środa, 16 października 2013

sukienki calodzienne/ tageskleider

witajcie
jutro wyjezdzam na dwa tygodnie i juz przezywam rozstanie z Wami, postaram sie zagladac, wszystko zalezy od dostepu do internetu.Dzisiaj bedzie o sukienkach...
Ja odkrylam dla siebie sukienki wlasciwie niedawno, a wlasciwie od czasu kiedy moje kraglosi zaczely wymagac czegos innego do noszenia, a najlepiej mozna tego dokonac noszac sukienki. Sa roznorakie ale, moim zdaniem  etui sukienki czy typowa A lina z dekoldem v zaliczyc mozna do najczesciej noszonych  tak zwanych sukienek dziennych, no do tego mozna jeszcze dorzucic pare inych wzorow ale, ja zostane przy tych bo, takie sa moje ulubione i takie nosze najczesciej.Po zmianie dodatkow moga miec roznorakie zastosowanie. jak rowniez uszycie takiej sukienki nie jest zadaniem trudnym, a z jednego modelu w zaleznosci od uzytego materialu mozna ja uzywac w lecie czy w zimie
.Pierwsza sukienke mialam na sobie bedac u lekarza ale fason nadaje sie do noszenia wszedzie, do biura na spotkanie z kolezanka, no do teatru to moze nie, Nie jest to moj uszytek ale zdobycz z Tkmaxu.


Ab  Morgen bin ich für 2 wochen weg
 Der Abschied von Euch fehllt mir schwer.ich weiss auch nicht ob es dort ein internet gibt.
 Zum Abschied  möchte ich euch über Tageskleider erzählen.Ich habe die Kleider für mich entdeckt, als ich zugenommen habe, und ich glaube die Kleider können sehr schön meine Polsterchen kaschieren.Gibts viele Kleider, aber
 Etui-Schnitt, Longtop oder die für Empirekleider typische A-Linie mit V-Ausschnitt zählen zu den beliebtesten Cuts für Tageskleider, doch auch das eher figurbetonte Schlauchkleid darf sich getrost in deren Riege einreihen.





 ta sukienka ma bardzo fajny element metalowy w pasie, zamiast zaszewek .
zdjecia robione sa w domu u mojego domowego lekarza, czekalam w korytarzu, bo w pokoju-poczekalni bylo mi za duszno, a ze nie mialam terminu czekalam okolo 2 godzin myslalam ze tam dokoncze swojego zywota..

Dieses Kleid hat einen sehr schönen Stück Metall an der Taille, anstatt Abnäher
Bilder sind in der Praxis von meinem Hausarzt gemacht, wartete im Flur, weil der Warteraum war zu voll mich, und ich wartete schon etwa zwei Stunden..... ich dachte dass ich dort sterben würde.....







.

     Torebka/Tasche- Asos
      Sukienka/Kleid- TkMaxx
     Buty/Schuhe- NN

No i co zmoje kochane to bedzie tyle na dzisiaj w najgorszym wypadku bede dopiero za dwa tygodnie. A dzisiaj chce podziekowac serdecznie za odwiedziny i komentarze, Do milego ....
  Also, das wars für heute und ich danke Euch für Kommentare, bis bald...          

53 komentarze:

  1. Izabelko wyglądasz przepięknie. Odkąd wróciłam z urlopu nie nadążam z komentarzami...
    Życzę i Tobie wspaniałego wypoczynku i jak najwięcej miłych wspomnień/ Uwielbiam Twoja pozytywną osóbkę! Ślicznota Ty
    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koliberku slodki dziekuje serdecznie za mile slowa ciesze i jest mi milo,wszystko naraz
      posylam usciski

      Usuń
  2. Sukienka boska , podoba mi sie bardzo ,bardzo ... Fason , kolor , print i Ty w
    Niej !!!!
    Pozdrawiam i Odpoczywaj !!!!
    i wracaj do nas ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna dzieki ,sprawilas mi wielka radosc, serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kiecka idealna! Iza pięknie w niej Wyglądasz!!!! :) dodatki ekstra :) Odpoczywaj :D buziaczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje i pozdrawiam ciesze sie ze ci sie podoba :)

      Usuń
  4. Super sukienka, muszę sobie uszyć taką na różne okazje :) wygląda pani rewelacyjnie!

    pozdrawiam,
    Kora

    www.koraszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam swietnie sie nosi, serdecznie dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładna sukienka. Pasuję Ci taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Hej:)
    Iza, sukienka ma śliczny wzór! Idealnie podkreśla Twoją figurę. A torebka jest cudowna!
    Miłego wypoczynku!
    Pozdrawiam- Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka, zapamiętam sobie ten myk ze spięciem na lini talii, na pewno kiedyś się przyda :-) Ja bardzo lubię takie proste sukienki o lini A :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego urlopu, pozdrów Polskę ode mnie :-), bo pewnie tam się wybierasz :-)

      Usuń
    2. tak tam jade a Burda dzisiaj poszla ,dziekuje Iwonko buziaczki

      Usuń
  8. A już chciałam zapytać skąd uszyłaś ten model eh jaka szkoda, bo bardzo fajny fason. A w ogóle to przejrzałam wszystkie twoje sukienki i mi bardzo się podobasz w sukience kolorowej w kwiaty i takie mazaje na fb cudnie w niej wyglądasz i tak szczupło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rowniez bardzo sie podoba i bede ja rozpracowywac.... dziekuje Jolu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Sukienka ładna i dobrze w niej wyglądasz. Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  10. Estas fantástica Isabella, eres una mujer muy elegante y el vestido es precioso! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj,
    bardzo ladnie wygladasz, gratuluje,zycze milej podrozy i odpoczynku, ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci do twarzy w tej sukience! Ja też uwielbiam nosić sukienki, ale mam ich stanowczo za mało:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kochana bierz sie do roboty :) dziekuje serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  13. Beautiful dress and perfect fit.
    looking glorious, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXxx

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna casualowa kiecka ! kobieca i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie i pozdrawiam:) ale masz plaszcz nie moze mi wyjsc z glowy...buzka

      Usuń
  15. Miłego wypoczynku. Mam nadzieję, że lekarz Ci pomógł. Sukienka boska. Fajny fason i wzór.Serdecznie pozdrawiam Izo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lekarz mi nie pomogl ale jestem zdrowa. dziekuje serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  16. Ale zobacz jak to fajnie mieć bloga! Czekasz sobie na wizytę i się nie nudzisz bo robisz fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wykorzystywac kazda okazje :) niestety nienalepszej jakosci sa to zdjecia ale sa dziekuje serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękna sukienka i pięknie leży na Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie i pozdrawiam Dociu cieplutko.. :)

      Usuń
  18. Swietna sukienka a jeszcze fajniejsza ta torba...uwielbiam torebki ..masz racje,,suknia wszystko tuszuje ale u Ciebie...ja niestety nie zaloze sukni bo jestem niska 154 cm wzrostu..wiec nosze krotkie bluzeczki i dlugie spodnie badz spodnice by sie wydluzyc i to naprawde dziala..Zycze udanego pobytu tam gdzies, a jezeli to dwa tygodnie wypoczynku tym bardziej zycze udanego relaksu i pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka - świetny fason i wzór. Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest fantastyczna! w kroju i wzorze!
    jeżeli wyjazd urlopowy, to wypoczywaj do woli!!!
    będziemy cierpliwie czekać:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka świetna: ) Jak widać warto chyba poszperać czasem w TKmax: ) Miłego urlopu: )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do sukienek też niedawno się przekonałam. Zawsze spodnie wydawały mi się wygodniejsze. Teraz znacznie lepiej czuje się w sukienkach, ale niestety moja szafa jest w nie uboga ;).
    Pani zdobycz jest fantastyczna. Też liczyłam, że to z jakiegoś wykroju. Chętnie bym sobie taką uszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka. Wyglądasz bardzo szczuplutko. Miłego wypoczynku i wracaj szybko z nowymi postami.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka śliczna i pięknie w niej wyglądasz:)))życzę udanego wyjazdu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham sukienki i to właśnie takie same jak Ty, odkryłam je już jakis czas temu a teraz bez sukienki...nie da się ha!ha! Na czas zimy więcej chodzę w spodniach, dla wygody i...ciepełka...udanego pobytu Iza, będę tęsknić ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka piekna i ty wygladasz w niej fantastycznie :) widzisz ile zeczy morzna znalesc , uwielbiam tam kupowac :)udanego wyjazdu :) pozdrawiam i sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka ma ciekawy wzór i fason i bardzo kobieco w niej wyglądasz. Odpoczywaj. Miłego pobytu u nas - w Polsce. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejna swietna stylizacja, musze przyznac masz gust i wiesz co pasuje do Twojej figury :). Bardzo łądnie wygladasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka fantastyczna. Świetny krój i deseń materiału. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie w tej sukience!:) To do zobaczenia po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sukienka, pięknie w niej wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Na tyle czasu zostawić nas bez nowego posta? To okrutne! :)
    Nienawidzę tego czekania u lekarzy tu. Ostatnio dość mocno się pochorowałam i wolałam w łóżku to przecierpieć niż siedzieć 2 godziny z bandą emerytów, którzy zawsze wyglądają na zdrowych ale znudzonych :/

    Sukienka bardzo mi się podoba :) Świetnie na Tobie leży, ma piękny krój! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miłego wypoczynku życzę, a sukienka śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie w tej sukience wyglądasz, wzór podobny do panterki a ta mała złota klapeczka dużo zdobi! Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka ładna i korzystnie w niej pani wygląda.

    OdpowiedzUsuń