czwartek, 4 kwietnia 2013

Liebster Award

wczoraj zostalam wyrozniona przez Malgorzate Trebacz Piotrowska nagrodą Liebster Award!
Moja blogerska działalność trwa bardzo krotko, więc tym większą przyjemność sprawiło mi to wyróżnienie.

Zasady nominacji: "nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (do 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto lista pytań od Malgosi i moich odpowiedzi:
1.       Dlaczego prowadzisz bloga?
          chce pokazac kobietom ktore sa juz dorosle i nie majy XS ze mozna rowniez majac L czy XL          dobrze wygladac

2.       Czy na modowych blogach wolisz sesje stylizowane, czy „ubrałam się i wyszłam”?
           i takie i takie, ja sama nie mam fotografa ani stylistki wiec u mnie jest w 100% ''ubralam sie i           zrobilam sama zdjecie''
3.       Wolisz blogi polskie czy zagraniczne
           osobiscie wole blogi polskie, wystarczy, ze ja sma mieszkam ''za granica''

4.       Na jakim elemencie stroju nie oszczędzasz?
           na mnie:))

5.       Ulubiony kosmetyk/rytuał kosmetyczny?
           mam bardzo duzo ulubionych kosmetykow, zabieg u kosmetyczki

6.       Kolacja w restauracji czy w domu?
           teraz juz w domu, z ukochanym mezem (od 31 lat)

7.       Ulubiony sposób spędzania czasu?
          w skrocie wielkim: czytam,szyje, spaceruje z psiakiem ,a jak mam troche wolnego to sie      wyleguje na sofie z tabletem

8.       Rozważna czy romantyczna?
     jednak romantyczka, ale rozwazna

9.       Jakiej cechy u innych ludzi nie tolerujesz?
          klamstwa,
10.   Wolisz wino, piwo czy wodę?
         wino z mieralna czyli tzw, Weinschorle

11.   Jak widzisz siebie za 10-15 lat?
        nie mam az takiej wyobrazni:))

4 komentarze:

  1. Dziękuję za szybki "odzew" w zabawie. Miło wiedzieć o Tobie coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia...zgadzam się z Tobą w wielu punktach np. 9, 10 i 11 i jeszcze 6. Co do p.2 to ubrałam się i wyszłam, wtedy wiem, że nic nie jest naciągane, tylko do zdjęcia i na pokaz, za sesjami nie bardzo przepadam a jak już widzę dziewczyny w 10 cm szpilach na torach kolojowych to mi się chce śmiać. To samo w szpilkach i cienkich bulzeczkach na śniegu. Wolę blogi polskie ale zagraniczne też, mam pare ulubionych....pozdrawiam cieplutko i czekam na prawdziwą wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje serdecznie, tak wydaje mi sie ze duzo dziewczat ubiera sie tylko do zdjec a potem to dres.....a te czerwone nosy !! Mozna robic stylizacje ale dostosowna do pory roku, w zimie ubieramy sie na zimowo, nikt niee gania wcieniutkich bluzeczkach i z golymi nogami! To jest troche sztuczne, a moze ma byctakie.....? I my sie mylimy

    OdpowiedzUsuń