sobota, 12 października 2013

w miedzyczasie /zwischendurch

witajcie jak wiecie walcze z infekcja wirusowa, i maszyna poszla w odstawke jak i rowniez moja dzialalnosc komentarzowa zmniejszyla sie bardzo, mam nadzieje ze nadrobie jak juz wydobrzeje.Choroba choroba a piesinka musi wyjsc i wlasnie pokaze wam co nosze na wyjscie z psem, oczywiscie miedzyinnymi

willkommen
 wie Ihr weißt, ich Kampef gegen die Virusinfektion, und die Nähemaschine in Vergessenheit ging, und auch meine Aktivität im Netz sank stark. Krankheit ist eine Krankheit, aber mein Hund muss Gassi gehen, egal wie Krank man ist. Heute möchte ich zeigen, was ich für einen Spaziergang mit dem Hund an hatte.









Poprawiam lakier na paznokciach!



































Dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze i zapraszam znowu.. :)

Ich danke Euch sehr für Euren Besuch und Kommentare,:)

64 komentarze:

  1. Choroba chorobą ale blogować trzeba ;))
    Hahaha
    Buty Czad !

    OdpowiedzUsuń
  2. widze kocie ze masz chyba slabosc do butow, bo zwracasz na nie uwage...... tak masz racje to jest silniejsze niz choroba buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam . Chociaż na różowe to akurat trudno nie zwrócić uwagi ;))

      Usuń
    2. musze cos dodac o tych butach, przetrwaly 3 przeprowadzki, ciagle zmiany mody i maja juz ponad 20 lat, a skorka mieciutka jak maselko jak mowi moja kolezanka i kolor pink chyba juze ze trzy powroty przezyly :)

      Usuń
  3. Super strój na spacerek: luźny, wygodny, ale jednak nieprzeciętny, a buty dodają tego "czegoś"! :-)
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie juz mam sie lepiej i nawet cos tam przy maszynie robie....Buty sa kochane i calkiem inne... buzka

      Usuń
    2. Izuś, mam pytanie, bo widzę, że Ty dodajesz komentarze w google+ a ja nie mogę... Czy trzeba coś "uaktywniać" na swoim koncie, żeby można było te komentarze pisać?

      Usuń
    3. a nie masz pod postem na dole dodanych tych Ikonek zaraz zobacze u ciebie a musze ci kochanie powiedziec ze na mojej mapie swiata gdzie sa pokazani moi odwiedzajacy nie ma Twojego znaczka czerwony punk a bylas,,

      Usuń
  4. Wracaj do zdrowia bo czekamy na nowe uszytki. Dresik wyjściowy fajny.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Krysiu juz mi dzisiaj lepiej jest i cos tam dziubie przy maszynie, maz mi powiedzial ze zwariowalam, ale co ja na to poradze jak to kocham i dodaje mi to sil do zycia....:))

      Usuń
  5. Zdrowiej Iza, zdrowiej...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę. Nawet chora wyglądasz kwitnąco.
    Zdjęcie 5 - psina nie je chyba lakieru do paznokci? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam rozgniatala wlasnie orzech i nie udalo mi sie....buzka

      Usuń
  7. Despite not feeling well, you look very pretty and comfortable;) I love the colors. Hopefully you will be back to yourself soon! xxleslie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Leslie thank you very much for your wishes is already better :))

      Usuń
  8. Hej Izunia:))
    I znów kolory, które bardzo lubię- szarości z różem:) Super zestaw, nie tylko na spacer z pieskiem:) słodkim zresztą;))
    Zdrówka życzę i pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Aniu mam nadzieje ze Ty jestes ponadto i lubimy sie dalej. Dziekuje serdecznie i buziaki

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wlasnie to jest czasami moje zmartwienie bo nigdy nie wygladam na chora,Dziekuje Ci serdeczniei posylam usciski :))

      Usuń
  10. Super zestaw, jak na spacer z psem elegancki :) ale czemu nie :) buciki i bluzka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami biegam w dresie, ale rzadko jak ja to mowie ''konkurencja jest duza'' buzka

      Usuń
  11. Wracaj do zdrowia :) A zestaw jest świetny ,bluza ostatnio w ogóle nie mam czasu na szycie,torebkę którą zaczęłam stoi w miejscu...taki mętlik... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Estas muy bonita y me gusta mucho tu look! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, tylko na spacer z psem a tu pomalowane pazurki, kolczyki, fiu fiu.
    Zdrowiej Izuniu:)
    Buziaczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo wrocilam od lekarza i tylko zdjelam sukienke.....buzka Soniu

      Usuń
  14. Huhu du Liebe,
    ich hoffe, es geht dir wieder besser. Diese blöde Erkältung hatte mich auch erwischt, aber anscheinend nicht so schlimm wie dich. Schick siehst du aus. Das Shirg gefällt mir sehr gut, auch die Ohrringe.


    Weiterhin gute Besserung ♥

    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Sabine danke für Deine Wünsche die kann ich gut gebrauchen. LG Isa

      Usuń
  15. Wygoda przede wszystkim:))))zawsze wyglądasz z klasą:)))Pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia,coś o tym wiem.
    Wracaj do nas jak najszybciej,zdrowa i szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, fajna bluzka/tunika :) Tylko jakbyś cieliste skarpetki włożyła byłoby duuuużo fajniej :)
    Ech, Twój uśmiech topi lód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze te skarpetki to wpadka cholerna, oczywiscie masz racje ale polozmy to na karb choroby Asiu..buziaki

      Usuń
  18. Miło poznać:) Cieszę się,że tu zajrzałam
    Zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę, chociaż patrząc na Ciebie, nie widać choroby - wyglądasz olśniewająco. Porywam Twoje buty i bluzę. Dopiero wróciłam z Grecji i nie nadążam z komentarzami. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powolutku nadrobisz, ajak kogos ominiesz to przeciez nie koniec swiata. Ja prawie nigdy nie wygladam na chora...:)dziekuje

      Usuń
  20. Bardzo ladna kreakcja. Lubie delikatne kolory przlamane czyms zywym, w Twoim przypadku rozowymi bucikami..
    sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Strój wygląda na bardzo wygodny idealny na spacer. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jest wlasnie dziekuje i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz pozdrawiam

      Usuń
  23. Świetny strój na spacer z czworonogiem- no i te buty: ) Trochę różu musi być: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz pozdrawiam

      Usuń
  24. ślicznie wyglądasz Izuniu jak się uśmiechasz-cała promieniejesz:)
    a te buty...woow! odlot!
    buziaczki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ubranie (no i pies!) naprawdę całkiem - fajnie wyglądasz, dużo uśmiechu jest na tych zdjęciach - wracaj do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  26. dobrze pochodzić czasem na luzie, ale buty masz w cudownym cukierkowych kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bellissima, my dear friend
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  28. Szóstka dla fotografa za zdjęcie nr 8.

    OdpowiedzUsuń