środa, 3 lipca 2013

to nie moze dlugo trwac!!

Do wszystkich
 niestety od paru dni nie ma mnie w necie, czasami wpadne gdzies i jak uda mi sie 2 zdania w komentarzu napisac, to wszystko.....panuje u nas obrzydliwa pogoda, leje co 10 minut, praktycznie nie moze sie czlowiek skupic na niczym i swoim hobby, czyli szyciu, w zwiazku z tym realizacja moich projektow lezy odlogiem tak jak ja, co prawda mam juz pewne rzeczy skrojone, ale siedzac przy maszynie mam wzrok skierowany na zewnatrz i trace chec do czegokolwiek, jednak znalazlam wyjscie z tego dolka !! objadam sie slodkosciami, polecam, pomaga
mysle jednak,ze pwinnam juz niedlugo wylezsc z niego, bo moje zasoby slodkosci sie w zastraszajacym tempie koncza i mam wrazenie ze  moja sofa sie drastycznie zmniejszyla, a moje pokrojone czy pozaczynane projekty czekaja i blagaja wrecz, zeby sie nimi zajac.
Jedyny promyk w tym zszarzalym swiecie wydazyl sie w momencie jak dostalam paczke od LoliJoo, i wiecie zdarzyl sie cud w tym dniu po poludniu swiecilo slonce, wiec wykorzystalam okazje i maz zrobil mi szybciutko pare zdjec, bo kto wie kiedy znowu taka szansa bedzie.
Przepraszam za jakies bledy, ale pisze i nie widze co pisze, nie dlatego, ze mam juz takie grube powieki i nie moge oczu otworzyc, ale pisze na takim durnym tablecie, ktory mi nie pokazuje co pisze.a  teraz zdjecia mama nadzieje ze mi sie uda to zrobic pozdrawiam sedecznie i dziekuje za slowa zachwytu nad dzielem naaszej kochanej Asi. Bardzo odwazna jest, bo  zdecydowala sie na szycie na odleglosc, ale zobaczcie same efekt koncowy, bez prob i przymiarek, szycie na odleglosc (1300 km)i jej sie udalo, bo sukienka jest wspaniala, no nie? Ania jest poprostu genialna... A teraz jej dzielo. Uwazam,ze nawet ja niezle wygladam w tekkiecce :)))


 Uwazam ze Asia uszyla przeurocza sukienke, a ze mam wykroj to sprobuje sama tez jakas uszyc na podstawie tego wykroju



57 komentarzy:

  1. WOW! Isabella, ta sukienka jest genialna! Super Asia ją uszyła! Jestem pełna podziwu! Piękne kolory! Wyglądasz cudownie:)
    Buziaki i lepszej pogody życzę! Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju Ty masz żółte buty!!!No chyba najpiękniejsze na świecie. :)
    Mam nadzieje, ze serio wszytko jest dobrze z sukienką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buty to zdobycz z TkMaxx ze skorki za 20€, wiec prawie za darmo specjalnie do sukienki kupione. Asiu w sukience musialam zwezic tylko pachy, zrobilam to na gornych szwach, czyli musialam tez Twoje wspaniale podszycie troche odpruc, i ten material sie rozciaga, przed prasowaniem lezala przy ciele a po juz nie,ale zostawie tak narazie jak jest , bo po moim slodkosciowym obzarstwie nie wiadomo co dalej bedzie, a pogoga i tak nie na takie sukienki. Dzieki Asiu i co szyjemy znowu cos no nie???
      A zakiecik moze dzisiaj zrobie zdjecia i stawie tez, jest sliczny...Dziekuje

      Usuń
  3. Świetna sukienka, bardzo zgrabnie w niej wyglądasz,, u mnie upały, życzę Ci poprawy pogody...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziekuje za mile slowa i pozdrawiam

      Usuń
  4. Izabelo kochana ! PIEKNA SUKIENKA ,pieknie wygladasz i piekne zdjecia :)
    A pogada sie nieprzejmoj u nas to samo ciesze sie ze chociaz czekoladki pomagaja
    Sle buziaczki kochana
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czekoladki zawsze pomagaja na smutki....buziaczki

      Usuń
  5. No wygląda bardzo dobrze :) Gratulacje dla Asi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieło Asi jest cudowne. Nie da się ukryć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaka piękna i jak elegancko leży! Zazdroszczę sukienki, też chcę taką Asię. :) Jedną Asię mam ale ona nie szyje. ;)) Dziękuję też pięknie za głosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i pozdrawiam serdecznie, zawsze zapominam ale myślę o tym w sercu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie, cudnie, cudnie - i sukienka i Ty w niej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniala! As z brak mi slow! Nawet sloncu sie spodobala :-).
    W takich sukienkach wygladach przeuroczo! Ten zolty kolor tez ci pasuje.
    LoliJoo - Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great dress and fabulous look.
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka i pięknie w niej wygladasz Iza :) Gratulacje dla LoliJoo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Que bonito el vestido y te sienta fenomenal! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka i bardzo dobrze leży :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow Asia jest genialna !!!!a Ty wyglądasz cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze zachwycasz idealnie dobranymi dodatkami. Buty, torebka...naprawdę super!
    A że Asia zdolna to każdy wie, przede wszystkim strasznie pracowita aż czasem człowieka zazdrość bierze, że taka obrotna:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich ludzi to naprawde trzeba podziwiac musi byc genialnnie dobra organizatorka, dzieki Izuniu :))

      Usuń
  17. Sukienka bardzo ładna, taka słoneczna, idealna na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz ! Wszystko dopasowane..i najważniejsze - wiem dla kogo była ta sukienka !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz, słońce MUSIAŁO wyjść po prostu:)) Moja sąsiadka zażyczyła sobie tę sukienkę i już mam prawie uszytą, czeka do niedzieli na zamek i pachy bo nie wiem czy nie będzie trzeba zwęzić albo poszerzyć a sąsiadka przyjeżdża właśnie w niedzielę. Ten model jest uroczy, dekolt mi się podoba bo jest dość głęboki ale też na tyle zasłonięty, że jest ok. A no i moja mama też chce taką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamka tam wlasciwie nie potrzeba, zalezy czy jest bardzo dopasowana czy taka jak moja,pachy trzeba zwezic koniecznie, ale to drobnostka...

      Usuń
  20. Ekstra Ci w niej! To nie słońce wtedy po południu zaświeciło, to Ty włożyłaś tą kieckę i aż bije od Ciebie :) Na prawdę bardzo ładnie. A Asia to mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic dziwnego że słońce zaświeciło na widok tak eleganckiej kobiety:))))ślicznie wyglądasz i sukienka też bardzo mi się podoba:)))torebkę już kiedyś chwaliłam ale zrobię to jeszcze raz bo jest super:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrej pogody życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. Izuś sukienka jest obłędna !!!!!
    Ostatnio u jakiejs blogerki zachwycałam się taką łączką na żółtym tle , tyle ze komplecik z gołym brzuchem , pomyślałam ,ze była by z tego super sukienka ... Ale że w takiej zobaczę Ciebie ??!!! Aż zazdrość mnie w dołku ukłuła ;)) świetnie , bardzo pozytywnie , radośnie i letnio bardzo !!!!
    I świetnie dobrałaś torebeczkę !!!! Pogratuluj krawcowej !!! Ja gratuluje Tobie rewelacyjnej stylizacji ! Jest po prostu pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu poniewaz bardzo sobie cenie Twoje zadanie jest mi tymbardziej milo...buziaki

      Usuń
  23. Iza złaź z tej sofy i natychmiast zaczynaj szyć drugą taką kieckę! Cudnie w niej Wyglądasz!!!!łoo a te buty! niam niam :)Aśka się spisała na medal, podziwiam Ją za odwagę :)ja to muszę zrobić kilka przymiarek hi hi hi
    P.S. U mnie upały i czasu coraz mniej!jakoś mi się doba skurczyła!!!!!!całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zlazlam, ale po to zeby cos poodpisywac...odjutra mabyc u nas fajnie....buziaki

      Usuń
  24. Cudownie w niej wyglądasz, a na dodatek te kolory! Wprost uwielbiam żółty! Aż dziw , że szyte bez przymiarki! Jeśli chodzi o czas to u mnie też jakby doba coraz krótsza..a szyć by się chciało!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze jaka piękna sukienka, materiał boski. Wyglądasz cudownie , a te buty -jak ja ci ich zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka!!! I te dodatki; torebka, buty, nawet okulary z nuta żółtego - genialne! Wygladasz bardzo elegancko:)
    Buziaczki Izuniu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu kochana milo mi ze tak myslisz, buziaczki

      Usuń
  27. Ładna sukienka i super leży na sylwetce, dużo uroku daje kolor.
    Gratulacje dla Asi, zwłaszcza, że szyła na odległość. Wiele radości w jej noszeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj napewno bedzie wiele radosci, jest to tez bardzo fajny material, dziekuje

      Usuń
  28. Cudowna sukienka,kolor,fason.Pięknie Pani wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadna pani Iza jestem dla wszystkich, dziekuje za odwiedziny i zapraszam znowu

      Usuń
  29. Hej Izabelko.
    Co tu dużo pisać,sukienka bardzo wpadając w oczy,jest kapitalna,kolory bajeczne,a wyglądasz w niej bardzo,bardzo kusząco,he he.Całuski pa pa

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj, bardzo ladnie w niej wygladasz, ten zolty bardzo Ci pasuje, po prostu promieniejesz,gratuluje pieknej sukienki, pozdrawiam ,ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Slicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka rewelacyjna. Kolory i wzory bardzo interesujące:) do tego dobrałaś bardzo ciekawe dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealne kolory na lato, słonecznie i kolorowo. Bardzo fajnie wyglądasz, a Asia odwaliła kawał roboty :-)Chciałabym, aby moja mama była tak odważna i kolorowa jak Ty :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczna sukienka, idealny wzór i kolory !!! Też taką chcę !!!

    OdpowiedzUsuń