reczne i jest mi lepiej. Czytajac Wasze mile komentarze wraca do mnie chec zycia i szycia :) Wraca tez moj optymizm, Dzisiaj moj optymizm sobie gdzies poszedl i nie wiem czy go znajde???PA

willkommen 
  heute möchte ich Euch zeigen, eine alternative Methode meinem Strickmantel zu tragen, machte auch sein Verschluss  und drunter trage ich ein aus Wolle genähtes Kleid . Und das wird alles für heute, weil ich die letzte MRT-ergebnis der Wirbelsäule bearbeiten muss,  es ist nicht gut, ist sehr schlecht und ich wundere mich warum ich noch nicht in der Klapsmühle, oder irgendwo anders ....gelandet bin.
 In meinem traurigem Leben, voller Schmerz, gibt es so wenig Freude...., einer von ihnen mein Blog ist, er lässt  mich nicht allein sein, lässt vergessen, das mir schlecht geht, wen ich andere Beiträge lese, erlebe ich mit Euch Ihre Prüfungen, Schwangerschaften, Probleme,, Hochzeiten, große Reisen, Ihre  Handarbeiten, und mir gehst dabei  besser. Ihrer Kommentare holen mich wieder zum Leben und zu der Wunsch, zu nähen :) Er kehrt auch mein Optimismus zurück.
 Heute aber mein Optimismus  ging  irgendwo und ich weiß nicht, ob ich ihn wieder finden? LG Isa



















A to moja sunia....jest sliczna
Hier meine liebe, treue,schöne Hündin.

67 komentarzy:

  1. Sukienka świetna ;) Hahaha te patki dobrze jej robią . Płaszczo- swetr mi się bardziej z futrzakiem podobał, ale wogole to świetnie ,że można na kilka sposobów . Jeden ciuch wiele twarzy :))
    Izuniu ściskam ogromnie , niech wraca do Ciebie optymizm jak najszybciej ! Jak nie to będzie miał z nami do czynienia !!!pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chcialas patki i sa patki ha ha ha !!!! A moj optymizm wrocil ,bo sie przestraszyl :)
      To jest lepsze niz psychoterapia :) usciski

      Usuń
    2. A co nie mówiłam ,że małe patki a efekt wizualnie świetny i wyszczuplajacy ?!!
      Cieszę sie z. Poprawy :):):)

      Usuń
  2. O tak! Ta stylizacja jak dla mnie to jest to! Pięknie!
    Trzymaj się Kochana! Słoneczko i ciepło wysyłam i tysiące dobrych myśli! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszlo to sloneczko i dobre mysli dziekuje serdecznie ,ciesze sie ze Ci sie podoba :) .)

      Usuń
  3. super! szczególnie podoba mi się to zdjęcie bez płaszczyka<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Izo, podoba mi się każda Twoja odsłona. Na zdjęciach wyglądasz bardzo świeżo. Dodatki w panterkę bardzo ładnie pasują. Przesyłam Ci moooooooooooooooc uścisków. Ja też mam trudny tydzień i nie jest mi do śmiechu... Ale nie poddawajmy się kochana. Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie rzadko kiedy poddaje!! Nie daje sie Basiu :) Dziekuje serdecznie za mile slowa i Tobie rowniez zycze duzo sily zebys mogla zwalczyc przeciwnosci losu :)

      Usuń
  5. lass dich erstmal umarmen!
    es tut mir soo leid,dass du dich damit rumplaggen must.ich wünsche dir viel kraft und viel enrgie für nächste zeit. und bitte bitte bleib dabei. die kreativit#t lenkt nicht nur ab, sie tut der seele gut!du bist eine tolle frau!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vielen Dank für Deine Worte:) Wie Du gesagt hast die Kreativität tut der Seele gut, ich habe auch Dein Blog besucht...ich bin sprachlos.....Du bist richtige Nehänwikipedia für mich.Danke dass Du mich besucht hast LG

      Usuń
  6. Izuniu kochana, tak chciałabym Cię przytulić. Pozwól, ze internetowo uściskam Cie i prześlę moc pozytywnych myśli. Jesteś świetną, pogodną i śliczna dziewczyną pamiętaj o tym. Masz tutaj w nas wiele pozytywnych dziewczyn, które bardzo Cię lubią. gdybyś chciała się "wygadać" to pisz do mnie na maila sdziech@op.pl.
    Paszczyk świetny i bardzo podobają mi się panterkowe dodatki.
    Ściskam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci serdeznie Soniu za mile slowa otuchy, tego wlasnie bardzo potrzebuje, ale jest juz lepiej, jakos sie uporalam...ale napisze Buziaki

      Usuń
  7. Na pewno się odnajdzie, trzeba trochę czasu i przyjdzie sam:):):) Życzę Ci tego z całego serducha:)
    Wyglądasz jak zwykle kobieco i elegancko:)
    Pozdrawiam optymistycznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak juz sie odnalazl, u mnie taki ''dolek'' nie trawa dlugo, diekuje serdecznie za mile slowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Me encanta el look y el vestido es muy bonito y elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza Wygladsz cudnie :) Sukienka jest najpiękniejsza!!
    Och i to samopoczucie, ...tak bardzo mam nadzieje, że będzie dobrze :) Że będzie miło i przyjemnie , a to tylko chwilowy spadek formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu zostalam juz podbudowana , jak sie martwic jak zycie jest mimo wszystko piekne, to byl tylko chwilowy dolek, juz jestem soba :)

      Usuń
    2. cieszę się, bo rzeczywiście życie bywa okrutne, ale suma sumarum jest piękne :)

      Usuń
  10. Liebe Isa, es tut mir von Herzen leid, dass dein Rückenproblem nicht besser wird und du so starke Schmerzen hast Du bist so ein herzlicher und positiver Mensch. Ich denke deine innere Einstellung wird dir helfen.
    Ich drücke dich ganz lieb, Cla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Cla danke für Deine liebe Worte, ich bin sehr stark:) ich lasse mich nicht so einfach unterkriegen:) :) LG Isa

      Usuń
  11. Izo ładnie wyglądasz, sukienka piękna. Płaszczo-sweter świetny . U mnie też brak chęci i jakieś przygnębienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziekuje serdecznie za mile slowa Usciski :)

      Usuń
  12. Jak ja Cię podziwiam, że ciągle jest w Tobie tyle ciepła, mimo tak trudnych chwil. Nie gorzkniejesz, nie zamykasz się w sobie. A trudne dni zdarzają się każdemu, tym bardziej w takiej sytuacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziekuje serdecznie za mile slowa, tak latwo sie nie poddaje!!!! Jest juz lepiej Usciski

      Usuń
  13. Tak ślicznie wyglądasz na zdjęcia nic a nic nie widać bólu:)))bardzo Ci współczuję i życzę z całego serca dużo zdrowia:sukienka jest śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziekuje serdecznie za tak mily komentarz :) :)

      Usuń
  14. Liebe Isa,
    ich hoffe sehr, dass Du Deinen Optimismus wieder findest. Du bist so eine tolle Frau, und so eine tapfere!
    Zudem schaust Du ganz bezaubernd aus in diesem schönen Kleid und Mantel. Ich mag die "tierischen" Accessoires sehr.
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Sabine ich lasse mich nicht unterkriegen, ich bin sehr stark :) :) Danke für Deine liebe Worte...Bedeuten mir sehr viel:) LG Isa

      Usuń
  15. Trzymaj się Kochana w tych trudnych chwilach. Myślami jestem z Tobą i życzę Ci dużo zdrowia i optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Jolu bardzo serdecznie, takich zyczen potrzebuje :) :)

      Usuń
  16. Mam nadzieję że przyczynię się odrobinę do przywrócenia lepszych nastrojów;) Oby Ci ten uśmiech, który pokazujesz na zdjęciach, nie znikał z twarzy! A sweter w tej wersji wygląda dużo bardziej wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnosc, chociaz wirtualna, milych osob pomaga bardzo dziekuje serdecznie a usmiech wrocil:)

      Usuń
  17. Sunia ma pozdrowienia od Reksia:D
    A Ty tak pięknie wyglądasz, że w życiu bym nie powiedziała, że coś Cię męczy...kurde...co słyszę, to kobiety chorują z powodu kręgosłupa...Sama parę lat temu zaległam z jego powodu...3 miesiące w bólu przeżyłam...Dlatego rozumiem Cię doskonale..i przesyłam dobrą energię:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakusia sie ucieszyla, och jak ja ja kocham!!!!! dziekuje za dobra energie, moj optymizm wroci lw nocy:) :) Buziaki

      Usuń
  18. Sukienka jest śliczna, pięknie w niej wyglądasz. I Ty kobieto chorujesz ? Wyglądasz cudownie z tym uśmiechem na twarzy, tak trzymaj. Nawet w chorobie dobry humor nie może nas opuszczać. Życzę dużo zdrowia i jeszcze więcej uśmiechu, całuski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze staralam sie nikogo nie ''obrazac'' moja cierpiaca mina, taka juz jestem ze nie obnosze sie z moim cierpieniem na twarzy, czasami tylko potrzebje slownego wsparcia :) :)

      Usuń
  19. Wyglądasz przepieknie! i w moich ulubionych kolorach:0 bardzo elegancko i jesteś bardzo ładnie umalowana. Rzeczywiscie , nasze wirtualne zycie jest w pewnym sensie terapia, odskocznią od naszych codziennych bolączek, klopotów, smutków, nieraz samotnosci. Masz urocza psiunie, trzymaj sie zdrowo i cieplutku. Pogody zycia zyczę i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko tak jest jak piszesz:) :) Dziekuje serdecznie za mile slowa:)

      Usuń
  20. Bardzo Ci do twarzy w brązach i beżach. Ta wersja swetra bardziej mi się podoba. Dużo zdrowia Ci życzę i serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Izus, brazy i beze sa stworzone dla Ciebie! A sukienka jest tak piekna, ze sama chetnie bym taka nosila, serio! Jest cudna:)
    Kochana, jestes silna babka, dasz rade, wroci zdrowko, dobre samopoczucie i optymizm! Ja w to wierze!!! Calusy. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka jak to sie mowi ''ladnemu we wszystkim ladnie'' jak widzisz jest juz lepiej, w nocy moj optymizm wrocil:)

      Usuń
  22. Izo, pięknie wyglądasz! Zestaw jest idealny dla Ciebie. Ściskam Cię mocno i ślę masę pozytywnej energi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebralam, dziekuje i wielle to dla mnie znaczy :) :)

      Usuń
  23. Izo, przecież Ty tryskasz radością! jesteś bardzo utalentowana, świetnie wyglądasz my Cie kochamy to czym się dołujesz?! Twoje dzieła są perfekcyjne i zawsze fantastycznie w nich się prezentujesz! głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno Twoje slowa sa jak balsam dla mnie,i maja kojace dzialanie, bardzo mi pomogly....usciski

      Usuń
  24. Piękna sukienka i cała jesteś promienna, aż dziw, ze skrywasz w sobie ból i cierpienie spowodowane chorobą..Widać, że walczysz, prowadzac choć by tego bloga! I tak trzymaj nie pddawaj się! Życie tak już ma, raz są chwile słabsze, raz lepsze! Trzeba przeczekać z godnościa! Życzę Ci wszystkiego dobrego w walce z chorobą i złym samopoczuciem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za tak mile dodajace otuchy slowa!! :) usciski posylam

      Usuń
  25. Kochanie
    Na temat Twoich kreacji to znasz moje zdanie,a tak na marginesie to są nietuzinkowe i wyglądasz w nich bardzo ciekawie.
    Kochanie każdy z nas nosi w swoim życiu krzyż,ale nie każdy potrafi się z tym krzyżem w pogodzie ducha zmierzyć,a ty skarbie robisz to codziennie z uśmiechem i z dobrocią w sercu,a to jest bezcenne, Izabelko masz u swojego boku męża ,który również wnosi w Twoim życiu wiele optymizmu i radości ,a co jest szczególnie ważne dodaje Ci wytrwałości i wiary w realnym świecie,a to jest różnica bo masz go u swojego boku i razem dzielicie sie radościami i nawet smutkiem Pa moja kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt inny nie potrafi mnie tak poniesc na duchu jak Ty kochana, dziekuje serdecznie i caluje mocno

      Usuń
  26. Jak pięknie! :) Jesteś szalenie elegancka, uwielbiam oglądać Twoje fotki. :) Wchodzisz na pulpicie nawigacyjnym pod strzałką na statystyki, później: Żródła ruchu sieciowego i tam obok-> więcej -> wyszukiwane słowa kluczowe, są na dole. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mile slowa, zajrzalam tam i u mnie nie ma nic pod slowami kluczowymi??

      Usuń
  27. Toll - die Farbkombi ist so schön harmonisch und die Kette finde ich besonders schön!!

    LG aus der EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  28. Iza wygladasz pieknie :) Fajnie ze lepiej sie czujesz :)! Sukienka bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam I niech cie ten optimizm nie opuszcza xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawim cieplo :)

      Usuń
  29. Iza natychmiast poszukaj swojego optymizmu!!! Jak się go ma to się go ani na chwilę nie zostawia samego bo ktoś go ukradnie!!!!! :) Ja ostatnio mój gdzieś zgubiłam ,ale tak jak piszesz , człowiek sobie zajrzy ,poczyta,poogląda i już mu lepiej :) tylko na komentarze czasu ostatnio brakuje! ale wszystkie blogi mam na oku :) Na zdjęciach Wyglądasz fantastycznie, sukienka zaje-fajna!!!Pieseczka cudna :) mój pies od dwóch dni ma chrypkę , może dlatego że zrzucamy tynk w pokoju i kurzy się niemiłosiernie w całym dom, syf totalny!
    Jak mu się nie polepszy to weterynarz :(
    Pa pa buziaki gorące i dużo zdrowia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziekuje Ci ze pomimo takiego natloku zajec i braku czasu zajrzalas do mnie, sprawilas mi ogromna radosc, Sciskam mocno

      Usuń
  30. Jaki piękny i kobiecy zestaw!! Żałuję że dopiero teraz tu trafiłam, będę nadrabiać zaległości;) Życzę dużo dużo zdrowia i jeszcze większej dawki optymizmu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze sie Tobie u mnie podoba, zapraszam znowu :)

      Usuń
  31. Fabulous, dear Isabella
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  32. Eleganckie i piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krásně děkuji za Vaši návštěvu a vítáme Back :)

      Usuń
  33. W tej wersji podoba mi się bardziej....
    Zdrówka Ci życzę Iza, trzymaj się....buziaki....

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi także ta wersja bardziej się podoba. A spod swetra ładna sukienka się pokazuje i ten naszyjnik? Tylko do słoneczka wychodzić, właśnie z sunią. Pięknie utrzymana. Życzę zdrówka i pogody ducha. Fajnie, że wycieczka po blogach daje Ci radość. To tak - jak byś na pogaduchy wpadła. :)

    OdpowiedzUsuń