poniedziałek, 9 września 2013

reportaz z Testshooting :)

witajcie
jak na mnie to mialam duuuza przerwe, bo ostatni post byl przed 6 dniami, ale jak wiecie troche sie dzialo, musialam sie przygotowac do sesji, i tak zlecialo. No wic w sobote wybralismy sie na zdjecia probne do Köln, ja obladowana,
w jednej torebie buty, oczywiscie tylko obcasy, koszyk do jednej stylizacji i torebka do stylizacji ale i z bizuteria. Dojechalismy spoznieni, Köln zakorkowane, napiecie rosnie do ostatnich granic a, my tu na kazdych swiatlach stoimy, myslalam ze, oszaleje i zabije mego meza ze, nie wyjechal wczesniej , nie wiecie ale, moj maz nalezy do tych, co sie zawsze spozniaja, chociaz obiecal mi ze, wyjedziemy wczesniej bo, ja tak lubie, ale pech autko nie chcialo zapalic, ja mam drugie swoje malutkie autko, taka mala renowke i ona ma takie zabezpieczenie ze, tylko na odleglosc mozna otworzyc, bron boze kluczykiem, bo nie zapali, i tak bylo Maz jak sie okazalo byl tez przejety. Wysiadl zamykal, otwiera,l a ta cholera nic, siedzac w srodku zamykal otwieral a tu nic, wysiedlismy razem zamknelismy, otwieramy a tu nic, silnik rzezi, nerwowka jak cholera, wreszcie zapalil i ruszylismy...
Zebym wiedziala ze, takie czekanie mnie czeka to bym sobie tej nerwowki oszczedzila, a jak bym zabila meza!!!!!
No wiec przyjechalismy , zostalismy przywitani objasnieni i juz wiemy ze w niema nic zadarmo, jak reklama glosi.Pic na wode zeby sciagnac klieentele
Makijaz nie zadarmo tylko za 30€, a poniewaz pan fotograf popatrzywszy na mnie powiedzial ze, nie musze sie malowac, tak jak jest to jest dobrze, wiec zrezygnowalam, swoimi przyborami tylko sie troche podpicowalam.:)


No i zaczelo sie.....czekanie poniewaz juz bylam ubrana na pierwsza stylizacje, tak jechalam ubrana, zmienilam tylko buty na szpile no i siedzimy, siedzimy i siedzimy 2,5 godziny tak siedzielismy, malo mnie szlag nie trafil....Ja tu meza znienawidzilam na tyle ze chcialam go zabic, a oni mi kaza czekac!!!!!

To jest to w czym wystapilam za pierwszym razem, z pleczackiem, na sportowo, ale zaraz mi ten plecaczek akzali odlozyc, i wszelkie inne torebki poszly w kat, bo byly nie potrzebne.
Przychodzi coraz wiecej dziewczat, chlopcow i 2 dziewczynki, w czasie oczekiwania na moj wystep podpatrywalam jak to robia inni, od razu mozna bylo zauwazyc kto jest pierwszy raz a kto nie.
Wszystko to trwalo okolo pieciu zamiast trzech godzin, Lecialo to tak, jak jedna idzie sie przebrac, to w miedzy czasie 3, 4 inne osoby sa fotografowane, i tak 4 stylizacje przebrnelam, pierwsza byla troche sztuczna, ale potem sie rozluznilam i nawet bylo troche smiechu,i nawet nawiazala sie fajna nic sympatii z !


fotografka, ona miala taka metode ze caly czas cos mowila do mnie i czlowiek zapominal co robi.

Z fotografem jak mialam ta sukienke to mowil do mnie zebym nie byla za sexi.!
Ale fakt sukienka jest cudna.














 


Nastepne stylizacje to byly te.












 

I to wszystko, bo musialy byc 2x spodnie, te zolte  i czarne i 2 sukienki.
Musze wam nadmienic ze, przy wyborze stylizacji pomagala mi czynnie Tess, nie tylko pomagala wybierac ale podtrzymywala mnie na duchu , za co jestem jej bardzo wdzieczna i dziekuje.
Byly jeszcz takie propozycje:




 no ale nie mozna bylo wszystkich pokazac, tylko cztery.
































Na koncu byla rozmowa z szefem, powiedzial ze, jak najbardziej nadaje sie na modelke i jak chce,  i za to juz trzeba placic (200€) to oni mi dadza adresy Agencji i mam tam sie zglosici ale za te 200 euro moge swoje zdjecia rowniez pokazac w innych Agencjach niz oni,od nich rowniez dostane propozycje pracy, makijaz jakas reklama, na dzien wtedy nie mogl nic powiedziec konkretnego, za 25E na godzine, byla tez tansza wersja o 30€ daja 6 zdjec, ktore mozna pokazac w innych agencjach, i za 60€ 3 zdjecia dla mnie, legitymacja i tylko oferty od nich do innych agencji nie moge isc, jezeli podpisze z nimi umowe , o sesji w Paryzu czy w Londynie nie bylo mowy. Zdjec nie dali, zastrzezone, napisalam ze kupie chetnie, poczekam na odpowiedz.
No wiec tak to wyglada dziewczyny od podszewki, ciezka praca, wyjazdy, taka troche poniewierka,bo przebierac musisz sie byle gdzie i z byle kim, kto akurat potrzebuje tego, obojetnie facet czy dziewczyna czy dziecko, ale fajnie bylo , czulam sie przez chwile naprawde jak prawdziwa modelka..


Kochane dziekuje ze trzymalyscie kciuki, pomoglo i udalo sie..
I dziekuje za wizyte i komentarze dzisiaj,

16 komentarzy:

  1. Łoho, no to miałaś okazję poobserwować jak wygląda życie modelki:)) No tak, próbują ciągnąć kasę jak się da. Pamiętam że jak moja młoda miała niecały rok to zabrałam ją na casting do jakisgoś mleka dla niemowlaków. I z tego co mi powiedzieli to jako jedna z czwórki dzieci przeszła dalej, ale muszę jej zrobić portfolio bo takie są wymogi, a to kosztuje 400zł. Stwierdziłam, że w dupie to mam i nie zrobiłam:) Chociaż teraz jak mam znajomych ze studiem foto to może bym jej trzasnęła sesję?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doswiadczenie nowe,ciekawe, ale juz musze myslec o nastepnym uszytku a nie o takich duperrelach, maja napisac to niech napisza...

      Usuń
  2. Fajna przygoda i na pewno ciekawe doświadczenie. Zawsze coś nowego, innego...

    Adresy agencji w googlu są za darmo, a 200E za portfolio... No nie wiem... Trochę mi to wygląda na wyciąganie kasy. Niczego nie gwarantujemy, ale zapłać ;) Ale jak powszechnie wiadomo ja nie ufam nikomu i wszędzie widzę przekręty ;)
    Jak znajdę wizytówkę mojego byłego szefa z jego agencją modelek to Ci dam cynk. Za darmo ;)

    Sukienka kwiecista jest fantastyczna i faktycznie trzeba się starać by nie wypaść w niej too sexy ;)

    Moją faworytką z tych stylizacji jest wersja biało-czarna z tym cudnym wdziankiem.

    Myślę, że Tess wybrała fajne kreacje. Różnorodne stylistycznie, ale pasujące do Ciebie.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jestes bardzo podobna z tym nieufaniem do mojego meza, ja za to jestem naiwna jak cholera, wszystkich mierze moja miarka..dobrze ze mam takiego meza!

      Usuń
    2. Tak mi jeszcze przyszło do głowy, że dobrze by było wiedzieć przed kupnem jak im te zdjęcia wyszły, żeby nie kupować kota w worku. Bo w takiej sytuacji to lepiej poszukać profesjonalnego studia, gdzie na spokojnie zrobisz sobie zdjęcia ile chcesz i w czym chcesz, i wybierzesz najlepsze Twoim zdaniem.
      Wiem, że jestem chorobliwie nieufna, ale wierz mi że czasem ratuje to życie.

      Usuń
  3. Wybrałaś super stylizacje. Najlepsze oczywiście wdzianko ( szukam podobnego materiału, żeby sobie sprawić takie). Ciesze się z Twojego sukcesu ale pachnie mi tu wyciąganiem kasy. Myślałam, że w Niemczech jest inaczej a to przypomina mi jak u nas wciągają to małe dzieci. 10 lat temu, byłam naiwniejsza i spróbowałam z moim synusiem; za wszystko trzeba było płacić a gwarancji żadnych. Nie mówiąc już o karierze. Niedawno znów "łapali" dzieci w hipermarkecie i tym razem nie dałam się nabrać. Z internetu wiem, że działa to nadal tak samo.
    Zawsze zostanie Ci wspomnienie, jak fajnie się czułaś przed profesjonalnym fotografem. Fotki warto by odzyskać, ale 200E?
    Buziaczki Izuniu:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie tez wydaje ze to jest strasznie drogo ale zobacze co oni mi napisza....ja chce tylko te zdjecia co byly obiecane,,,

      Usuń
  4. Ich hoffe ich machs richtig.



    jest elegancki


    lg eva

    OdpowiedzUsuń
  5. Sehr aufregend und interessant. Mein Glückwunsch.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
  6. No to jak to sie mowi 'Pierwsze koty za ploty' - takie doswiadczenie do dobre ... teraz tak jak razdi MagIk - zrob spokojnie sobie zdjecia do portfolio... i jak naprawde chcesz to sama poszukasz agencji. A zdjecia zanim kupisz to tak jak radzi MagIk - sprawdz najpierw ich jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przygoda :)Gratuluję. Wybrałaś piękne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już po tym jak piszesz czuje się, że rzeczywiście było aufregend :-) Fajna przygoda, ale to płacenie jest dobijające... Stylizacje wybrałyście świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje świetna , biało- czarna krata boska ! A i to w kwiaty to cudo jakich mAło . Niestety tez węszę w tym naciąganie , ale zdjęcia chciałabym mieć !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przygoda i fajne, nowe doświadczenie. Wybrałaś piękne stylizacje - szczególnie kwiaty i szachownica przypadły mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą too sexy sukienkę! Ależ Ty masz pełne wrażeń życie!

    OdpowiedzUsuń