poniedziałek, 24 lutego 2014

wieszak na pranie / Wäscheständer

Frühjahr geht im Großen und Ganzen, die Vögel sind bei uns verrückt, machen schrecklichen Lärm , Tulpen blühen langsam und Narzissen beleuchten das Grün des Grases. Die Natur erwacht zum Leben, und auch wir Menschenbekommen auch andere Stimmung. Ich habe manchmal Gefühl und  würde die ganze Welt umarmen .... Frühling die schönste Zeit des Jahres für mich. Ich kehre zurück auf die Erde , und im Frühjahr ist der Frühjahrsputz. Mit solchen Gedanken stand ich auf ,und ging an die Arbeit , Wäschewechsel , Lüftung. Dann schaue ich  zufällig unter dem Bett ... ich fiel fast in Ohnmacht . Wie viel Staub hat sich angesammelt! Woher kommt das verdammt!!? Also fing ich an Matratzen und Lattenrost ziehen, heben und wieder ziehen. Ich schaffte es nur unter einem großen Bett und Nachttisch , wenn meine Wirbelsäule  gab mir zu wissen, dass sie da ist . Und diese Zeichen sind sehr, sehr schmerzhaft. Ich hatte , alles liegen gelassen, mache später weiter . Ich rief die Nachbarin, die mich Hilfe bei der Reinigung angeboten hat , aber es gab keine Antwort, offenbar hat sie noch geschlafen, um  etwa 9.30!!! :)
In der Zwischenzeit ist die Wäsche ausgewaschen und ging mit meiner Hündin im Garten, denn es gibt nichts wie Wäsche in der Sonne und Wind getrocknet.
Übrigens , habe ich einige Bilder von meine geänderte Jacke, einmal mit mein Handy , mit einem gelben Schal und gestern von meinem  Mann mit einem schwarzen Schal. Ich möchte Euch fragen, hab Ihr mein unterschiedliche Gesicht ausdrückt bei der Fotos bemerkt?? Ist die Jacke jetzt besser geworden?

Wiosna idzie na calego, ptaki u nas wariuja, halasuja okropnie, szykuja sie na zaloty i zakladanie gniazd, tulipany powoli rozkwitaja , a narcyze w pelnej krasie rozswietlaja zieleniejaca trawe. przyroda budzi sie do zycia, i u czlowieka tez jakis inny nastroj zagoscil. Mam takie momenty ze chcialabym usciskac caly swiat....Wiosna najpiekniejsza pora roku dla mnie. Wracam na ziemie, wiosna to i wiosenne porzadki. Z takim zamyslem wstalam i zabralam sie do pracy, zmiana poscieli, wietrzenie, jeszcze jakos dalam rady. Potem niefortunne spojrzenie pod lozko i....malo nie zemdlalam. Ile kurzu sie nagromadzilo!!!! Skad to cholerstwo sie bierze??? No wiec zaczelam wywlekac materace, podnosic stelarze i wyciagac jakies poupychane pod lozkami rzeczy. Zdolalam tylko odkurzyc pod jednym lozkiem i szafka nocna, kiedy kregoslup dal mi znac , ze ma dosyc. A te znaki sa bardzo, bardzo bolesne. Musialam wszystko zostawic, dokoncze pozniej. Dzwonilam do sasiadki, ktora zaoferowala mi sie z pomoca przy sprzataniu, ale nikt nie odbieral widocznie o 9,30 jeszcze spala, biedulka bezrobotna :)
W miedzyczasie wyprane zostalo pranie i poszlysmy z moja psinka do ogrodu, bo nie ma to jak pranie wsuszone na sloneczku i wietrze.
Przy okazji zrobilam zdjecia przerobionej kurtki, jest raz robiona przeze mnie komorka, z zoltym szalikiem i wczoraj przez meza z czarnym szalikiem. Po co o tym pisze , zwroccie na moja Twarz . Czy cos zwrocilo Wasza uwage??







































I jak ktore zdjecia lepsze??

Und welches Fotos sind schöner?

67 komentarzy:

  1. Oczywiście te z żółtym szalikiem. Kolor żółty rozświetla twoją twarz, wyglądasz młodzieńczo i beztrosko. A co do kurzu, też się zastanawiam skąd się go tyle bierze, można oszaleć. Pozdrawiam wiosennie z Gdańska( choć w lesie jeszcze trochę śniegu zostało)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rowniez sie podobaja....dziekuje Joasiu za odwiedziny i pozdrawiam slonecznie..

      Usuń
  2. Ich finde die Jacke und vor allem das Muster ganz ganz schön!
    LG aus der EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  3. I zupełnie inaczej sie kurteczka prezentuje :) wstawki czerwone w rekawach świetne , do czerwOnych spodni swietnie i Obowiązkowo z kolorowym szalikiem !
    A na buzi widzę opalenizne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to nie opalenizna, ja sie nigdy nie opalam, bo wiesz zmarszczki :) tak wyszly zdjecia, ciesze sie ze Ci sie podoba... :)

      Usuń
  4. Czyżbyś się opaliła?:)) Kurtka wygląda świetnie, szczególnie z żółtym szalikiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to nie opalenizna, ja sie nigdy nie opalam, bo wiesz zmarszczki :) tak wyszly zdjecia, ciesze sie ze Ci sie podoba... :)

      Usuń
  5. O jak przyjemnie wystawic wreszcie buzie do sloneczka:))) Piekna kurteczka powstala po przerobkach, wiosenne kolory, z zoltym szalikiem prezentuje sie swietnie!
    Ojj, przypomnialas o tej ciemnej stronie wiosny, porzadki, brrr…
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nas to nie ominie ale ja juz skonczylam, narazie sypialnie.Ciesze sie ze Ci sie podoba Aniu Buziaczki

      Usuń
  6. W żółtym szaliczku ładniej :-) Kurtka wyszła super!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to jakiś specjalny program do obróbki zdjęć, że wyszłaś taka opalona? Jeśli chodzi o porządki pod łóżkami i szafkami, to mam takie specjalne urządzenie, które samo tam wjeżdża i bardzo dokładnie odkurza. Nazywa się Roomba. Poszukaj sobie w googlach. Mam ją już od paru lat i świetnie się spisuje. Sprząta mi moje 200 m w 1,5 godziny a ja w tym czasie idę na kije. Niebawem wysyłam Ci paczkę, bo już wszystko kupiłam. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za podpowiedz, poszukam w googlach oczywiscie.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. ...to ja będę w mniejszości i powiem, że mnie podobasz się w ciemnym szaliku, zwłaszcza na zdjęciach gdzie siedzisz na murku, może dlatego, że nie przepadam za żółtym, ale to moje zdanie. Kurtkę przerobiłaś bardzo pomysłowo, teraz jest o wiele lepiej. O porządkach wiosennych jeszcze nie myślę, u mnie dzisiaj było zimno choć pogodynek obiecał 10 stopni /zimny wiatr i zero słonka/. Też nie opalam się i chronię twarz kremami ...pozdrawiam Iza cieplutko, zazdroszczę tak ładnej pogody...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Ty sie Iza opalilas na buzi?...zdjecia w czarnym szaliku ladniejsze moim zdaniem.Masz szczescie ze mozesz pranie wywiesic na podworku...potem pieknie pachnie w calym domu.Pozdrawiam milo.)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie opalilam sie ale tak jakos wyszlo....pozdrawiam serdecznie Alu

      Usuń
  10. Bonitas fotos y tu look me encanta! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Die Jacke sitzt sehr gut Isa und sie steht Dir! Ich mag das fröhliche Muster und die roten Lederärmel. Pass gut auf Dich auf und übernimm Dich nicht beim Frühlingsputz.
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank Sabine, ich habe mich leider übernommen und Heute starke schmerzen. LG Isa

      Usuń
  12. Mnie się podobasz w obydwu szalikach:)))wyglądasz ślicznie i już:)))ja niestety choruję i wszystkie kurze czekają aż odzyskam siły:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana serdecznie dziekuje i sciskam serdecznie

      Usuń
  13. Ale radocha z Ciebie bije:) też jestem bardziej za żółtym szalikiem :) i czerwone spodnie fajnie całość ożywiają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie z żółtym szalikiem :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam, że z żółtym szalikiem lepiej. Cała stylizacja jest dzięki temu bardziej wiosenna i pasuje do Ciebie bardzo ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze ze Ci sie podoba, serdecznie dziekuje za komentarz

      Usuń
  16. Izo czy szary szalik czy żółty - świetnie wyglądasz. Mam jednak wrażenie, że na pierwszych zdjęciach Twoja fryzurka jest bardzo twarzowa, okulary także. Czy o to pytałaś? Pozdrawiam Cię ciepło i zapraszam na 2 część do Wenezueli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasciwie to chodzilo mi o to ze jak robie sama sobie zdjecia to jestem usmiechnieta a tak to mam smutna mine. Buziaki Basiu

      Usuń
  17. Wersja z żółtym szalikiem zdecydowanie wygrywa! Jest tak soczyście wiosenna :-))) A kurz... nie wiem skąd on się bierze, może sąsiedzi w nocy podrzucają? ;-) mam to samo... echhh :-)))) Ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym kurzem to jest baaardzo tajemnicza sprawa, musze znalezsc winnego.... posylam buziaki

      Usuń
  18. Ale Ty jesteś pomysłowa kobieta! Myślałam, że z tej kurtki nic fajniejszego nie można zrobić, a tu proszę! Naprawdę ekstra!
    Ja też obstawiam żółty szalik!!!
    A buzię masz taką promienną...może, to wiosenne słoneczko sprawiło, może szczęście jakieś niespodziane...może nowy krem?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he he nie wiesz z kim masz do czynienia kochanie.....a buzia promnienna???? e to tylko do zdjecia takie miny robie...sciskam

      Usuń
  19. Z zoltym szalikiem Superrrr :) Wygladasz swietnie :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Beato ciesze sie ze Ci sie podobaxxxxxxx

      Usuń
  20. Moją uwagę zwróciło!!!! Tak elegancko ubrana na pewno prania bym nie wieszała! :)
    Pozdrawiam z równie słonecznego Szczecina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach tam elegancka, a przeciez pranie czyste zasluguje na cos tez..... dziekuje za komentarz

      Usuń
  21. Widzę żeś piękna i elegancka Iza. :) Czyżby jakiś zabieg upiększający? :) A ten kurz to chyba ptaszki naniosły, u mnie niewdzięczne również. :D Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko kochana zasluga Twojego bloga i Twoich recenzji Buzka

      Usuń
  22. Ile zagadek, jeju:))) Dla mnie przede wszystkim szałowy zestaw ciuchowy, pasują mi do Ciebie takie odjechane ciuchy, masz temperament! Twarz??? Ale że co? Inna fryzura? Botox? Powiedz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy fotografowaniu przez mego malza jestem zawsze smutna!!!1 A botox na chomiki niestety nie pomoze,bo bym zaraz sobie zrobila.... Sciskam serdecznie

      Usuń
  23. Fabulous, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  24. No i super przerobiłaś tę kurtkę! Z żółtym szalem super! No i te czerwone mankiety!!!
    A co z twarzą...bo ja tam widzę promienną buźkę!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello, I do not speak German, but perhaps you can use Google translation. I like the colors in your outfit and your poses! Very nice.
    www.elegantlydressedandstylish.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Twarz ma ładnie napiętą skórę, "chomiczki" cię omijają jakoś , jednym słowem zdrowa promienna cera. Kurtka ładna, dodatki też bez zarzutu. Bardzo podobają mi się czarne buty, też chcę takie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chomiki mnie nie omijaja, niestety ale jak sie buzia usmiecha to chomiki sie chowaja, a butki sa super na grubej podeszwie ciesze sie ze zauwazylas !!!

      Usuń
  27. Izuś ciężko mi powiedzieć która wersja lepsza, obie fajne! można poszaleć z kolorami :)
    Świetny ,,lifting "zrobiłaś tej kurteczce :) model super odmłodzony! SUPER POMYSŁ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mozna jeszcze zielony kolor jest do dyspozycji dziekuje za skowa uznania

      Usuń
  28. Es ist wirklich unglaublich waa für ein Staub sich durch die Heizung ansammelt. Ich mache auch bald Frühjahrsputz. Du arme, mit Schmerzen ist man echt eingeschränkt. Ich wünsche dir gute Besserung.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. das sagst es... ich bin sehr eingeschrenk in meinem Leben ehhh LG Cla

      Usuń
  29. Przerobienie kurtki, odmładzające i wyszczuplające. Sporo jej ubyło. Obie wersje dobre. Ja także lubię pościel wiatrem pachnącą. A sprzątanie dozuje, bo tak jak Tobie kręgosłup potrafi dołożyć. Miłego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak Halinko ubylo jej calkiem sporo, ciesze sie ze Ci sie podoba Tobie rowniez milego weekendu zycze

      Usuń
  30. Hola Isabella, Bonito look con mucho color, la chaqueta es preciosa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Izo, zasmucił mnie Twój komentarz, jak się z Toba skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham wiosnę :) a kurtka prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z żółtym szalikiem!
    Masz pięnu śmiech, więc go pokazuj!
    Kurz u mnie równiez wciaż się zbiera, nie nadążam ze sprzątaniem, jeszcze przy małej Natalce. Mam nadzieję, że ból już minął.

    OdpowiedzUsuń
  34. Liebe Isabella,

    da bin ich aber froh, Deinen Blog gefunden zu haben!!!!!

    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende und liebe Grüße

    Uschi M.
    So what Hutliebhaberin.Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny pomysł na kurtkę, masz piękna pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie z żółtym szalikiem lepiej. Dużo lepiej.
    Ależ Ty pogodna jesteś Izuniu,ale fakt, przy takiej pogodzie fajnie rozwiesza się pranie. Ja tez już wieszam na dworze. Pogoda nas rozpieszcza.
    Buziaczki ):):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie zdjęcia z żółtym szalikiem! Słonecznie i jakoś tak sama nie wiem - pozytywniej wyglądają. A może to Ty się szerzej uśmiechasz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna jest ta przerobiona kurteczka, wyglądasz w niej bardzo kolorowo i radośnie. Tak wiosennie. Niedługo porządki czas zacząć również u mnie. Szczerze mówiąc nawet je lubię, gdyż w mieszaniu jest wtedy czysto i ładnie. Czekam na wyższe temperatury i zaczynam sprzątanie.
    Na buzi nie widać żadnych zmarszczek, też myślałam, że to opalenizna :) Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawie przerobiłaś te kurtkę, jest bardzo twarzowa i taka optymistyczna w swojej kolorystyce:) do mnie tez wiosna juz zawitała

    OdpowiedzUsuń