piątek, 20 września 2013

wizyta u dentysty ?

czesc moje najmilsze.
glupi tytul ale nie moglam znowu wietrzyc szafy. Jak wiecie rozpoczelam po dlugiej chorobie prace i trzeba sie znowu ubierac jak czlowiek. A zaraz z biura mialam wizyte u dentysty, cos mi te niektore trzecie zeby odmawiaja posluszenstwa. zastanawialam sie, czy nie wybrac sie na wizyte do dentysty w Polsce, zawsze to taniej niz tutaj, ale jak , kiedy dopiero drugi dzien przepracowalam, a moj szef zegnajac sie ze mna mowi ze, ma nadzieje zobaczyc mnie w poniedzialek znowu.... Wiec zrobilam termin i poszlam, pani asystentka bardzo mnie przepraszala ze musze 10 minut poczekac!! a ja sie ucieszylam , bo mialam czas zeby zrobic pare zdjec w poczekalni u dentysty...Chce Wam pokazac bluzeczke z jedwabiu, ale chyba jakiegos dziadoskiego , bo grzeje mnie strasznie i w lecie nie da sie jej nosic talko na jesien lub wiosene, ale i tak mi bylo za cieplo, uszycie jej kosztowalo mnie troche nerwow, bo to cienkie takie jak cholera, a wiecie jak to sie szyje i przezroczyste do tego . A poniewaz nie znosze nosic podkoszulki czy czegos tam pod bluzka, a nie bede ludzi straszyc moimi zwalami tluszczu na brzuchu wiec postanowilam polaczac dwie w jednym wynalazlam koszulke w pasujacym kolorze docielam ja odpowiednio i przyszylam zarem z rekawami bluzki, wykonczylam zwykle gestym malym zygzakiem a w dole rekawow sa wciagniete gumeczki. A oto ona:










 Przepraszam za niezbyt dobra jakosc zdjec, sa robione komorka i samowyzwalaczem, nie bylo nikogo w poczekalni, wiec moglam sobie pozwolic na robienie zdjec.
Sluchajcie jeszcze, jakims cudem poznikaly gdzie niegdzie pod postami komentarze, zebyscie sobie nie pomyslay, ze to zostalo zrobione z premedytacja przeze mnie, cos tam wprawdzie kombinowalam z googamir plus, ale napewno nie z zamiarem usuniecia czyis komentarzy..
Dziekuje za odwiedziny i komentarze milego weekendu wszystkim zycze Pa

44 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. :) A jak tam są kamerki to będą mieli co pooglądać. ;))) Śliczna bluzka. :) Też muszę iść do stomatologa. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać że świetna bluzeczka i doskonale pasuje do Ciebie. :)

      Usuń
    2. dziekuje Dociu, a kamerkami sie nie przejmuje,

      Usuń
  2. Bardzo fajna bluzeczka; ładnie Ci niej:) Za to kurtkę masz zabójczą!!! Właśnie takiej szukam.
    Miłego i słonecznego weekendu, Izuniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzka i kurtka - cudne kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny kolor bluzki - do twarzy ci w takim - no i dobre rozwiazanie z ta 'pobluzka'. Gdzien czytalam, ze chora bylas przez 3 miesiace?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka śliczna, ładny kolor! Swoją drogą podziwiam twoje nerwy, ja przed wizytą u dentysty nie mogłabym być tak na luzie jak TY na tych zdjęciach ;-)Mam nadzieję,że wizyta przebiegła pomyślnie! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszlo lepiej niz myslalam, do dentystak jest super, zawsze szuka lepszego rozwiazania dla pacjenta,, :)

      Usuń
  6. Słodka ta bluzka, a raczej jej print.
    Widziałam bardzo podobną u nas w TK Maxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze no mamy plagiat. moze sie razem do TK Maxx wybierzemy?? :))

      Usuń
  7. Me encanta tu look elegante y juvenil, estas estupenda! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. przebiłaś wszystkie sesje! jeszcze chyba żadna z nas nie zrobiła sobie fotek u dentysty!:D hihihi, fajny pomysł:)))
    bluzeczka świetna! groszki lubię! ale to chyba nie czysty jedwab, jeśli grzeje...no nie wiem..za bardzo się nie znam;
    fajnie wygląda ta kurtka w połączeniu z taką delikatną tkaniną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Taro, wlasciwie to bardzo zaluje ze dalam sobie zrobic zdjecia na fotelu, ale w przyszly piatek mam znowu termin to bedzie cd :))

      Usuń
  9. też myślę, że fotki u dentysty to szalony pomysł ;D ale gratuluję odwagi i mega pięknej bluzki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest bardzo ładna:)))ja u dentysty jestem tak przerażona że zdjęcia by się nie udały:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jakos sie nie boje dentysty zastrzyk i mozna sie relaksowac a dentysta niech robi co zechce :))

      Usuń
  11. Widzę że w poczekalni no stress:) Bardzo fajna bluzka! Muszę sobie coś z takim dekoltem uszyć. Google+ coś miesza z komentarzami, próbowałam połączyć swoje konta ale nie byłam zadowolona i jak wyłączyłam komentarze z g+ na blogu to te dodane w g+ zniknęły. Chociaż ładnie te buźki w kółkach wyglądały:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie tez podobalo, tam zeby korzystac z tego to wszyscy musza byc w google plus buziaki

      Usuń
  12. Bluzeczka bardzo ładna, ale kurtka jeszcze ładniejsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! W google plus nie mogłam w ogóle dodać komentarza...?

      Usuń
    2. dziekuje slonce (paragwajskie) to Ty chyba nie masz google plus dlatego, jak sie zorientowalam ze wszyzscy musza byc u nich to sie wycofalam a ze mna niektore komentarze :))

      Usuń
  13. Szalona :DDDD ja u dentysty nie myślę nawet co mam na sobie, stres mnie żre :O
    a Ty robisz sobie sesję zdjęciową!:D
    Bardzo fajna stylizacja, pomysł z wszyciem podkoszulka bardzo dobry, zgapię w przyszłości :) Pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natepna wizyte sfotografuje na fotelu, pa dziekuje :)

      Usuń
  14. Fajnie ze sie z nami podzieliłaś kolejnym twoim uszytkiem , jest swietny i kolor i fason i bardzo Ci w nim twarzowo !!!
    I mam wrażenie ze nieco ciebie mniej na tyc fotkach ??!!! Schudlas ??!!! Czy taki dobry krój spodni dla ciebie ?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza, taki wyglad jest poprostu dla ciebie. Kurteczka, proste spodnie bardzo cie wyszczuplaja i tez dodaja modern look :). Bluzka piekna i w kolorze i w fasonie. Bardzo mi przypadla do gustu dzisiejsza twoja stylizacja :).

    OdpowiedzUsuń
  16. No i świetna ta bluzka ( grzeje bo pewnie jest ze sztucznego) .Wyglądasz super w rurkach i na płaskim obcasie, taki sportowy "street look".Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, no jest prawdziwy, przynajmniej za taki zaplacilam. Jakos nie udalo mi sie trafic na taki jedwab co w lecie chlodzi a w zimie grzeje ((

      Usuń
  17. Bluzeczka świetna i doskonale wiem ile kosztowało nerwów jej uszycie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ich hoffe, der Zahnarzt hat dich nicht zu sehr gequält. Deine Lederjacke finde ich sehr schick. Passt wieder alles sehr gut zusammen.
    LG Sabine

    My Beautiful Things

    OdpowiedzUsuń
  19. Energia Cię rozsadza dziewczyno.
    Sesja w poczekalni do dentysty, niesamowite.
    Wyglądasz świetnie w tych spodniach, tak po roboczemu.
    Bluzeczka słodziutka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess jak mi milo, dziekuje ze mnie odwiedzialas :)

      Usuń
  20. Bardzo fajna bluzeczka, nie pomyślałam, że u dentysty można zrobić sesje. Ja u dentysty(najbliższa wizyta w czwartek) myślę o tym aby jak najszybciej wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka super i super kurtka...mam nadzieję, że dentysta sadysta nie bardzo Cię umęczył, ja mam gabinet nad głową , ma to pewne uroki, bo dentysta zaprzyjaźniony...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń