środa, 24 lipca 2013

Nowy nabytek i nowy uszytek



witajcie kochane,
wiecie jak to jest zimno zle, goraco tez zle, moj mozg sie przy 33 temp lasuje, nie jestem zdolna do niczego, maslenie przychodzi mi ciezko.Na nic nie mam ochoty no chyba ze na lody, ale tu przeszkadza mi maz i pilnuje moich spozytych kalorii !!
Od kilku dni nie jadamy obiadow tylko ''cos tam''
 Humor poprawila mi paczuszka z Polski zawierajaca Kolagen Naturalny i Derma Roller a sluzyc to ma do domowej mezoterapie

Humor hat mir ein Paket aus Polen verbessert,mit der Collagen und Derma Roller für die Mesotherapie..zu Hause geeignet ist, 



Kolagen Platinium stosuje sie na twarz i dekolt, do wszystkich rodzajow skory. Polecany jest rowniez do pielegnacji calego ciala, jakby kogos bylo stac, bo jest to dosyc drogie...mnie nie, wiec bede uzywac tylko na szyje i dekolt. To drugie ten Roller:


wg.producenta roller pobudza naturalne procesy wytwarzania kolagenu i elastyny co z kolei zapewnia redukcje celulitu.
Ten roller ma 540 igielek  i tymi mamy haratac nasze buzie i inne miejsca. Po masazu mam sobie kolagen nalozyc co powoduje polepszenie efektu. Dla uzyskania trwalego efektu nazely go stosowac 1 do 2 razy w tygodniu,

Collagen Platinum ist auf dem Gesicht und den Hals verwendet, für alle Hauttypen. Es ist auch für die Versorgung des gesamten Körpers empfohlen,
Diese Rolle hat 540 Nadeln.Nach der Massage sollen wir den Kollagen eintragen. Das verbessert noch die  Wirkung. Für eine nachhaltige Wirkung sollen wir das ganze 1 bis 2 mal der Woche benutzen.
Skonczmy z tymi masochicznymi zabiegami i przystapy do rzeczy przyjemniejszych moje uszytki , ale pokaze 2 zestawy pierwszy moja spodniczka  a drugi zestaw jaki mialam ubrany w poniedzialek na wizyte do lekarza a bylo 35 stopni i jechalam na rowerze. Ciekawa jestem waszych opini.
machen wir jezt schluß mit schmerzhaften Behandlungen und schauen wir auf meine lezte Nähen Ergebnis der aber nichts besonderes ist , aber mir gefehlt diese muster sehr. . Ic



 Ta bluzeczka ma kolor oliwkowy i pasuje do lisci we wzorze spodnicy. Tak mozemy sie ubrac idac pracy na spacer, do sklepu itp. Jest to zestwaw ''zwyklak'' chcialam pokazac wam wzor na spodnicy, bo bardzo mi sie podoba.Uszyta ''z glowy''.Ze lnu i ma batystowa podszewke wiec jest idealna na upaly.
Diese Bluse hat Olivenfarben und passt in das Muster von Rock. Also haben wir anziehen auf der Arbeit,zum Spazieren gehen, einkaufen, etc. Es ist ganz gewönhlich. Ich wollte Ihnen zeigen, das Muster auf Rock, weil ich ihn schön finde.Ich habe ich selbst genäht, ist aus Leinen mit Battistfutter, so ist ideal für die heiße tage.












 Dieses Outfit hatte ich als ich zum Arzt ging und war 35 Grad....




Bluska/Sweatshirt von Esprit
Spodnie/ Hose Esprit
Torebka/Tasche LV
Sandalki/Sandalette Belmondo
Zegarek/Uhr Michael Kors

Dziekuje wam za odwiedziny i komentarze /Vielen Dank für Ihren Besuch und Kommentare

37 komentarzy:

  1. Bluzka świetnie wygląda i razem ze spódnicą tworzą ciekawy komplet:) a druga stylizacja fantastyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. W drugim zestawie bardzo letnio wyglądasz, pewnie przez ten turban, czy opaskę, jak zwał tak zwał, ale mi się tak podobasz, kiedyś, dawno temu, ze trzy lata , próbowałam ale mi nie bardzo pasuje i mózg mi się zagotował, choc wiem, że na upały trzeba głowę zastawiać to ja nie mogę, nie umię wtedy myśleć i chcę to zaraz z głowy zdjąć /taka już jestem/.
    Spodniczkę to bym Ci porwała bo mi się bardzo podoba.
    Śliczne kwiaty na tarasie.
    Co do tej kuracji kolagenem to gdzie to można kupić? Jestem zainteresowana, no i cena, napisz....pozdrawiam Izuś...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawiazalam taki cienki letni szaliczek z tego powodu ze strasznie mi sie poci czolo.. a ten kolagen to poszukaj tutaj http://www.spa-medica.eu/?pl_kolagen-naturalny,279, kosztuje ponad 300 zl w promocji tam jest duzo innych ciekawych rzeczy mysle ze znajdziesz tez cos dla siebie, buziaki

      Usuń
  3. Ciekawie zapowiada się roller a uszytki są prześliczne. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spodniczka i wzór na niej ;-) Turban bardzo mi się podoba ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka świetna - nic dodać nic ująć :-) Zestaw rowerowy tym bardziej - wyglądasz fantastycznie, na luzie i młodo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Izuniu:)
    Ten roller już opisywała Andrea, podobno su[er sprawa. Powodzenia stosowaniu, chociaż osobiście uważam, że masz piękną cerę i Ci nie potrzeba takich wynalazków.
    Zestaw świetny! Bardziej podoba mi się ten szaliczek na głowie pierwszym wydaniu. Wyglądasz tam mega! A gdzież robiłaś te fotki? to jakiś pałac? Takie piękne schody i sztukateria. Widzę też super kuferek.
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie to u niej znalazlam go ,ale nie wiedzialam co zrobic czy jak napisze ze u niej to nie bedzie zla,ze ona taka mloda juz musi takie cos uzywac, dlatego nic nie pisalam.
      W tym ''palacu'' ma gabinet moja psychoterapeutka, to jest normalny budynek z konca 1890 roku, jakich wiele w Bonn.
      Ja juz bedac mloda dziewczyna stosowalam przerozne maseczki, dzisiaj by sie nazywaly bio albo naturalne, bo jak ja bylam mloda to nic nie bylo w sklepach i razem z mama robilysmy sobie maseczki przerozne i moze dlatego dzisiaj wygladam jak wygladam. Soniu trzeba cos robic z twarza zeby nie miec jej pomarszczonej,
      I dziekuje za mile slowa:))

      Usuń
    2. To widać, że poskutkowały, bo cerę masz godną pozazdroszczenia. Chyba kupię sobie dzisiaj jakąś maseczkę:)
      Buziaczki:)))

      Usuń
  7. Hej Izuniu!
    Uwielbiam Cię!!! Wyglądasz zarąbiście! Fajna z Ciebie babka! Super są oba zestawy!!!
    A lodów jedz ile chcesz! Wyglądasz sowieso bezaubernd!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale moj malz uwaza ze jednak trzeba stosowac ograniczenia i tak jestem juz szersza niz przed 15 laty Buziaki

      Usuń
  8. Dein selbst genähter rock gefällt mir super gut, ich liebe so fröhliche Florale Muster. Und in dieser Wärme gibt es nichts besseres als leichter Leinenstoff :-)
    Dein Outfit zum Arztbesuch (hoffe es geht Dir gut!?!) gefällt mir sehr an Dir, ich finde es steht Dir sehr gut mit Tuch im Haar!

    Ich wünsche Dir eine schöne Woche :-)
    Liebe Grüsse aus der Schweiz, Kira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. danke Kira ich freue mich sehr dass Dir mein Outfit gefehlt..:)

      Usuń
  9. Twoje nakrycie głowy jest fantastyczne:)))piękna bluzka :)))pierwszy zestaw też bardzo ładny:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka bardzo ładna, ale spódnica w tak piękny wzór mnie zauroczyła.Drugi zestaw z nakryciem głowy fantastyczny. Bardzo podobają mi się rękawki w tej bluzce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O kolagenie słyszałam, zastanawiałam się nawet, czy go nie zamówić... Zestaw 1 bardzo ładny, ale drugi - bomba, uwielbiam takie nakrycia głowy oraz kapelusiki. Pozdrawiam, w nareszcie upalne lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede opisywala, wczoraj wieczorem zrobilam sobie pierwszy zabieg, buzia byla goraca i czerwona, dlatego lepiej ten zabieg robic na noc, buziaki

      Usuń
  12. Prezentujesz się zjawiskowo - spódnica cudna, a ta bluzka z drugiego zestawu - oddawaj mi ją ! Buziuńcie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie a jak ci swietnie w tym turbanie . Bardzo fajnie , spodniczka swietna no co tu mowic elegancko wyszlo :)pozdrawiam isle buziaczki
    Beata
    Mam taka sama torebke (podobne gusta )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Beatko juz to zauwazylam ze mamy podobne gusta, szalenie sie ciesze ze Ci sie podoba :9

      Usuń
  14. Que bonitos tus looks y me encanta el turbante, es muy chic! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurna chata ale fajny blog !!! Fajna z Pani babka i jak umie Pani szyć tylko zazdrościć. Super, super, super !!! Podobają mi się stylizacje takie eleganckie i takie ponadczasowe. Brawo !!!
    Do 50 jeszcze trochę mi brakuje ale mająć 40+ włożyłabym na siebie wszystkie rzeczy które są tu pokazane.
    POZDRAWIAM SERDECZNIE :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurna chata ale sie ciesze i mam nadzieje ze zostaniesz na dluzej :))

      Usuń
  16. Iza tak poprostu z glowy uszylas :) tu czytaj, ze pekam z zazdrosci. Obydwa zestawy bardzo mi sie podobaja, a ze jestem milosniczka opaek I przepasek noszonych na glowie wiec super mi sie podoba twoja propozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie z glowy tzn bez wykroju ale jak sie uszylo juz ze setke spodniczek (dla siebie ) to sie wie o co chodzi.:))

      Usuń
  17. Lniana kwiecista spódnica Z Oliwkową bluzeczką super , torebka tez tam jest rewelacyjna !
    Drugi zestaw mniej mi sie podoba, luz jest i wygoda niewątpliwie , ale dodaje kilogramów i nieco zniekształca sylwetkę , a Twojà jest dość kształtują więc szkoda :(

    Zakupy kosmetyczne ciekawe - roler stał sie obiektem mojego pożądania :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna stylizacja z turbanem;)))
    Ciekawi mnie Roller,byl kupiony przez internet??
    Chetnie dowiem sie jak sie sprawuje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zestawy! Świetnie Wyglądasz w turbanie :)Bardzo podoba mi się spódnica, piękny materiał wygląda bardzo efektownie!!!! A taka rolka też by mi się podobała :DDDD ciekawa jestem twoich opinii na ten temat. Pozdrawiam Cię piękna Izabello :DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ty się znakomicie prezentujesz, nawet w upale. Moja mama kiedyś zajmowała się kolagenem by mieć go taniej dla siebie, ale na platynowy sobie pozwalałyśmy tylko odrobinę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje stylizację są świetne. Dwie ostatnie są rewelacyjne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta tunika wysadzana metalowymi elementami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś pozytywnie szalona. Uśmiech mi od razu wlazł na buźkę na widok turbanu:)

    OdpowiedzUsuń