poniedziałek, 15 lipca 2013

Oxyvenierung - ozonowa terapia

Dziewczyny kochane moze juz niedlugo bedziecie mnie nie mogly poznac, albo wymysle drugie e=mc2,
kto wie co bedzie ze mna bo, ta terapia jakiej sie poddaje, nie uznawana przez tradycyjna medycyne, no i tak duzo o wszystkich skutkach tych wlasciwych i nie wlasciwych nie wiadomo. Dzisiaj bylam pierwszy raz i w wielkim skrocie opisze wam o co chodzi.
Dużo tlenu = zdrowe życie

Każda komórka w organizmie potrzebuje tlenu do życia i umieszcza go głównie w mitochondriach, metoda jakiej sie poddalam ma na celu dostarczenie  organizmowi powoli i  w małych ilościach do żyły czystego tlenu. Krew dostaje  w ten sposób małe bąbelki tlenu, co  powoduje natychmiastowe powstawanie substancji rozszerzających naczynia krwionosne,i budowanie substancji przeciwzapalnych, jak wiemy  płytki krwi maja wlasciwosci klejace ( zaklejaja powoli nasze zyly) proces ten jest natychmiast zahamowany, a tym samym zapobiega zakrzepicy.nasz caly organizm jest lepiej ukrwiony. Napisze tylko w skrocie co jeszcze powoduje czysty stezony tlen w naszym organizmie
- zabija wiele rodzajów bakterii, wirusów i grzybów i zapobiega ich powstawaniu
- zwiększa dopływ tlenu do tkanek, a tym samym prowadzi do zwiększenia poboru
- znacznie poprawia metabolizm komórek, silnik całkowitej energii organizmu
- pomaga w detoksykacji wątroby, co dla mojej watroby, po tylu lekachach jakie biore jest zbawienne
 -usuwa ze scianek naszych zyl cholesterol i trójglicerydy
-i ma wplyw na nasza przemiane materii.
No i dzisiaj udalam sie do pani doktor z Chin, wkula mi sie w zyle i pociagnela do flaszki 250 ml mojej krwi i potem wziela do reki drugi zastrzyk to znaczy taki duzy pojemnik, na oko pusty i to walnela do mojej krwi w tej flaszcze, faktycznie moja krew sie natychmiast zamienila, stala sie jasniejsza i bylo pelno babelkow ja na piwie :)) i to potem trafilo spowrotem do mojej zyly, trwalo to okolo 20 minut a kosztowalo mnie 45€, niezly zarobek co??
I na koniec walnela mi jakis zastrzyk w pupe, zaproponowala mi ze pomoze mi sie uwolnic od tych lekow, wszystko to zakrawa na znachorstwo, ale pani doktor ma ta praxix juz 12 lat w tym samym miejscu, odziedziczyla dom po zadowolonym pacjencie, ciekawe kiedy umarl od czasu jak sie nim zajela??:??
A to dowiedzialam sie od Polki ktora jest u tej Chinki za sluzaca na 24 godziny....Do czego doszlo....
No dobra moje Panie a teraz moj zeszloroczny uszytek tez z jedwabiu crepe de Chine, piekny turkus z czarnymi punkcikami..Pan malz znowu mnie wkurzal, robil zdjecia  telefonem a trwalo to tak dlugo jakby lustrzanka robil...





 Sukienka jest uszyta z wykroju z Burdy, ale nie moglam znalezsc wykroju.


Torebeczka jest chyba juz 20 letnia, ale znowu mi sluzy, sweterek jest cieniutki letni z Espritu, bizuteria nn, 
Dziekuje Wam serdecznie za odwiedziny i komentarze, buziaczki dla was 

48 komentarzy:

  1. A czy wygooglowałaś wszelkie za i przeciw takiej terapii? życzę Tobie by Ci służyła! :-)
    Sukieneczka śliczna, wyglądasz kwitnąco :-)
    Nowy baner ze zdjęciami bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak kochanie, poczytalam i same pozytywy, u nas jest dosyc popularne, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)
    Izunia no to samych pozytywnych efektów tej terapii życzę!
    Oj, jak ładnie jest Ci w niebieskim! Sukienka jest super! W ogóle bosko się prezentujesz! Zgadzam się, że nowy baner jest cool!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest super , torebka 20 letnia a nadal na topie ! Zgadzam się z Anią w niebieskim Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci kochana, żebyś skorzystała jak najwięcej z tej terapii. Wyglądasz kwitnąco, jakbyś codziennie korzystała z jakiś tajemniczych terapii. Sukienka śliczna i bardzo zgrabnie wyglądasz.
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckooo ! Pieknie sie usmiechasz na zdjeciach izo :)
    Kuracja zadziala i bedzie dobrze trzymam kciuki xxx
    Milego wieczoru buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Que bonito el vestido y tiene un color precioso. Te veo muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Izunia,piekna kobieta jestes,az musialam pokazac Twoje fotki mezowi(bo on wie,ze cos ogladam,ale tak do konca nie wie co hhahahahhha),oczywiscie potwierdzil,iz jestes kobieta z klasa .Sukienki sa piekne,a ta w roze cudna.I pomyslec,ze sama je wszystkie uszylas,oj zdolna jestes,naprawde jestem pod wrazeniem.Wspomne jeszcze o wisiorach,sa perfekcyjnie dobrane do stroju,a usmiech jest dopelnieniem calosci.Cudnie.Życze udanej kuracji.Pozdrawiam cieplutko.Buziaki.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka dziekuje za odwiedziny i zapraszam znowu, pozdrawiam Ciebie i meza

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz:))też się zgadzam że w niebieskim bardzo Ci do twarzy:)))Pozdrawiam i udanej terapii życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, uwielbiam pobieranie krwi, zdaję krew dość regularnie [z wyłączeniem okresów pylenia bo biorę leki i nie mogę], lubię przyjmować kroplówkę [miałam po zdawaniu osocza i jak byłam na porodówce:D] i igła kojarzy mi się dość przyjemnie. Nie brałam i nie biorę żadnych narkotyków!:D Więc z przyjemnością poddałabym się takiej terapii.

    A sukienka jak zwykle śliczna:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moze jestes kobieta wampira , jezeli oddawanie krwi lubisz ;))no i jestes pierwsza osoba jaka znam ktora to lubi,, a ja lubie ten moment tuz przed zasnieciem na stole operacyjnym....tez nietypowe co buzka

      Usuń
  11. Bardzo ładna sukienka a kolor dla Ciebie perfect.Ale mnie zainteresowała ta terapia - coś juz czytałam na ten temat. Życzę szybkich satysfakcjonujących efektów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede opisywala sukcesy terapi ...dziekuje i buzka

      Usuń
  12. Piękny kolor ma ta sukienka.
    Mam nadzieję, ze będziesz zadowolona z terapii
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna sukienka. Jesteś taką piękną kobieta, że nie mogę się nadziwić. :):) Aż miło patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej zarumienilam sie z powodu tak pieknego komplementu :))

      Usuń
  14. Ale odważna jesteś z tą terapią, ja bym się bała ! Bardzo dobrze ci w takim turkusowym kolorze, dodatki do sukienki taż starannie dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze do odwaznych nalezalam buzaiczki Joanno

      Usuń
  15. Acha mam tą samą sukienkę uszytą muszę zrobić zdjęcie dla porównania mojej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bedzie fajnie porownac ja juz nie moglam znalezsc tego wykroju

      Usuń
  16. Dla mnie Ty wyglądasz jak po stu takich zabiegach - świeżo i bardzo młodo :)
    Śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Asiu, kiedy bedziesz w Bonn?? Daj znac

      Usuń
  17. Das Kleid ist toll, das blau ist toll und der Stoff auch. Eine Tasche ist zeitlos, die kann man auch nach 20 Jahren noch nehmen. Hübsch siehst du aus.

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Ale obawiałabym się takiej terapii ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ramach terapii tlenem może lepiej jakiś sport na świeżym powietrzu?

      Usuń
    2. tlen jaki jest dozowany jest bardzo skoncentrowany 300x bardziej stezony, i nie jest mozliwe w naturze go dostac.

      Usuń
  19. Trzymam kciuki za terapię, a sukienka jest śliczna! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie chyba jest pięknie w każdym kolorze. Sukienka jest świetna. Zaciekawiła mnie Twoja terapia i na pewno będę czekać na dalsze relacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Terapia ciekawa i dla odwaznych.Zrobilas piekny banerek na blogu z Twoimi pracami..sliczny..a wogole pieknie wygladasz (nie prawie Ci komplementow )dodatki dopelniaja calosci..no jestem zachwycona.Buziaki z Wiednia.

    OdpowiedzUsuń
  22. This is an interesting post. You're welcome on my blog.

    I love your dress and your necklace ♥
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  23. Co kreacja to piękniejsza a Ty z nią, chyba że ta terapia tak Ci służy.
    Niech Ci wyjdzie na zdrowie. Sukienka super, podoba mi się krój.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, sukienki Ci służą...A biżuteria cudna.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. och milo mi to czytac dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  26. O widzisz kochana, ta sukienka jest też "dla mnie" nawet dekolt taki jak lubię, cudny kolor i Ty Izuś cudna w niej, pieknie wyglądasz i co tu więcej piszać...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś mamy tu sex-bombę! - EXTRA!

    OdpowiedzUsuń