piątek, 5 kwietnia 2013

Nowy nabytek

dzien dobry
ja chyba jakas chwalipieta jestem, poprzednio byly to materialya teraz cos innego. Dlugo, dlugo szukalam w internecie okazji, zeby go  zdobyc . Przed paroma miesiacami zobaczylam go u znajomej blogerki i stalo sie, zakochalam sie....i powiedzialam sobie ze musze go miec. GO nie Jego, bo to jest cudowny, przesliczny zegark Michaela Korsa i wlasnie chcialam go Wam przedstawic.











Jest pięknyleopard-look bransoletka i Strassaplikacje. Ponieważ jestem absolutnym Shopaholic  i chciałbym zapłacić trochę mniej wiec szukam na różnych portalach takich jak eBay, Amazon itd.  ...  
Dla mnie jest to ogromna ilość czasu i nerwów! Jak to się mówi, "Czas to pieniądz".
Podczas poszukiwania zegara natknąłem sie na preis.de, gdzie znalazłem kilka cena na moj zegarek marzen 
czyz nie jest cudowny????


10 komentarzy:

  1. Jest śliczny to chwalić się trzeba:)))Ja to mam wrażenie że w ogóle czasem się przechwalamy w taki pozytywny sposób:))))))))))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowny, kiedyś namiętnie zbierałam zegarki, zawsze miałam jakiś na ręce a teraz....zegarek w komórce...ot! tak mi się zmieniło a to przecież piękna biżuteria...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys moj maz kochal zegarki, teraz ja je kocham i traktuje wlasnie jako bizuterie, milego dnia

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Przepiękny! Oo mój małżonek zagląda właśnie mi przez ramię i mówi to samo, że świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. robi wrażenie:) pięknie wygląda na nadgarstku<3

    OdpowiedzUsuń