niedziela, 12 stycznia 2014

''tragedia'' / ''ein Drama''

witajcie
jest co prawda tytul w cudzyslowiu, ale tak spotkal mnie jako karwcowa dramat. Moja osobista pfaffka odmowila posluszenstwa!!!!!!!!!!!!!! Czy mozna sobie wyobrazic cos rownie tragicznego?? Oczywiscie zartuje. Ale cholera mnie wziela, rzucilam wprawdzie na fb blaganie o pomoc,ale tylko jedna osoba usilowala mi jakos pomoc, uwazam ze defekt nie moze byc powazny, bo maszyna szyla, troche stukotalo w niej wiec sie wzielam za czyszczenie, delikatnie pedzelkiem. Po ponownym zlozeniu nie moglam wyciagnac nitki z bebenka, i co?,  nic nie zrobisz. Rozlozylam ja  jak sie tylko dalo, zeby sprawdzic czy cos sie nie poluzowalo, ale nic nie znalazlam. A jestem w trakcie szycia takich fajnych rzeczy!!!. A ja bez maszyny do szycia jak bez szczoteczki do zebow!. Naprawa kosztuje i napewno bedzie kosztowala okolo od 50€ w zwyz, wiec po niedlugim namysle zdecydowalam sie na kupno dobrej ale taniej maszyny, zeby czas czekania na moja jakos przezyc. Po krotkich poszukiwaniach w necie, mialam 2 typy jedna to maszyna z Lidla, ktora ciezy sie u blogowiczek dobra opinia i maszyna W6 N 1615, ktora jest produkowana w malym niemieckim przedsiebiorstwie  i daja na ich maszyny az 10 lat gwarancji!!! To o czyms swiadczy?
Dzisiaj wiec pokaze Wam jeszcze co z moich starych uszytkow. Glowna bohaterka dzisiejszego postu jest spodniczka, midi (!) i na dodatek majaca faldy (!) po bokach, czyli wg.''przepisow stylizacjynych'' nie bardzo dla mnie. Jak sadzicie                                                                      

Willkommen Obwohl der Titel in Anführungszeichen ist , aber für mich als Näherin ein Drama . Meine persönliche Pfaff Nähmaschine weigerte sich, zu gehorchen ! ! Ist es möglich,? Natürlich Scherz. Aber verdammt traf  mich , warf  auf fb bat ich um Hilfe, aber nur eine Person versucht, mich irgendwie helfen , ich glaube, der Fehler ist nicht ernst, weil die Maschine genäht hat, Weil war sie ein wenig zu laut, habe ich die  sanft geputzt. Nach nach erneut-build , konnte ich nicht den Unterfaden nicht raus ziehen!!!Ich baue die Maschine wieder aus , wie ich konnte , um zu sehen, ob sich etwas nicht gelöst hatte , aber ich fand nichts. Und ich habe ein  neues Projekt angefangen! .Eine Nähmaschine ist für mich   wie Zahnbürste ! Ohne kann ich ich nicht leben. Reparaturkosten ab etwa 50 €, nach kurzem hin und her, beschloss ich, eine gute , aber billige Maschinen zu kafen. Um der Wartezeit für meine irgendwie zu überleben . Nach einiger Suche im Netz , hatte ich zwei, eine ist eine Maschine von Lidl, die einen sehr guten Ruf  der  polnischen  Kolleginnen hat und W6 N 1615 , die in einem kleinen deutschen Unternehmen produziert wird und sie auf ihren Maschinen  10 Jahre Garantie geben ! Es bedeutet etwas , oder?
 Die Heldin des heutigen Post ist der Rock -, Midi- (!) Und zusätzlich mit einem Falten (!) Auf den Seiten , dh   nicht wirklich für mich. Aber was sollst,!!  vor drei Jahren auf der Grundlage der Burda Style habe ich genäht
 Wie denken Sie?


































Dziekuje za odwiedziny i komentarze. Zycze milej niedzieli.
Ich danke Ihnen für Ihren Besuch und Kommentare, ich wünschte, schöner Sonntag!!!!!

80 komentarzy:

  1. Kochana schulas na tyle , ze zasady co pasuje do Twojej figury a co nie powinnas zaktualizowac ;))
    Bo w tej spódnicy i kurteczce podkreslajacej talię bardzo Ci dobrze !
    Lubie bez z czernià !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci Aniu potrafisz umiejetnie podniesc na duchu :)

      Usuń
  2. Wyglądasz kwitnąco, a przepisy co komu pasuje można na choinkę powiesić ;) Co do maszyn to sama mam silverkę z Lidla i chwalę sobie (w końcu to też niemiecka jakość). Przy moim szyciu pewnie starczy mi do końca życia. Drugiej w ogóle nie znam.
    Zestaw beżu z czernią jest ciekawy, ale wolę Cię w intensywniejszych kolorach. Wydaje mi się, że bardziej Ci pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie bylam przy szyciu ''odziezy wierzchniej'' w w zieleni jak moja ostatnia sukienka kiedy to sie stalo, Buziaczki

      Usuń
  3. co się stało z maszyną, nie widziałam na fb. ?? Jeju fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kochana poszukaj wstawilam tam tez zdjecia , to bylo wczoraj moze znajdziesz i pomozesz :)

      Usuń
  4. Oh, ich kenne das. Obwohl ich meine Nähmaschine schone und nicht so oft nähe, ärgert sie mich ab und zu. Es lässt sich meist leicht mit ein paar Handgriffen beheben, zum Glück. Verzichten möchte ich auch nicht auf sie.
    Dein Ensemble gefällt mir sehr gut, der Rock hat eine schöne Länge, zu hohen Stiefeln perfekt. Die Lederjacke und der Schal ergänzen das Outfit perfekt.
    Lieben Gruß
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank für Deinen Kommentar. Ich grüße herzlich und wünschen Dir schöner Sonntag...

      Usuń
  5. Hallo Isabella,
    ich bin schon seit einiger Zeit eine stille Mitleserin. Mir gefällt Deine Kleidung sehr gut und ich bewundere Dich dafür, dass Du das alles selbst nähen kannst. Du hast einen sehr guten Geschmack und einen sicheres Stilempfinden. Alles sieht immer sehr geschmackvoll aus.
    Ich habe letztes Jahr auch eine Nähmaschine bekommen, kann aber noch nicht so wirklich nähen. Aber ich bin noch am Lernen.
    Liebes Grüßle Gudrun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Gudrun, Ich begrüße Dich sehr, dass Du geschrieben hat, ist es eine Freude für mich. Vielen, vielen Dank und LG Isa

      Usuń
  6. Co dom Twojej maszyny to podejrzewam ,że po prostu po czyszczeniu którąś część wsadziłaś nie tak jak potrzeba i stąd nie zabiera nitki.Samo obniżenie igły nic nie daje bo ona powinna być zamocowana do końca tu problem tkwi w samym bębenku.Rozbierz jeszcze raz i ponownie złóż i zobaczysz co się będzie działo.Jeśli i to nie pomoże to odezwij się do mnie na meila wewkowie@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na maszynach do szycia się nie znam... Izo bardzo ładnie kurteczka zaznaczyła Twoją talię, więc z takim fasonem spódnicy bardzo ładnie wyszło. Zresztą moja droga, noś to - co lubisz. Ty tu rządzisz. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaz tu.... dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i sciskam mocno :)

      Usuń
  8. Ja uwazam, ze spodnica bardzo pasuje i dobrze w niej wygladasz. A jesli chodzi o maszynx, niestety nie znam sie na ich naprawie tak dobrze, kiedys na nie laczenie nici pomoglo rozkrecenie i ponowne zmontowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz wyprubowane, ale nic to nie dalo, dziekuje za mily komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Spódnica śliczna! Jaką dietę Pani stosuje?efekty są świetne! A maszyny tak czasem mają, że się psują, dobrze wiem jaki to wtedy dramat, dlatego mam drugą zapasową, bo u mnie bez maszyny jak bez ręki:) pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie stosowalam zadnej diety , tylko mam pare nowych zasad dotyczacych jedzeni jezeli chcesz to napisze Ci prywatnie dziekuje za komentarz :)

      Usuń
    2. jasne, że chcę - chętnie skorzystam:) ninsun@tlen.pl

      Usuń
  10. Wyglądasz bardzo młodzieńczo w tym zestawie, teżcenięrady stylistów jednka najważniejsze by samemu czuć się fajnie w danym stroju!! Co do maszyny ja w minionym roku miałam podobne problemy bo i mój overlock i stary łucznik padły...naszczęście nie naraz! Ale teraz po naprawach u specjalistów mam nadzieję, że pociągną kolejne 15 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta moja byla pare miesiecy temu w przegladzie, i od tego czasu dzialy sie z nia coraz gorsze rzeczy, dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  11. Iza..Ty kwitniesz,,chudniesz, coraz ciekawsze stroje prezentujesz i wydaje mi sie ze dzis trafilas w swoj styl..tak wlasnie wygladasz najkorzystniej:podkleslona talia. mlodziezowy kroj. odwazne polaczenia zima jasnego koloru ze skora, swietny wokol szyi zamotaniec i ta torba..bravo..szyk.swietny Look..Ja mam komputerowa maszyne Brother innovis1500..kiedys juz o niej na blogu pisalam ..nic tam sama nie grzebie , mam ja 2 lata i sprawuje sie super. haftuje, quiltuje i szyje,,maszyna marzenie..proponuje dla Ciebie ja jako nowy zakup w tym roku...Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu bardzo mi milo czytac taki komentarz serdecznie dziekuje, taka maszyne to tez bym chciala, ale zawsze jest cos wazniejszego do kupienia caluski

      Usuń
  12. Spódniczka pasuje Tobie super, szczególnie w tym zestawieniu! :-) Zachwyciłaś mnie maszyną W6, dlaczego takie rzeczy nie mają reklamy...? no tak, generalnie one reklamują się same :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre rzeczy widocznie nie potrzebuja reklamy, Iwonko niespodzianke mam dla Ciebie, nie wiem dlaczego ale ciagle mi posylaja 2 Burdy wiec wysle je do Ciebie Buzka

      Usuń
    2. O! Iza! Jesteś aniołem! Uwielbiam Cię!!! Jak ja Ci się odwdzięczę??? :-)

      Usuń
  13. Es ist wirklich ärgerlich wenn was kaputt geht, dass man so seht liebt und benötigt. Ich kann das verstehen. Einen Ersatz zu kaufen ist nicht verkehrt. So viel wie du nähst. ;)
    Schönes Wochenende

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna spódniczka, moim skromnym zdaniem pasuje Ci jak ulał, pięknie podkreśla talię i w połączeniu z kurteczką, wyszło świetnie:) Ja tylko pod szyję dałabym coś weselszego, ale to ja, a Ty noś co Tobie się podoba i w czym dobrze się czujesz, bo ubieramy się dla siebie a nie dla stylistów:):):)
    Z maszyną nie pomogę, nie znam się:(
    pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i sciskam mocno :)

      Usuń
  15. Uważam,że w spódniczce wyglądasz ślicznie, pasuje Ci i do tego ta kurteczka po prostu świetna. A co do maszyny, wydaje mi się ,że coś nie tak włożyłaś i dlatego masz problem z szyciem. Ja jak swoją oddałam do naprawy czekałam ponad pół roku , a odebrałam niezrobiona. Dopiero brat mi zrobił i okazało się,że nie potrzebnie ją oddawałam do naprawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest z tymi naprawami, moja byla po przegladzie, dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i sciskam mocno :)

      Usuń
  16. Me encanta tu look y la falda es muy bonita! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i sciskam mocno :)

      Usuń
  17. Fajnie wyglądasz w tej spódnicy bardzo lubię taki fason:)))w sprawie maszyny nic nie doradzę zupełnie się na tym nie znam:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i sciskam mocno :)

      Usuń
  18. Nie dziwię Ci się, że jesteś wściekła z powodu maszyny, ja też tak mam, gdy tylko w mojej coś szwankuje. A spódniczka świetna, nie uważam by była niestosowna do Twojej figury, za sprawą odpowiedniej góry można utworzyć całkiem udaną stylizację - jak w Twoim przypadku. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i caluski posylam

      Usuń
  19. Izo odkąd schudłaś tak pokaźnie - możesz nosić nawet spódniczkę w fałdy :). (a może zdradzisz jak tracisz wagę w takim tempie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, ja nawet nie przypuszczalam ze to tak widac, jezeli tak to za sprawa Tombaka, ale w wadze mi ubylo tylko 4 kg!!!

      Usuń
  20. U mnie bębenek jest ulokowany nieco inaczej więc nie miałam pojęcia o co chodzi, ale apel o pomoc na fejsie widziałam:) No fakt, schudłaś, i choć normalnie nie zwracam na takie rzeczy zbytnio uwagi, to jednak zauważyłam. Spódnica fajna, teraz takie fasony powracają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i :)

      Usuń
  21. Oj, to współczuję. To dla ciebie musi być ciężkie. Niestety, nie doradzę Ci, bo nie znam tych maszyn. Sama szyje na nowej Arce Radom. ale ja mało szyję. Za mało.
    Bardzo podoba mi się Twój dzisiejszy zestaw. Świetna kurtka. znakomicie połączyłaś ja ze spódnica i kozaczkami, do których tez wzdycham.\
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu sama takie do ktorych ja wzycham....caluski

      Usuń
  22. Spódnica ma bardzo fajny kolor i pasuje jak najbardziej do tej kurteczki, ale ja bym z nią jednak coś zrobiła. Przecież możesz jeszcze lepiej wyglądać niż na tych zdjęciach w niej.
    Kurcze te fałdy właśnie mi tu nie pasują, a może długość albo guziki hm Ja bym pomyślała i zrobiła coś z tym.
    Bo mało kiedy ją założysz, będziesz przymierzać przekładać a i tak założysz coś innego :) w czym korzystniej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na konkretna propozycje co mozna zrobic :) :)

      Usuń
    2. Rozpruła bym pas rozpięła guziki i działała :)
      zrobiłabym dopasowaną z rozporkiem z tyłu i w tedy założyła do tej ślicznej kurteczki. Miałabyś porównanie. Bo kolor faktycznie fajny. Tylko te fałdy, ale to tylko moja opinia. Zrobisz co chcesz.

      Usuń
    3. a długość do połowy kolan.
      ale nie sugeruj się tylko moją opinią :) jedną na, aż tyle pozytywnych.
      Może tylko ja mam taką inną wizję.

      Usuń
    4. Twoja wizja mi sie podoba, ale nie bede przerabiac tylko uszyje nowa,,, buziaczki Jolu i dziekuje za pomoc w ''tragedii maszynowej''

      Usuń
  23. Ja teraz bym kupiła inną maszynę niż ta z Lidla, bo nie przewidziałam, że ona jest taka wolna, a to mi przeszkadza. Spódnica fajna, ale kurta jest extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupilam ta W6 i mam 14 dni czasu na sprawdzenie czy sie nadaje czy nie, ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i

      Usuń
  24. Adorable. Love your skirt and jacket, my dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje serdecznie za Twoj komentarz i

      Usuń
  25. Życzę Ci Izo aby Twoja maszyna została naprawiona. Rozumiem, że szycie, to Twój zywioł i pasja. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hallo und danke fürs verlinken unten. :-)
    Ja, selbst wenn ich selten nähe. Der Gadanke, die Maschine könnte nicht gehen, wenn ich sie benutzen will, macht auch mich nicht glücklich.
    Ich lasse meine hin und wieder überholen.
    Ein Montagsständchen auf You Tube
    Klick
    LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  27. nie rozumiem dlaczego piszesz, że spódnica nie dla Ciebie? Wręcz stworzona dla Ciebie!!! a z ta kurtka, która ślicznie podkreśla Twoja talię masz idealną figurę klepsydry! :) a co do maszyny to na pewno ja naprawisz i będzie OK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakos ciagle nie dociera do mnie ze jednak schudlam, dziekuje..

      Usuń
  28. Hola Isabella, bonito look, la chaqueta es preciosa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się podoba :) nawet chodzi mi po głowie uszycie takiej spódnicy, układanej w fałdy :)
    A co do maszyny to współczuję, znam ten ból dlatego mam dwie zapasowe :))) stare łuczniki ale już nie są tak precyzyjne jak ten najnowszy:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj stary aöe jary Lucznik swietnie szyje skore!!! Buziaki Kasiu

      Usuń
  30. Mnie się bardzo podoba kurtka. Podobnej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie pomogę w temacie maszyny...
    Tytuł mnie wystraszył...pozdrawiam Iza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego dalam w cudzyslowie Basiu zeby sie nikt nie wystraszyl, Buziaki

      Usuń
  32. No weight lost Isabella, hahahahha. it must be the position of the camera, hahahahhah.
    I wish, hahhahahah

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica śliczna. :) Czasami zdarza się złośliwość rzeczy martwych, na maszynie też się nie znam, kompletnie. :( Na temat igieł do zastrzyków więcej mogę powiedzieć. ;) Ale są gorsze dramaty, choć rozumiem że to też potrafi człowieka porządnie wkurzyć. No cóż, życzę żebyś jak najszybciej odzyskała maszynę, to i humor się poprawi. :) Ściskam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj znam ten ból. Przeżyłam taką "tragedię" ze dwa lata temu. Czułam się jak narkoman na odwyku. Ale na szczęście i tak byłam w trakcie wybierania nowej maszyny, więc awaria starej tylko przyśpieszyła zakup :)
    A spódnica fajna. Z butami na wysokim obcasie ładnie wyciąga sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna spódnica - świetnie pasuje do kurtki i kozaków. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu ciesze sie ze Ci sie podoba Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  36. Mam radę biegnij do sklepu po nową maszynę, może nie będziesz miała symptomów odstawienia szycia.....ha ha. Spódnica bardzo ładna , w połączeniu z wysokimi kozakami wygląda świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, a nowa dzisiaj przyjdzie, niestety mam symptomy odstawienia, trzesa mi sie rece i jestem bardzo nerwowa :) :)

      Usuń
  37. Do tego zestawienia jak najbardziej, szpilka i dopasowana góra. Ale wolę dół ciemniejszy ze względu na optyczne wyszczuplenie choćby kolorem. Ale jak uszyjesz coś z zieleni jak piszesz, to od razu ożywi całość. Ciesze się, że masz już na czym szyć. Jak człowiek się w coś wciągnie, to tego brakuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również zauważyłam, że schudłaś. Kurtka bardzo ładnie podkreśla talię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oj jak dobrze znam i rozumiem ten stan, dwa lata temu doświadczyłam również takiego nagłego zepsucia maszyny - łatwo nie było...
    podkreślona talia, odpowiednia długość spódnicy, obcas - bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja choruję właśnie na taką spódniczkę, bardzo mi się podoba, i nawet kolor jest prawie taki jak bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń