niedziela, 22 września 2013

pierwszy dzien jesieni

witajcie
nie odkryje Ameryki tym tytulem ale, sama przed chwila sobie to uswiadomilam i stwierdzam ze,  moja dzisiejsza spodnica idealnie nadaje sie na otwarcie jesieniennego sezonu..



willkommen,
 mein Rock passt heute perfekt für die Eröffnung der Herbstsaison Diese  Rock mit 5 Keile habe ich sehr schnell genäht
Könnt Euch mir bitte sagen ob  dass, das Schneiden  dieses schöne Blumenmuster zerstört hat?
Ich habe  diese Keile so zusammen genäht dass die am besten passen. Ist mir das gelungen? Merkt man dass da 5 Keile sind
Ein weiteres Problem ist die Länge, ich bin mir nicht sicher, sollte es länger sein bis zum Boden,? Dass es cool sein, aber nicht praktikabel ist, stellen Sie sich vor Sie müssen den Bus oder Straßebahn erreichen in diesem langem Rock!!?.
Ich möchte hier immer Dinge zeigen die Du auf der Straße  trägst, die nicht künstlich nur für das Shooting vorbereitet sind. Also laut praktische Sache.

Meine Liebe,  ich danke Euch für Ihre Besuch, und auch danke für Eure Kommentare, Haben Sie einen schönen Sonntag und wisst Ihr was, wir wünschen uns gegenseitig dass,'' Wir alle die goldene Herbst bekommen'' so das wir  so lange wie möglich,  unsere Klamotten noch draußen präsentieren können, ha ... gute Wünsch? Tschüß








Spodniczka uszyta w tempie rekordowym z 5 klinow, powiedzcie czy ciecia bardzo zeszpecily ten piekny wzor kwiatowy? Ja oczywiscie na to nie zwrocilabym uwagi, ale bliska mi osoba tak stwierdzila, ze kliny zepsuja wzor, ale juz bylo za pozno, ''kobylka u plotu''jak mowi przyslowie.I szylam tak zeby dopasowac najlepiej te kliny, Czy mi sie udalo??
Druga sprawa to dlugosc, nie jestem pewna, powinna byc dluzsza az do samej ziemi,? Fajna by mogla byc ale, nie praktyczna, gon za tramwajem w takiej spodnicy.Ja tutaj zawsze pokazuje rzeczy ktore mozna nosic , a nie stylizuje sie do zdjec i zakladam rzeczy, ktorych nie sposob nosic na ulicy.
 Torebka sie fajnie dopasowala kolorem, kupiona w Polsce , kilka lat temu, poniewaz jakos nie moglam znalezsc nic co moglabym nosic do tej spodnicy w gornej czesci, jedyna rzecz pasowana znalazlam w tej zwyklej koszulce z bawelny. Od biedy moze byc??
Kochane serdecznie Wam dziekuje ze wpadlyscie i rowniez dziekuje za komentarze, Milej niedzieli i wiecie co zyczmy sobie wszystkie ''zlotej Polskiej Jesieni'' zebysmy jak najdluzej mogly prezentowac nasze uszytkowa mode na zewnatrz, ha dobre zyczenie...?? Pa 

59 komentarzy:

  1. Idealna stylizacja. Może jedynie zrezygnowałabym z bransoletki.
    Nie zauważyłam tego popsucia przez kliny. Piękny materiał. Osobiście wolę krótsze spódnice. I moim zdaniem Tobie również pasują krótsze, ale skoro to jesienna stylizacja... Świetny pomysł na uszycie szala z tego samego materiału co spódnica/sukienka. Już nawet wiem jak "podkradnę" ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a prosze prosze, ta bransoletke zapomnialam zdjac jak sie przebieralam, wiem ona tam nie pasuje, albo lepiej pasuje jak piesc do oka. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Pani wygląda, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko prosze do mnie przez Ty sie zwracac do mnie....dziekuje :))

      Usuń
  4. Spódnica idealna i pięknie w niej wyglądasz.W takim stroju witając jesień na pewno przyjdzie piękna, kolorowa i ciepła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna jesienne spódnica.Wzoru wcale nie popsułaś. To nie rzuca sie aż tak bardzo w oczy. Dobrze, że nie jest do ziemi. Tak lepiej.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po proszę spodnice moj styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))dziekuje serdecznie za komentarz i za wizyte :))

      Usuń
  7. Die Lederjacke sieht super aus zu dem Look - auch so passend mit Rock und Tuch! Aber es stimmt - manche Looks sind für manche Sachen nicht so praktisch. Einen tollen Sonntag!

    Liebe Grüße aus München,

    Vanessa
    www.pureFASHION.tv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herzlichen Dank für deinen Kommentar und Besuch :)

      Usuń
  8. Piękna spódnica. Prześliczne kolory. I jeszcze naszyjnik wpadł mi w oko i torebka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym kwiatowym wzorze kompletnie nie widać klinów, dlatego ja bym się nimi nie przejmowała :)) Kłopot leży natomiast gdzie indziej, a mianowicie w długości. Uszyj sobie kieckę do samej ziemi, ale gładką lub z bardzo drobnym wzorkiem. Ja Ciebie nie widzę w długiej spódnicy w takie kwiaty. Moim zdaniem ta spódnica Cię przytłacza, a sylwetka zrobiła się ciężka. Może zamiast zastanawiać się, czy nie lepsza byłaby dłuższa, pomyślałabyś o jej skróceniu?? To jest tylko moje skromne zadnie, a Ty zrobisz jak zechcesz :))
    ps. Genialny patent z szalikiem w identyczny wzór jak spódnica. W pierwszej chwili pomyślałam, że uszyłaś sukienkę... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja tez uwazam ze w krotkich mi lepiej jest ale, ta zostawie sobie pomimo tego, jedna maxi musi byc, a noz schudne :))dziekuje serdecznie za komentarz i za wizyte :))

      Usuń
  10. Ich finde die Kombination Rock und Schal total schick, obwohl ich ihn etwas kürzer bevorzugen würde. Aber ich bin kein Maßstab, da ich mich jeden Tag auf Fahrrad schwinge, natürlich auch mit Rock. Da muss alles praktisch sein.

    LG Sabine

    My Beautiful Things

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ile kobiet - tyle opinii, i dobrze. Przecież nie możemy być identyczne, było by za nudno.
    Jednym zdaniem - są gusty i guściki.
    Wyglądasz bardzo ładnie, spódnica EXTRA!!!!
    Świetnie wygląda z tą kurtką.
    Ale zauważyłam jeszcze jakieś fajne buty, zamszaki a ja takie uwielbiam.
    Ciekawi mnie jaki mają obcas i jak wysokie są?
    Stylizacja świetnie dopasowana kolorystycznie. CUDO!!!!!
    Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny Tess :)

      Usuń
  12. Piekna jesienna spodnica :) kolory sliczne . Bardzo ladnie wygladasz
    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny Beatko

      Usuń
  13. Izuniu, PRZEPIĘKNA ta spódnica! Strasznie mi się podoba i wzór i fason. Ślicznie. Bluzka pasuje idealnie i naszyjnik i torebka. Fajnie, że założyłaś kozaki, super! Ja ogóle nie widzę klinów, wzór jest piękny:)
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny Soniu, ciesze sie :)

      Usuń
  14. Pięknie Iza powitałaś jesień, świetna spódnica, ja dzisiaj mało jesienna...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny Basiu, u Ciebie moze malo jesiennie ale cudownie,,,,:))

      Usuń
  15. uwielbiam motyw kwiatowy na wszystkim, spodnica jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny :)zapraszam znowu

      Usuń
  16. chyba instynktownie dopasowujemy się do pór roku;)
    spódnica ma fajny wzór, jak dla mnie nic go nie zepsuło..długość też jest akurat, szczególnie do kozaczków; super zestaw! wszystko pięknie skomponowane:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliny - patrząc po zdjęciach - nic tu nie zepsuły. Choć wiadomo - trzeba by zobaczyć na żywo. Bardzo mi się ten zestaw podoba, czarna bluzka pasuje tu idealnie i wydaje mi się, że to jedyna tu opcja. Szalik trochę bez sensu, psuje trochę całość. Jakbyś żadnego nie zakładała lub jednokolorowy byłoby dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za merytoryczny komentarz i odwiedziny ;)

      Usuń
  18. W ogóle to z pięknego materiału uszyłaś spódnicę:) A klinów nie widzę, jakoś nie rzucają się w oczy. Ładnie wkraczasz w jesień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny, material jest rowniez mily w dotyku :))

      Usuń
  19. Spódnica jest fantastyczna! Cała stylizacja super! Pięknie powitałaś jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczniue dziekuje za komentarz i odwiedziny, ale nie dorownuje Twojej:)

      Usuń
  20. Das sieht ja mal toll aus und wie Super die rote Tasche dazu passt.
    Dir auch einen schönen Tag

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna spódnica, w piękne jesienne kolory. Nie widać klinów przez dobre dopasowanie wzorów. Świetna stylizacja,gratuluje Izo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się!!!! Fajnie że dodałaś do tej fantastycznej kiecki prostą czarną bluzkę. Uważam że szkoda życia na noszenie tylko jednej długości spódnic! przecież kobieta zmienną jest! Ty w długaśnych też bardzo mi się podobasz! Dodatki ekstra :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za komentarz i odwiedziny Basiu

      Usuń
  24. Izuś, spodnica bardzo mi się pdoba, takie jesienne kwiaty są piękne.....
    Klinów nie widac ;)
    Ale ja wole cie w mniej wirujących rzeczach...... Choc jak wyzej pisze Kasia...kobieta zmienną jest i czasem ma sie najbardziej podobac sama sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Izunia! Piekne kolory, cieple jesienne... jak dla mnie jest super - i dlugosc fajna i wzor sie wcale nie popsul;) Idealnie dobrana torebka:) Super wygladasz! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. serdecznie dziekuje za komentarz i odwiedziny Aniu :))

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  26. Oj tej złotej jesieni to u mnie na razie brakuje..Ja też nie zwróciłam uwagi na kliny w spódnicy! ogólnie jest barwna i kolorowa, pasuje do tego fasonu! Długość ok, chyba, zechcesz zamiatać nią liście :-)? Jak zwykle gustownie i z klasą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za komentarz i odwiedziny :))

      Usuń
  27. Lubię zestawienie czarnego koloru z czerwienią czy pomarańczą. Stylizacja bardzo udana, tkanina na spódnicę przepiękna - przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful and ready for autumn, my dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna z Ciebie Pani Jesień !

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Magdi! :) Piękna stylizacja, a spódnica jest świetna, bez obaw,nie widać na niej żadnych klinów :)

    dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu!
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem kliny niczego nie popsuły :)
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Generalnie nie przepadam za długimi spódnicami i chociaż w ubiegłym sezonie letnim to one były hitem, to przekonać się nie dałam. Twoja spódnica jest z tak fajnego materiału, że nie mam żadnych "ale" :) No i w pierwszym momencie ŻADNYCH klinów nie zauważyłam, więc na pewno wzoru one nie popsuły :)

    OdpowiedzUsuń