wtorek, 2 kwietnia 2013

Swieta, swieta....juz po swietach



Witajcie kochane po swietach, mam nadzieje, ze nam brzuchy nieurosly za bardzo, moje swieta w tym roku nie byly zbytnio fajne,bo nie moglismy pojechac do Polski, a wiadomo, ze tak jak w Polsce to nigdzie sie nie obchodzi Swiat, czy to Wielkiej Nocy czy Bozego Narodzenia.

I niech tak jak najdluzej zostanie, ze swieta to czas spotkan z Rodzina, czy bliskimi przyjaciolmi, ze tak te Swieta celebrujemy i przezywamy.  No i dla wiekszosci z nas Polakow jest to tez  przezycie religijne... Tutaj swieta kojarza sie z bardziej z zajaczkiem......

No i  to dzisiejsze wstawanie, poniewaz ja moge zaczac juz prace o 6,30 to na ''stare'' wstalam dzisiaj o 4:20!!!

Koszmar, a moja psinka tez byla zdziwiona jak pancia zerwala sie o takiej nieludzkiej porze i jeszcze kazala jej wyjsc na takie zimno brrr...Dlatego tez moje dzisiejsze zdjecia nie sa takie precyzyjne,alekoniecznie chcialam pokazac moja jedna z ostatnich sukienek biurowych, Wykorzystalam tutaj rekawy ze starego plaszcza skorowego, pozostaly material tobardzo mila dzianinka,i oczywiscie podszewka.





21 komentarzy:

  1. Ja święta spędziłam spokojnie w gronie rodzinnyn ale brzuch chyba większy, ha1ha! spodnie ledwie się dopięły.Na szczęście dzisiaj nie musiałam wstwać tak wcześnie, może do przyszłego tygodnia się przyzwyczaje, Sukienka świetna, pomysł z rękawami super...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieszkam w domu rodzinnym a z racji że rodzina duża:)))święta są zawsze wesołe:)))piękna sukienka i bardzo ładnie w niej wyglądasz:))jestem śpiochem więc ten obecny czas trochę mnie powala:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna! Faktycznie, w sam raz do biura:) Mój brzuch przez święta się zmniejszył bo przechorowałam, teraz czekam na efekt jojo bo jak tylko będę w stanie przełykać to się najem jak dzika, bo apetyt już wraca;))

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety mój brzuch po świątecznym łasuchowaniu się powiększył:(
    podziwiam, że o tak wczesnej porze jesteś wstanie podnieść się z łóżka i zacząć dzień:)
    na zdjęciach wyglądasz pięknie i elegancko wręcz:)
    ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza pięknie wyglądasz w tej sukience !:) no i ta biżuteria :) cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna sukienka! bardzo udana stylizacja. Tak jak lubie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobietki bardzo wam dziękuję za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka:) bardzo ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentujesz.Super modna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;-)) z resztą oświadczam iż wiem - że jeszcze nie raz miło niejednych oczarujesz i zaskoczysz swoimi kreacjami ;-) w końcu wiem co mówię bo przecież nie jedną Twoją odsłonę widziałam Ciocia!;-)) Ściskam serdecznie i również będę tutaj zaglądać! Jedno trzeba przyznać z modą jesteś i zawsze byłaś na bieżąco ;-)) Ciocia nie przejmuj się może się uda że przyjedziecie w maju do Polski to jeszcze będziecie tęsknili za ciszą w DE ;-)Jak się wszyscy zbierzemy z dzieciaczkami;-)) będzie wesoło! Pa buziak__Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mo jkochany anonimowy komentatorze sprawilas mi ogromna przyjemnosc Twoimi odwiedzinami przygotowuje niespodzianke wiec zajzyj koniecznie znowu;-))

      Usuń
  11. Cudna ta stylizacja, podoba mi się tkanina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, swietny blog. Wpisuje sie do obserwatorow :-)) Nareszcie ktos 50+ :-)). Sukienka jest swietna!! Bardzo mi sie w niej podobasz i do tego te kozaki WOW. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń