sobota, 6 lipca 2013

paleta barw



Witajcie dzisiaj super krotko, bo czeka mnie dzisiaj huczny gril i poniewaz na codzien nie pije alkoholu, pod zadna postacia, tak dzisiaj napewno bedzie odwrotnie, byc moze z,e bede chciala nadrobic zaleglosci...a to znaczy ze, bede ciezko chora jutro i moze pojutrze, zalezy to od mojej checi na uzywki..

Czy kazda z was wie jakie kolory powinna nosic a jakich unikac? U mnie jest tak ze, jak mam wlosy na ciemno ufarbowane to, jestem zima a jak mam wlosy jasniejsze to, tez albo jestem latem, takim jak teraz u nas jest latem zimnym
To jest moja paleta barw jako zimy


A tu moja paleta barw jako lata,  sa to kolory prawie takie same, ale delikatniejsze, i ja te wszystkie kolory lubie,ale np lubie tez pomarancz,ktorego w tej liscie nie ma



ale no wlasnie, uszylam jakis czasik temu taki komplecik z jedwabiu, pierwsze plany co z niego bedzie, byly zadne, kupilam 1,60 jest to taka ilosc ze, mozna z tej ilosci uszyc bluzke, sukieneczke czy spodnice,a nawet spodnie. Zaczelam od bluzki, rekawowo jeszcze nie skroilam i dobrze bo materialu zostalo na tyle ze moglam uszyc jeszcze zwykla prosta spodniczke, a wiec mam koszulke i spodniczke a miala byc bluzka z tego wykroju



tu jest sukienka wprawdzie, ale w tej burdzie jest tez bluzka uszyta na postawie tego wykroju, moja koszulka ma wiec niewiele wspolnego z prototypem, ale nieszkodzi, chodzi mi tutaj o pokazanie koloru, jest to wlasnie pomarnczowy w roznych odcieniach, ktorego nie ma w mojej palecie kolorow, a moim zdaniem brunetki z jasna karnacja moga takie nosic. Jaka konkluzja wynika z tego: zdajmy sie na wlasne wyczucie, na nasz smak.


I to by bylo na tyle, pozdrawiam was serdecznie, dziekuje za odwiedziny i komentarze.

37 komentarzy:

  1. Ależ ładny komplet uszyłaś - no nie mogę! - taki prosty, a tak świetnie się prezentuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Estás muy bonita y elegante. Ese color te sienta muy bien. Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten komplecik:) Bardzo Ci ładnie, Izuniu, tak słonecznie:)
    Miłej imprezy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju no Ty to masz niezłe źródło tkanin !! cudna ta jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo podoba mi sie bardzo , kolor piekny w sam raz na lato i na dzisiejszego grila :)
    Pieknie , pieknie kochana . bardzo udanej imprezy ci zycze xxx
    pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Danke für deine netten Kommentar bei mir. Du trägst hier ein hübsches sommerliches Outfit, in einer erfrischenden Farbe.
    Lieben Gruss, Cla
    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vielen Dank Cla dass Du mich besuchen hast, Liebie Grüße

      Usuń
  7. Bardzo fajny komplecik w sam raz na lato, a pas w talii wyszczupla. A z kolorami to różnie bywa - ja tak samo nie wybieram kolorów zgodnie niby ze swoim typem "lato" uważam je za zbyt mdłe, oczywiście nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci serdecznie i ciesze sie ze Ci sie podoba :))

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie,co nowa kreacja to jesteś szczuplejsza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeniu kochanan ciesze ze nie zapomnialas o mnie, dziekuje

      Usuń
  9. Ja podobnie jak Ty trochę zima, trochę lato...lubie pomarańcz i dobrze się w nim czuje...świetny komplet, ładnie Ci w nim...miłego grila Ci życzę i nie choruj jutro ha!ha!...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakos podszlo,posluchalam hiszpanskiej muzyki, bo nasi nowi sasiedzi to Hiszpanie...dziekuje Basiu :))

      Usuń
  10. masz całkowitą rację! najważniejsze jest w ostateczności nasze wyczucie...i chyba nie warto trzymać się tak sztywną naszej palety barw;)
    ja zawsze byłam "zimą"...ciągnęło mnie ku rudości - "jesieni", ale według zasad nie były one dla mnie;) jednak jak się okazało wyszła ze mnie całkiem niezła mieszanka zimowo-jesienna;)
    acha! świetny zestaw! i bardzo Ci do twarzy w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory , nie za ostre..takie w sam raz :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. I love that shade of orange, derar Isabella.
    Happy Sunday.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanialy, prosty komplet! Jewdwab :-) Wlasnie dostalam moj z Chin! Dzieki za podzielenie sie tym zrodlem - szybko i wszystko jak trzeba!
    A co do tych kolorow - ciekawe jak bys ubrala sie tylko w pomaranczowy.
    Zaleta tego materialu jest to, ze przechodzi od lekkiego zoltego/pomaranczowego (ktory jest w twojej palecie) do pomaranczowego.
    I tak mysle, ze w pomaranczowym byloby tobie wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki i juz nie moge sie doczekac tych Twoich jedwabii :))

      Usuń
  14. Hey dear, thanks for following my blog. I followed you back as well. :)

    XX, IamJenniya
    New Post! >> Give a girl the right shoes...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i słonecznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet w pięknych kolorach. :) Mi pasują żywe, jasne kolory. Błękit, chabrowy, fuksja, także i biel i ecru. Jakaś pomieszana jestem. ;) Nowego iphona jeszcze się uczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli można się wtrącić, to zgadzam się, że nie należy sztywno trzymać się reguł. Można "pożyczyć" kolor z innej palety, ale powinno się go połączyć z barwą odpowiadającą naszemu typowi urody. Lepiej też, żeby ten pożyczony kolor nie znajdował się blisko twarzy – może to być spódnica czy torebka. Takie mieszanie kolorów jest trudniejsze, ale efekt bardzo nowoczesny. Ten komplet jest bardzo ładny i twarzowy, pomarańcz połączony z bielą, której odcienie pasują wszystkim typom kolorystycznym. No i własnoręcznie uszyty. Gratuluję zdolności i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Izabelko, pięknie wyglądasz - tak słonecznie.
    Komplecik świetny i ten kolor, pięknie.
    Dużo słońca życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Iza barrrdzo podobasz mi się w tym kompleciku! kolor, materiał cudo! Ja najlepiej wyglądam w mocnych żywych kolorach, i bardzo lubię pomarańczowy!!!Zgadzam się z postem Jolanty Stażyc, warto nieraz ,,pożyczyć" kolor z innej palety :)))
    P.S.Pozdrawiam Cię gorąco, mam nadzieję że głowa nie bolała, bo mnie troszeczkę ;)))całuski

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo energetyczny komplet, tkanina super :-) bardzo pasuje do upalnej pogody. Wyglądasz super :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Typ urody nie zmienia się po zafarbowaniu włosów. Byłaś u stylistki, że wiesz, jakim jesteś typem? Może ciemną jesienią jednak? Ze zdjęć to trudno powiedzieć.
    Ten pomarańcz jest dość zimny i połączony z bielą, to ujdzie.
    Bluzka zdaje się za ciasna w biuście i dekolt odstaje (znam to, często też mi się tak robi, ale już wiem, jak poprawić przy krojeniu).
    Pięknie szyjesz i dobrze wyglądasz.
    Aga

    OdpowiedzUsuń