piątek, 6 lutego 2015

zakardowy kostuim/ Jacquard-Anzug



willkommen heute wieder eine Idee von der "unsichtbarenFrau ''. Schöne Jacquardstoff mit Leder streifen, aber wie sich herausstellte ein sehr schwer fall für den Styling. Ich den einmal mit schwarzem Tshirt und einmal mit dem natur farbigen Kaschmir Pulli getragen habe. Welche Version gefällt euch am Besten


witajcie dzisiaj znowu pomysl zainspirowany projektem 'niewidzialnej kobiety''
taki byl projekt a taki efekt. Material piekny zakardowy, ale jak sie okazalo bardzo ciezki dla mnie do stylizacji
raz zalozylam do ´czarnej bluzeczki a druga wersja jest z bezowym kaszmirowym sweterkiem
 Wesja ''biurowa''ze tak powiem taka sobie
Office Version


















 Naszyjnik za  ze tak ''intensywny'' nie pasuje...
Mnie osobiscie podoba sie wersja ta niz biurowa.
A Wam??
 Die Kette passt mir hier nicht.
Mir gefehllt diese Version und Euch?

I na koniec cos do posluchania, cos pieknego !!!



Dziekuje serdecznie za odwiedziny
Danke für den Besuch

25 komentarzy:

  1. Podoba mi się zestawienie z czernią, bez naszyjnika- piękna elegancja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego zdjelam ten naszyjnik, bo to juz bylo za duzo dobrego serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Szczerze?! Wersja biurowa nie podoba mi sie dół. Spodnica wydaje sie za krótka, a nie jest za krótka......
    Zdecydowanie to widać w wersji wizytowej. Tam jest pięknie!!!! Nawet bardzo !!! Fajna faktura tego kostiumu, wstawki ze skóry dodają mu pazura i kolor jest piękny i Ty wygldasz w nim pięknie i noś go właśnie tak ! Do ciemnego dołu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się obiema rękami pod tym wpisem, mam dokładnie takie same odczucia.

      Usuń
    2. ja tez tak uwazam ze czarny jest lepszy, ale chcialam pokazac usciski

      Usuń
    3. Druga wersja bardzo na tak, w pierwszej - tak jak pisze Anna - spódnica jest za krótka!

      Usuń
    4. a nie jest tylko tak sie ulozylo,,, ;) ;) ;) usunelam to mylace zdjecie

      Usuń
  3. Wersja z czarnym podoba mi się bardziej,całość wygląda świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zgadzam sie ze jest lepiej serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Liebe Isa,
    ein sehr hübsches Kostüm ist das. Richtig schick. Am liebsten mag ich es mit der dunklen Strumpfhose und den dunklen Pumps.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  5. Polaczenie z czarnym jest zachwycajace.
    Ten zakard jest ciezki do stylizacji ze wzgledu na kolor ( nota bene badzo piekny) jak i fakture . Czern "uspokaja " go, nadaje lekkosci i elegancji.
    Projekt i wykonanie - na medal.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Ewo, amsz racje ze czern to tonuje, serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Również podoba mi się wersja druga, jednak po dokładniejszym obejrzeniu, pierwsza też fajna, wyglądasz młodziej i lekko, także nie skreśliłabym pierwszej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzeno moze jak bedzie mozna juz inne buty nosic to tez inaczej bedzie, mnie te buty jakos raza a czarne to zupelnie mi nie pasowaly pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Stawiam na drugą wersję, choć pierwsza nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam że obydwie wersje są bardzo ładne:)))piękny zestaw,skórzane wstawki dodają charakteru:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jestem tu pierwszy raz, ale lepiej późno niż wcale :) Piękny żakard, a kostium nietuzinkowy. Wersja z czarnym dołem bardzo elegancka, robi wrażenie, jednak w pierwszej wersji za sprawą jasnej bluzki jakoś bardziej promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak to się stało, że w drugiej wersji masz dłuższe rękawy? mi się w pierwszej wersji bardziej podobasz tylko za długi są rękawy od bluzki, powinnaś je podciągnąć, żeby odsłonić nadgarstki, druga jest taka smutna.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że obie lubimy tę samą muzykę,utwór piękny.
    Natomiast Izo Ty wyglądasz kwitnąco.Mnie się podoba z dodatkami,jesteś taka rozświetlona.Chociaż z czarnym
    także ma swój urok.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie,klasycznie na elegancko, do tej zieleni kup sobie szmaragdowy sweterek po szyję ,tez będzie pasował i szmaragdowe kolczyki. Ten materiał jest tak dekoracyjny, że sam w sobie zdobi Cię wspaniale. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza wersja ładna tylko ja nie lubię jak bluzka wystaje /chodzi mi o rękawy/ więc nie jestem obiektywna.
    Druga bardziej mi się podoba ale bez wisiorka, bo do takiego materiału to już nic nie jest potrzebne /choć ja sroczka i lubię się obwieszać ha!ha!/. Pozdrawiam Iza...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie zdecydowanie wygrywa wersja nr 1.
    Może to kwestia zdjęć ale wyglądasz o wiele młodziej i radośniej w 1 zestawie.
    Śliczny uśmiech i fryzurka.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ich finds klasse. Mit etwas anderem wie Schwarz wäre mir das edle Ensemble auch nicht in den Sinn gekommen. Alles liebe Sunny

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że wszyscy wolą drugą wersję - ale mi podobasz się w pierwszej, jaśniej i młodziej. A pazur i tak jest. :)

    OdpowiedzUsuń