czwartek, 10 października 2013

Wirus

 Witajcie
i mnie tez dopadl wirus przewodu pokarmowego, jest juz jakis zmutantowany, bo trwa juz dosyc dlugo i nie mam tych innych dolegliwosci jakie towarzysza tej chorobie jak okupowanie WC 24 godzin na dobe.Ale mnie wystarczy to co mam. bedzie dzisiaj tylko ogladanie. mam na sobie moj uszytek, jedwabna bluzke,
ktora zgrala sie doskonale z kolorem spodni i sweterkiem z C&A, spodnie tez sa kupione,
W reku trzymam ostatnia zdobycz piekna torebke, wiecie jak to jest milosc od pierwszego wejrzenia.






willkommen

und ich fing auch der Magen-Darm-Virus,Es ist eine andere,weil es recht lange dauert, und  habe ich nicht die anderen Beschwerden, die die Krankheit hat bzw.  Toilette  24 Stunden am Tag besetzen.
Aber mir reichst  das was ich hab. Heute wird nicht viel geschrieben....
Was ich heute an hatte:
Strickjacke von C&A,
selbst genähte seidene bluse, Hose sind entweder von Zara oder H&M.
Aber die Tasche die ich hab das war liebe auf den ersten Blick, Ich kaufte es in einem  TK Maxx Geschäft










 Na dzisiaj tyle dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze i zapraszam znowu.. :)

Und das war genug für heute, ich danke Euch sehr für Euren Besuch und Kommentare, und ich lade Euch wieder ein......

56 komentarzy:

  1. Piękne kolory - wyglądasz prześlicznie. Podoba mi się wszystko - bluzka, spodnie, sweterek - cała stylizacja jest rewelacyjna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beato dziekuje serdecznie jest mi starsznie milo, dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  2. Torebka naprawdę piękna, boski burgund

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle fajnie, ale wolę Cię w tych klasycznych stylizacjach.
    Podobają mi się kolory tego zestawienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, świetnie, kolorystycznie skomponowane na szóstkę, jak dla mnie, a że torebkę pokochałaś od pierwszego wejrzenia w ogóle mnie nie dziwi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście zdrówka życzę! :-)

      Usuń
    2. torebka w realu wyglada lepiej, zanim ja ja kupilam za 60€ kosztowala 500€!!!!!!! no za taka cene to bym w zyciu nie kupila sziekuje Ivonko :))

      Usuń
  5. Jak zwykle świetna stylizacja... choć nie wiedzieć czemu mi najbardziej spodobały się spodnie: ) Życzę dużo zdrówka: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej Iza, ja coś też jestem taka osłabiona, nic mi się nie chce, może to też jakiś wirus?
    Kolory baaardzo moje, bardzo, to chyba fiksja? bo mam różnie na zdjęciach...
    Torebka cudo, nie dziwię się, że to miłość od pierwszego wejrzenia...świetnie wyglądasz...pozdrwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie fuksja to nie jest raczej taki przydymiony mocny roz, trudno mi tez zdefiniowac ten kolor a mam go w realu serdecznie dziekuje Basiu i Tobie rowniez zycze zdrowia, tak na wszelki wypadek :)

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz !
    spodnie idealnie współgrają z resztą !

    zdrówka życzę

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie jest mi starsznie milo, dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  8. Nie podkreśliłaś jakie do tego piekne buty masz :))
    I Zdrowka przede wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez nowy nabytek od Buffalo za az 20€!! Ze skory no i za taka cene to nie moglam odpuscic.....Buziaki :)

      Usuń
  9. Uszytek i torba i buty prześliczne. Świetnie Ci w tym kolorze.Życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie jest mi starsznie milo, dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  10. No ja niewiem co wymieniac pierwsze ? Hm co tam mi sie podoba wszystko dlatego bo ty w tych ubrankach slicznie wygladasz:) kolory piekne a ze sie w torebce zakochalas to sie niedziwie sliczna :) super Izo teraz tylko wracaj do zdrowia :) pozdrawiam i sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie jest mi starsznie milo, dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  11. Świetny zestaw, życzę dobrego zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny energetyczny zestaw! Zdrowiej szybko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie Malgosiu dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  13. Wooooow jaki piękny kolorowy zestaw, sweterek bardzo mi się podoba. Proszę daj znać jak będziesz robić jakąś wyprzedaż;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi Ty Koliberku w moich rzeczcha od Slonia !!! Milo mi ze Ci sie podoba Buzka

      Usuń
  14. Que look tan alegre y juvenil! Estas muy bonita y el collar también es muy bonito! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fuj fuj jaka modnisia, świetny zestaw♥

    OdpowiedzUsuń
  16. A look gorgeous, I love the jacket and the color scheme, so bold.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you, my contemporaries (you know how old I am) this dress quite differently and is only a few in the network which show up :)

      Usuń
  17. Ślicznie wyglądasz w takich kolorach:)))sweterek zachwycający:)))pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. You are beautiful in pink.
    Sorry to hear that you are sick.
    Get better, my dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo dobry zestaw! Kolory, fasony, zgranie wszystkiego - widzę siebie w tym. :)
    Tak przy okazji - zrobiłam, co miałam zrobić, zaraz zrobię zdjęcia i podeślę, a paczkę postaram się nadać też dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te kolory, a i Tobie widzę, że bardzo pasują :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  21. I znów zajebiste kolory Iza! Ty to masz wyczucie! A z torebką wcale się Tobie nie dziwię- jest super!
    Dbaj o siebie Kochana!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyszło. Super wszystko dobrałaś. Najbardziej jednak podobają mi się spodnie, są genialne!!! Super w nich wyglądasz!
    Dużo zdrówka życzę, Izuniu:)
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Liebe Isabella,
    dieses Outfit finde ich ganz bezaubernd, vor allem die Hose mit dem kleinen Krawattenmuster. Die Beerenfarben stehen Dir ausgezeichnet, der Lippenstift dazu passt perfekt. So gut schaust Du aus, obwohl es Dir gar nicht gut geht. Ich wünsch Dir eine gute Besserung!
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za przepiękna torebka i to jeszcze w stale okupowanym przeze mnie kolorze! ;) Pozdrawiam!


    http://katwayfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki Ty masz przepiękny sweter!!!! Niezwykle gustowny, po prostu boski i nieziemski! :)

    Cały zestaw bardzo mi się podoba, torebka też super :)

    Życzę Ci byś szybko wróciła do zdrowia :(

    OdpowiedzUsuń
  26. JA go już miałam, więc wiem jak potrafi dokuczyć - Trzymaj się i wyrzuć go jak najdalej od siebie.
    Zestaw bardzo energetyczny i pasuje Ci, odważna jesteś co do spodni a raczej wzoru. Może i ja tak poeksperymentuję, bo jak dotąd jakieś miałam opory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz znakomicie! Ten malinowy kolor jest bardzo twarzowy, różne takaniny i rewelacyjne spodnie w delikatny wzorek! Poprostu super super super! Brawo i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Izo - przecudnie Ci w tych odcieniach burgundu. Rewelacyjny zestaw, wszystkie elementy są piękne. A torebka - prawdziwe cacko. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz rewelacyjnie. :) Może napij się Coli, pomaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja za różem i czerwieniami nie przepadam ale na Tobie stylizacja wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  31. Izo jak zwykle wyglądasz ślicznie, piękny kolor wdzianka i bluzeczki, torebka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie. W ogóle nie sprawiasz wrażenia, jakbyś chorowała na cokolwiek:)

    OdpowiedzUsuń