sobota, 18 stycznia 2014

Leder steht jetzt jeder / skore moze nosic kazdy

hallo
Leder steht jetzt jeder.. ....   und zwar auch in Rock-Form. Leder lässt sich endlos kombinieren  und in jeder Ausführung einfach toll aus sieht. Besonders angetan hat es mich  ein Rock in kräftigem Bordeaux, aus Kunstleder.Habe ich mit meine neue Nähmaschine genäht. Zu diesem Rock trage ich Heute ein grob gestrickter Pulli. Weniger leger und etwas mehr Bürotauglich wird das Outfit natürlich mit Blazer, Blouson oder auch einer   Bomberjacken aus aus Seide.
Wie denkt Ihr, sehe ich in diese Leder Rock dicker aus als sonst??
witajcie
skore moze nosic kazdy...i to w postaci spodniczki. Skore mozna na przerozne sposoby stylizowac, i moim zdaniem zawsze wyglada bardzo dobrze, slyszalam opinie ze, skora pogrubia, ale moje zdanie jest takie ze, szczuplej sylwetce nie zaszkodzi a gruba sylwetka zawsze bedzie gruba, i nie zgodze sie ze stwierdzeniem nigdy, ze noszac skore robimy krzywde swojej sylwetce. Odpowiednio dobrane  pozostale czesci ubrania pozwola nawet i tej nieszczuplej sylwetce dobrze w skorze wygladac.
Ja do mojej spodniczki ze sztucznej skory w wezowy wzor zalozylam grubo dziergany sweter w lososiowym kolorze, do tego modny jeszcze naszyjnik, ktory kiedys noszony byl  tylko na specjalne wieczorowe okazje (!) a dzisiaj nosimy takie naszyjniki do swetrow czy koszul jeansowych, na codzien. Spodniczke skorkowa mozemy zakladac rowniez do biura laczac ja z zakietem czy tak modnymi dzisiaj ,(kiedys nazywalismy takie kurteczki  ''szwedkami'')  kurtkami z jedwabiu
Jak Wam sie podobam ja w skorkowej spodnicy, czy rzeczywiscie wygladam grubiej niz zwykle.??






 Dziekuje serdecznie za Wasze odwiedziny i komentarze :) :) :)
Vielen Dank für Eure Besuch und Kommentare :) :) :)

73 komentarze:

  1. Mi sie podobasz bardzoooo :)skorzana spodniczka jak najbardziej :) gdzie pogrubia ty teraz Iza wygladasz super:)a to zdjecie gdzie masz reke na bioderku , podciagniety sfeterek ach genial nie :))) Pozdrawiam I zycze milego wieczoru xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ciesze sie ze Tobie sie podoba, jezeli chodzi o te pozy to myslalam ze jak juz na bialej scianie to ja powinnam cos od siebie dac wiecej, Sciskam serdecznie i rowniez milego wieczoru...

      Usuń
  2. Spódnica świetna i bardzo podoba mi się sweterek. Masz jakiś patent na szycie skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Joasiu,za komentarz,jezeli chodzi o szycie skory, to moj 30 letni Lucznik tak pieknie szyje skore i nic nie potrzebuje, szyje jak normalny material, amoj zepsuty Pfaff szyl skore za pomoca specjalnej stopki na rolkach i to nie najlepiej. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Teraz to nic Cię nie pogrubi. Chudniesz w oczach. Napisz co robisz? Spódnica świetna.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, momentalnie nic nie robie i wcale nie mialam takiego wrazenia ze chudne, nawet sobie zamowilam Twoja diete, bo Ty wygladsz wspaniale i ja tez cos chcialam odjac od swojej wagi. Dziekuje serdecznie za mily komentarz i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Ja też niecierpliwie czekam na ujawnienie tajemnicy tego spektakularnego chudnięcia - Iza ,poza oczami chudnie i w innych częściach ! ;))

      Usuń
  4. Chyba wizyta w Polsce tak Cię odmłodziła?
    Jak dla mnie spódniczka super,kolor ,dł.jak wsam raz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie przeprowadzilam zadnej plastycznej operacji, dziekuje bardzo Danusiu za mile slowa, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Moim zdaniem nie pogrubia. Bardzo fajna spódnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Que bonito el jersey rosa y queda perfecto con el color burgundy! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, das ist ja witzig, dass Du heute auch einen roten Lederrock trägst! :-) Ich finde nicht, dass Du darin dick aussiehst. Und der Pulli dazu gefällt mir sehr gut (sollte ich mit meinem bordeauxroten Lederrock auch mal probieren, die Farbkombi, danke für die Inspiration).

    Lg, Annemarie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annemarie ich muss schon sagen, das wir ähnlichen Geschmack haben, finde ich LG Isa

      Usuń
  8. dla mnie wyglądasz super
    lubię takie połączenia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Mysle podobanie jak Ty. Izo. skora nie pogrubia, moze prawdziwa skora czyni czlowieka wizualnie ociezalym..ale to tylko takie moje odczucia a juz sztuczna skora napewno nie pogrubia..Wygladasz super..mlodo, swiezo..Myslalam ze na Twoich zdjeciach dopatrze sie zimy ale gdzie tam..pod nogami kwitna Ci stokrotki..Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Alicjo ciesze sie ze tak uwazasz, najbardziej mnie ucieszylo to ze ta spodniczke skroilam przed laty i teraz do niej po zeszyciu weszlam... U nas w Bonn wiosna na calego, ja osobiscie nie chce juz zimy serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo korzystnie wyglądasz, nie jestem guru, ale ja tu nie dopatrzyłam się, żeby Cię cokolwiek pogrubiało. Śliczna fryzurka, Ty Izo kwitnąca. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze tak uwazasz Basiu, usciski posylam

      Usuń
  11. świetnie wszystko wygląda! i Ty we wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi Iwonko, ciesze sie ze Ci sie podob::buziaki

      Usuń
  12. Liebe Isa,
    Dein Muster- und Stilmix gefällt mir sehr. Der Rock ist Dir gut gelungen. Du sieht klasse damit aus. Hast Du die Haare gekürzt? Steht Dir gut.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Sabine es freut mich sehr dass Dir mein Outfit gefehlt LG Isa.

      Usuń
  13. Świetna spódniczka i bardzo ładnie w niej wyglądasz:)))masz zupełną racją chudego nic nie pogrubi a grubego nic nie wyszczupli:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica, sweterek i naszyjnik piękne, ale z Ciebie to jest rasowa modelka. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za mily komentarz i buziaczki

      Usuń
  15. Eeeee, jakie grubiej? Ślicznie albo jeszcze śliczniej:)
    Sweter ma piękny kolor, całość-fantastyczna:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ciesze sie bardzo z Twojego komentarza. Posylam usciski

      Usuń
  16. Nic nie pogrubia! Z tą pogrubiającą skórą to jakiś kompletny mit... w ogóle wydaje mi się, że w większości przypadków to nie sam materiał może optycznie powiększyć tylko źle dobrany krój. A ta spódniczka leży idealnie i zestawiona ze swetrem tworzy piękny miks faktur. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Toba, ze zly fason potrafi znieksztalcic sylwetke. Ciesze sie ze Ci sie podoba i posylam usciski

      Usuń
  17. hhmmm no jak dla mnie to Ciebie wyszczupla :D ależ śliczny zestaw z różowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ołówkowa spódnica pogrubia ?! nigdy !
    Fantastycznie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za tak mily komentarz....:) :)

      Usuń
  19. Deine neue Maschine hat sich schon bezahlt gemacht. Ich mag im Moment auch gerne Leder, dein Rock ist tolle geworden.
    Schönes Wochenende

    OdpowiedzUsuń
  20. Ołówkowa spódnica zawsze ładnie fason trzyma. Tak właśnie jest u Ciebie. Kolorek fajny i z jaśniejszym sweterkiem ładnie całość wygląda. Choć może skóra jest trochę sztywniejsza, ale prosty fason zawsze ładnie leży -tak uważam - nawet jakby cięcia były. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie niema zadnych ciec, ciesze sie ze Ci sie podoba.. :)

      Usuń
  21. Dla mnie SUPER :D bardzo podoba mi się wężowy wzór na spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgrabnemu we wszystkim zgrabnie , a poza tym -wcisnąć się w skórę węża ......;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie Grazyno i posylam uscissssssski :)

      Usuń
  23. Basia Strugarek19 stycznia 2014 17:11

    Może nie jestem fanką skórzanych ciuchów poza kurteczkami, ale tu wyjątkowo zauważyłam inne wspaniałości....... przecudne nogi Izy! Nie da się ich nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Basiu, nie pesz mnie prosze, ladne nogi to ja -dziesci lat temu, niemniej jednak dziekuje Ci serdecznie, polechtalas mile mojebabskie ego, :)

      Usuń
  24. wyglądasz wręcz szczuplej! bardzo nowocześnie i młodzieżowo!
    ołówkowa wygląda fajnie na każdej figurze, a ta Twoja skórzana jest świetna!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  25. Jak dla mnie to skóra nie pogrubia- a z tym różowym sweterkiem ślicznie Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej Iza:) Witam po przerwie:) Pogrubia? W ogóle! Jest super i bardzo kobieca! Śliczne kozaczki! No i całość pod względem kolorystycznym też super:)
    Dzięki za miłe słowa! Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  27. Nie będę kopiować poprzednich komentarzy, ze wszystkimi się zgadzam. mam tylko jedną malutka uwagę, mianowicie sweterek powinien być ciut krótszy. na tym zdjęciu, gdzie masz podwinięty wyglądasz najzgrabniej. W ogóle laska z Ciebie!
    Buziaczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Soniu Tobie tez nic nie brakuje, buziaczki

      Usuń
  28. ołówkowa nie ma prawa pogrubiać ;) ona działa tylko na naszą korzyść :) wyglądasz kwitnąco w tym sweterku! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z Toba, serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  29. Ich finde nicht, dass du dicker aussiehst. Du hast den Rock gut kombiniert. Er gefällt mir. Glückwunsch übrigens noch zu deiner neuen NäMa.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko super się łączy i nic nie pogrubia a skóra jest ponadczasowa więc nie można się przyczepić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to sie ciesze Kingo, serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Oj... zdjęcie nr 1 trafiło tu chyba przez pomyłkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego przez pomylke?? Chcialam pokazac wzor na spodnicy i zdjecie jest na wlasciwym miejscu serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  32. ciesze sie Kasiu ze Ci sie podoba......:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ha z tą sylwetką wydaje mi się tak samo - patrząc po mnie: duży tyłek będzie duży niezależnie czy ubiorę skórę czy czarną matową spódnicę :-) Można za to ładnie zbalansować dodając odpowiedni top. Twoje rozwiązanie ze swetrem do bioder dla mnie by zadziałało. Spódnica super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie ze sie ze mna zgadzasz, i ze podoba Ci to co mam na sobie :)

      Usuń
  34. Bardzo mi się podoba, świetne kolory, wyglądasz młodo i zgrabnie...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Ty mozesz rowniez odjac wagi napiszre Ci na prova co ja stosuje,

      Usuń
  35. Bardzo mi się podoba spódnica! I połączenie z tym sweterkiem jest bardzo trafione! Super!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny zestaw i nie pogrubia Cię. Tak ja też jestem zdania że z wieloryba nie zrobi się sarenki, ale to tyczy się tylko mnie nie Ciebie, całuski ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie, nie pogrubia, kolor sweterka ładnie komponuje się z resztą :)

    OdpowiedzUsuń