środa, 24 kwietnia 2013

modowa retrospekcja



wiecie jak ostatnio szukalam jakiegos zdjecia natrafilam na moje dosyc fajne zdjecia z roku 1989 , bylismy wtedy juz Niemczech i pierwszy raz tam gdzie rosna palmy, starsze roczniki jeszcze pamietaja te czasy jak nigdzie prawie sie nie dalo normalnemu czlowiekowi wyjechac.

 

 dzisiaj nosi sie znowu takie sukienki i takie wzory. Nawet kolory

 nie wspominajac o okularach!!!



 No coz kiedys bylam piekna i mloda teraz jestem tyko.... juz niemloda, sama nie bede sobie mowic komplementow.
A powiedzcie ze tak mozna by wlasciwie wyjsc na ulice i dzisiaj no nie.??
Nareszcie mozna tez zakladac buty odkrywajace stopy,zadbane stopy!!! Niema nic gorszego, a dosyc czesto obserwuje ze jest odwrotnie, idzie taka wysztafirowana ''dama'
a jak czlowiek popatrzy na okropne zaniedbane stopy to caly misternie zbudowany wizurenk pada w gruzy!! Pa i dziekuje za odwiedziny

41 komentarzy:

  1. Niektórzy mówią, że moda wraca. A ja ciągle powtarzam, że pewne rzeczy, ciuchy, fasony, kolory są po prostu ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba zeby mozna bylo te rzeczy jeszcze gdzies trzymac......pozdrawiam

      Usuń
  2. O kurcze! Ale laska! SUUUUPER. Strój nadal aktualny.Piękna sukienka. Ja kiedyś napisze posta jak my, kobiety, ubierałyśmy się dawniej w latach 70, 80 i 90 i że też było kolorowo i ładnie, i to w Polsce, w latach 80 i 90 też jeździłam do cieplejszych klimatów, Włochy, Grecja, Jugosławia /jeszcze przed wojną/ czy Tunezja.
    Temat zagbanych stóp, ogolonych nóg czy pach to inna sprawa, aż dziw, że jeszcze są takie kobiety a wierz mi, że są...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ciesze sie ze ci sie ja dawna podobam ja juz kiedys powiedzialam ze jestesmy bardzo podobne do siebie pod wieloma wzgledami, az jest to czasami niesamowite...napisz tego posta jak najszybciej,pozdrawiam

      Usuń
  3. Zgadzam się z Basią że laska z Ciebie:)))))))zupełnie spokojnie można wyjść w takim stroju,śliczna ta sukienka:)))ja czasem się śmieje że jestem chomikiem ubrań dlatego co kilka lat jestem modna:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alegdzie chomikowac te rzeczy, ja staram sie tych np.jedwabnych bluzek, sukienek i spodni nie pozbywac,ale niemoge zachowac wszystkiego....pozdrawiam

      Usuń
  4. Ależ wyglądasz! Spódnica super, masz ją jeszcze gdzieś, chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mile slowa...a tych rzeczy juz daaaawno niemam, czasamizaluje ze niektorych z tamtych ubran juz niemam, no ale nie mozna wszystkiego przechowywac,pozdrawiam

      Usuń
  5. No ale ten uśmiech to jaki był, taki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha akurat w tym roku brałam ślub :)to były czasy! masakra!!!!też z mężem zastanawialiśmy się czy nie wyjechać do Niemiec. Zaraz po ślubie oboje straciliśmy pracę, dziecko w drodze , nie było łatwo, a tam do tej pory jest do d....! Pogadajmy o modzie :D chętnie bym wskoczyła w te ciuszki, moda powraca i dlatego zawsze powtarzam córce , że jak są dobre gatunkowo rzeczy (buty,biżuteria ,ciuchy itd)to lepiej odłożyć bo za parę lat to wróci jak bumerang, może w innej stylizacji, ale wróci :)))A Ty na tych zdjęciach ajajaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,tak lepiej niemyslec o ciezkich czasach,myslisz ze my tutaj jestesmy z milosci do Niemiec, jestesmy tzwn. gospodarczymi przesiedlencami, chociaz w 88 nie moglam narzekac, ale co z pieniedzy jak nic nie bylo na polkach.
      Jezeli chodzi o ciuchy, to mamy tutaj ogromna piwnice i w Polsce to mam garderobe.....jest teraz gdzie to chomikowac....usciski

      Usuń
  7. oj oj oj ...ale kobieta jak dba o siebie to jest piękna zawsze - Ty też. Jesteś elegancka i sympatyczna - a to tez się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba sie zarumienilam,ale mnie to fajnie polechtalo.....usciski

      Usuń
  8. Estás muy guapa y me encanta el colorido del conjunto! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Isabella, zdjęcia uczymy są bardzo ładne.
    Wyglądasz pięknie i pełne życia z kolorami, tak jasne.
    W Hiszpanii zawsze powiedzieć, że moda jest kwestią szafy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias, y mañana lleve su traje con pantalones rojos

      Usuń
  10. Sukienka w drugiego zdjęcia wygląda jak z tegorocznej marcowej burdy. Tez lubię stare zdjęcia i ubrania sprzed lat na nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och nawet nie pomyslalam ze tak , ale to byl tez wykroj z Burdy ale lata 89-90 pozdrawiam

      Usuń
  11. Każda moda ma swój urok. Prawdziwa Lady z Ciebie, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strój jak najbardziej nadal aktualny. Niektóre rzeczy są ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety juz nie istnieje.....dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  13. To byly czasy! pamietam, pamietam. Musze tez poszperac po strychy... choc nie wiem co znajde bo nie wiele wzielam ze soba do Holandii... reszta gdzies w PL u rodziny.

    Zgadam sie z Mag Ik - niektore rzeczy so po prostu ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za wizyte,a ja nie zapomnialam, niedlugo urodziny i cos sobie zamowie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Witaj Isabello:) Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu! Pięknie wyglądasz w żywych kolorach! Seksowna z Ciebie kobieta! Buziaki, Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero w tym roku przyszłam na świat;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odwiedziny.wyslalam ci list na emaila

      Usuń
  16. Jaka apetyczna z Pani babeczka :). Dziękuję za pozostawienie komentarza na moim blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie, ze mozna wyjsc na ulice! czekam w takim razie na takie wyjscie i jego dokumentacje!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja juz tego nie mam, a nawet to bym sie w to nie wcisnela,zdjecia sa z 89 roku!!!Pozdrawiam

      Usuń
  18. Bonitas fotografias, el vestido es precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kotka, ciuchy jak najbardziej nadają się na dzisiejsze czasy♥

    OdpowiedzUsuń
  20. no tak ale figura juz nie ta......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, piękne ubrania. I faktycznie, moda powraca, nie warto wyrzucać żadnych ubrań, zawsze się mogą przydać. CHociażby dzieciom (ale ja mam synów...) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Zrzęda z Ciebie - masz świetną figurę ! Jesteś proporcjonalna i bardzo ładnie wyglądasz tak w sukienkach jak i spodniach :) Nie obrażaj Stwórcy ;) Babka jesteś na 102 ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń