sobota, 10 stycznia 2015

moje postanowienia noworoczne

Moje postanowienia noworoczne
Stracic pare kilogramow, wiecej sportu, odzywiac sie lepiej te postanowienia noworoczne sa takie jakie sa po miesiacu dwoch zapominamy o nich. Ja bedac teraz na terapie przeciwbolowej w szpitalu zrobilam sobie inne postanowienia noworoczne, takie jakie przystoja dojrzalej kobiecie latwe do przeprowadzenia bez liczenia kalorii… Czesc z nich pochodzi od mojej babci ktora za przykladem Coco Chanel nigdy nie wychodzila z domu  jak mowila ''niewysztafirowana' Czy znacie to, jedno z wielu madrych cytatow Coco Chane,l moje wlasne tlumaczenie, bo nie znalazlam po polsku nigdzie.
"Nie wyobrażam sobie, że kobieta może wyjść z domu nieumalowana, nieuczesana, niedbale ubrana. Można przeciez spotkać swoje przeznaczenie w tym dniu. "

1. Bielizna do łóżka

"Chcesz wiedzieć, czy masz do czynienia z prawdziwą kobietą? Odwiedź "ją w domu późno w nocy!" To był meski żart z mlodosci mojej babci..Nie chodzilo tu o sprawdzenie prowadzenia sie kobiety tylko o jej ubiur. Prawdziwa dama nie chodzi ubrana w luźne spodnie dresowe i poplamiona koszulke. Nawet pozno w nocy otwierajc niespodziewanemu gosciowi drzwi dama powinna wygladac ladnie i elegancko. Zainwestuje  w tym roku w dobrej jakości bielizna nocna.

2. Szkatulka z bizuteria

stare zegarki bez bateri, zerwane zlote lancuszki, pierscionki bez blysku, W szkatulce kobiecej leza takie skarby, ktore nigdy nie sa noszone. Postanowilam sobie odwiedzic jubilere dac zloto do czyszczenia, ponaprawiac co sie da, lub przerobic na nowe. A w szczegolnosci zadbac o bizuterie odziedziczona, przywrocic jej pierwotny blask i nosic je
.
3. Pozbyc sie torebek, paskow, rekawiczek ze skóry ekologicznej

Muszę przyznać, że to kusząca: Wielkie domy mody oferują tanie torebki  na pierwszy rzut oka, przypominajace prawdziwa skore. Podobnie jak  paski rekawiczki i buty. Niestety, skora ekologiczna szybko sie zuzywa  i ściera po krótkim okresie, a następnie wygląda strasznie tanio. W  dawnych czasach , prosty skórzany pas był inwestycja na wieczność, Mozna dyskutowac o biednych zwierzetach, ktore zostaly przerobione na steki, a skora na wlasnie rzeczy takie jak buty, torebki, paski czy rekawiczki. ale czy czlowiek przestanie jesc mieso???!! Nie napewno nie ( ja nie jem) ale odpady (sic) skore nalezy wyrzucac?? Nie, nie lepiej tworzyc z niej rzeczy, ktore beda trwalsze, i przez to dolozymy kamyczek do ochrony srodowiska. Jaka jest pokretna kobieca logika!! Jaka przyjemnosc w kupowaniu, trzeba sie tylko uzbroic w cierpliwosc, bo taka torebka  np. kosztuje 4 do 5 razy wiecej niz niewartosciowa ze sztucznej skory  A wiec 2015 niech bdzie dla mnie znaczyl mniej zakupow malowartosciowych a wiecej wartosciowych na cale zycie.

4.Nosic wysokiej jakości rajstopy

To postanowienie moze sie Wam wydawac smiesznym postanowieniem, ale czytajcie dalej…moze przyznacie mi racje. Rajstopy wydają się być czescia ubrania na których wiele kobiet oszczedza konsekwentnie. A przeciez rajstopy odgrywaja bardzo ważną rolę w ogólnym wyglądzie kobiety np. w krótkiej sukience lub spódnicy. Tanie rajstopy, ewentualnie takie sprzedawane po 5 sztuk w jednej paczce, rujnują elegancki wygląd. A takie z pozaciaganymi nitkami to juz przestepstwo. Dobre rajstopy mają uformowany pięty! Zapobiega to nieestetycznym zmarszczkomi na grzbiecie stopy podczas noszenia rajstop. Dobre rajstopy potrafia pieknie uformowac damska troche juz starsza i grubsza noge. A tak modne teraz nieprzezroczyste, kryjace obowiazkowo musza by z lycra, miec piety i kosztowac troche wiecej. Mam jedna czy dwie pary rajstop firmy Falke 60 din juz okolo 5 lat!!! Rajstopy z H&M niedopomyslenia zeby tyle przetrwaly.

5. Ubranie domowe

koncze z  dresowymi wypchanymi spodniami, i koszmarnymi koszulkami. Mam to szczescie ze, umiem szyc dlatego bedzie mi latwiej skompletowac ladne ubranie na ''po domu'' Chce o kazdej porze dnia i nocy wygladac jak zadbana kobieta nie uzyje slowa dama, bo jakos damowo sie nie czuje

I tak wygladaja moje postanowienia noworoczne, moze ktos skorzysta.....
Moze ktos skrytykuje a moze nkt nie przeczyta, bo brak obrazkow
Za kazdy komentarz bede wdzieczna i ciekawa opini..

42 komentarze:

  1. Oj podziwiam,podziwiam!!!!!!Twoje postanowienia wprowadziły mnie trochę w zakłopotanie:)))wszystko co piszesz to prawda,ale jak tu się pozbyć wygodnych dresów i cieplutkich piżamek:))))mam nadzieję że wytrwasz w tych postanowieniach czego Ci życzę:))ja mieszkam na wsi i czasem trzeba wrzucić na siebie coś wygodnego(zwierzęta,palenie w piecach,ogród i takie tam....):))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu ale mozesz jak juz sie odrobisz, zalozyc cos innego, albo tzw, fajna podomke, moja tesciowa tak nosi.Pozdrawiam Cie rownie serdecznie

      Usuń
    2. Oczywiście że mogę i bardzo staram się to robić:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Bardzo fajne postanowienia :) Jestem ciekawa co wymyślisz na wygodny strój domowy, koniecznie pochwal się jak coś powstanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden stroj mozesz obejrzec w poprzednim poscie, wygodny ladny i prosty nic sie nie wypycha na kolanach, latwy do uszycia. Mnie bardzie tutaj o jakosc ubioru chodzi. Musi byc z dobrego materialu uszyte. A u mnie roznie to bywa. :) :)

      Usuń
  3. Dobre postanowienia, bo możliwe do zrealizowania :) W przeciwieństwie np. do "nauczę się przez rok ... chińskiego". A bielizna do łóżka u mnie nie przejdzie :), ale mam przepiękną bieliznę poranną (niezwykle eleganckie szlafroki). Często mamy gości, nocujemy przyjaciół, trzeba wtedy wyglądać.
    Dresików po domu nie uznaję. Inny domownicy to też człowiek :). A jeżeli nawet zdarzy się , że grzeszymy dresikami, to przebieramy się do kolacji. Serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przebieram sie zaraz jak wroce z biura, i roznie to bywalo. Podziwaiam za przebieranie sie do kolacji!!1

      Usuń
  4. Iza bardzo podobają mi się Twoje postanowienia :) pozwolisz że zgapię ;) Ładny szlafroczek już dawno planuję ale zawsze mi to jakoś umyka ,bo mam już jeden ale mnie się marzy taki super ........ ;P Twoja babcia miała rację, kobieta zawsze powinna być zadbana! No niestety różnie z tym bywa.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze jej nie ma juz , ale zawsze bedzie dla mnie przykladem. Ja moge nazwac dama. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Hm,przeglądam Twoje postanowienia i tak próbuję je odnieść do siebie :)
    i tak-ubranie domowe: dla tylko dres i to wygodny + zwykła koszulka,nic ładnego i sztywnego :)
    rajstopy wysokiej jakości-nie cierpię rajstop każdej jakości :) nie noszę :)
    pozbyć się torebek z eco skóry-hm,mam 2 lepsze torebki ,letnią i zimową ,nie pozbywam się więc :)
    szkatułka z biżu-nie lubię szczególnie biżu :)
    bielizna do łóżka-nie musi być exkluzywna ,tylko wygodna :)zwykły t-shirt wystarczy :)
    Fajnie ,że masz postanowienia,teraz tylko tego się trzymać :) ja nie miałam,chyba nigdy nie mam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak faktycznie moje postanowienia nie dla Ciebie, mnie chodzilo o to zeby pokazac ze postanowienia noworoczne moga byc inne niz starcic kg czy podobne. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Zainteresowały mnie rajstopy, muszę zrobić zwiad w tej sprawie, bo uwielbiam rajstopy i dużo ich mam (nawet posortowane na 3 grubości), ale nigdy nie myślałam o ich jakości.
    Z ładnym wyglądem w domu zgadzam się w 100%. Bywało tak, że byłam w domu prawie gościem, czy goście chodzą w gorszych (starych, wyciągniętych) ubraniach? Nie:) W domu ma być ładnie, czysto, mamy tam ładować akumulatory, dlaczego więc szpecić nasze domy niestarannym strojem?
    Bielizna nocna to najlepiej klasyczna piżama spodnie i zapinana góra, flanelowa zimą, atłasowa latem (nie takie byle co ze słabej dzianiny co wygląda jak rozciągnięty dres).
    Dzięki podpowiedź midi z wełny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz racje, dom jest nasza oaza do ladowania akumulatorow, bielizna nocna schludna, z dobrych materialow tak jak piszesz. Midi z welny to Ty !!!!Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Skorzystam, pierwszy punkt bardzo ważny, to biorę na siebie, piąte realizowalam w ubiegłym roku, wszystkie postanowienia słuszne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mily komentarz, wydaje mi sie ze sa to bardzo praktyczne postanowienia noworoczne... Pozdrawiam

      Usuń
  8. Masz kochana świętą rację! :) Buty noszę tylko i wyłącznie skórzane, potrafię na nie wydać majątek.:) Rajstopy uwielbiam Calzedonii, da się je nosić naprawdę długo i wyglądają zawsze elegancko. :) Co do bielizny nocnej, chętnie to zmienię bo czas juz na nową a bieliznę też uwielbiam ładną i świetnej jakości. :) Co do biżuterii też mam podobnie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to sie ciesze ze sie zgadzamy, troche mialam watpliwosci jak te postanowienia zostana przyjete. uscski

      Usuń
  9. Izo bardzo dobre postanowienia noworoczne, do zrealizowania, każda z nas powinna na papierze lub kartce co jakiś czas, spisać sobie taką listę chciejstw i zmian, a potem odhaczać już zrealizowane. Ja mam trzy koniki, biżuterię, bieliznę i zapach. Piżamy mam dwie, na wypadek pobytu w szpitalu lub sanatorium, wygodne, bawełniane, w domu koszulki nocne, szlafroki również, różne i cienkie i grubsze. Dresów jako stroju domowego nigdy nie używam, uważam że w domu też mam wyglądać dobrze, przecież maż patrzy. Nie przebieram się, jedynie do gotowania zakładam fartuszek, jak to kiedyś bywało, żeby się nie pobrudzić np przy smażeniu. Na większe sprzątanie lenggisy i jakaś tunika, żeby też wyglądać ładnie (maż patrzy). Moja mama też mówiła, pamiętaj, nawet jak idziesz do sklepu po kartofle, wyglądaj tak, jakbyś miała kogoś spotkać, a jak np spotkasz koleżankę i będzie chciała wpaść z tobą na krótką kawę? wyglądaj tak, żeby się nie wstydzić. Kiedyś kobiety były inaczej wychowywane niż dziś. Co do rajstop, u mnie wyboru nie ma, jeśli chodzi o sklepy, nawet nie ma Calcedonii, ale pozaciągane - masakra. Torebki z eko skóry mam i noszę, a jak się nawet po sezonie zniszczy, wyrzucam, bez żalu. Kupię nową, modniejszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała poprawka, miało być na papierze lub w głowie - w pierwszym zdaniu :)

      Usuń
    2. szkoda ze mlodziesz inaczej do tego podchodzi, ja np. przezylam szok jak zobaczylam ze mlodziez kladac sie do lozka nie sciaga bielizny, nawet biustonosza, tylko na to zaklada sie pizame. Koszmar. Ja przebieram sie zaraz jak wracam z biura, nie moge sobie wyobrazic chodzenia po domu np w rajstopach i sukience.A moja babcia tak miala.Ja rowniez mam ale bede wymieniac. Jako ciekawostke opowiem co zobaczylam tutaj bedac w szpitalu, mam nadzieje ze tu wrocisz. W pierwszym dniu pobytu dostalam na jeden dzien pacjentke do usuniecia sruby z nogi, zachowanie jak ''dama'' ale bylo widac ze pochodzi z lepszych, jej corka jak omieszkala mi sie zaraz pochwalic lekarka chirurg. No i ta corka, pani doktor,przyszla mame wieczorkiem odebrac. Jak zobaczylam jej torebke i to co ma na nogach myslalam ze spadne z lozka!!!!! Takiej zniszczonej torbki nie widzialam w zyciu, no chyba na smietniku no i buty niedosc ze brudne, to obcasy zdarte do niemozliwosci. Zdeklasowana dokumentnie.Buty tez swiadcza o kobiecie. Pozdrawiam

      Usuń
  10. ja postanowień noworoczny już nie robię, bo jakoś zawsze życie bardzo mocno je weryfikowało, ale jestem pełna podziwu dla Twoich postanowień - są niezwykle intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie nazwalabym tego postanowieniami noworocznymi , tylko zmianą stylu życia i jestem jak najbardziej na tak !
    1. Na punkcie bielizny osobistej , pościelowej , nocnej mam odziedziczonego po prababci hopla , tu wywiązuje sie w 100%
    2. Z biżu uporałam sie juz w ubiegłym roku , włącznie z wizytą u złotnika
    3. Buty !!! Racja . Zimowe juz wszystkie ze skory , sandaly też . Powoli i sukcesywnie zmieniam .
    Paski i torebki gorzej. Torebki mojej szafie 6 , w tym 3 skórzane . Bilans myśle niezły .

    4. Jezeli moje rajstopy , te najcięższe przeżywają kilka prań , to ... Braku jakości nie mogę im zarzucić

    5. Fashion moments - kiedys czytałam artykuł o tym, ze traktowanie ubrań na super wyjściowe i domowe nie ma sensu . I moze ok w szpilkach i wieczorowej sukience po domu nie chodzę , ale dresy i Legginsy noszę wyłącznie na trening ;);)
    Hmmmm ... I tego w dalszym ciagu powinnam sie trzymać

    I za ciebie trzymam kciuki !!!


    Z moich wyzwań - nie wyzwań to 52 książki przeczytać w roku . Cóż ... Mało wymagające zwykle około 70 czytam ... Dzięki bibliotece na lubimyczytac wiem ze i z moim czytalnictwem nie jest źle
    A na ten rok - marathon , po kontuzji to nowe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec zycze Ci Aniu zeby Ci sie powiodlo i dziekuje za merytoryczny komentarz buzka

      Usuń
  12. To są postanowienia na miarę prawdziwej Kobiety :) i to niezależnie od wieku, czy statusu majątkowego, czy czegokolwiek innego. Kobietą jest się zawsze i przede wszystkim :) Brawo Izo, trzymam kciuki za realizację i sama też się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zycze powodzenia, badzmy kobietami wszedzie , nie tylko na wyjscie pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. U mnie z tą bielizną, rajstopami i całą resztą nie najlepiej;))
    Ja myślę, że nic na siłę... Każda z nas powinna być sobą.
    Aczkolwiek z domu nieumalowana nie wyjdę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazda po swojemu zyje i tak powinno byc, usciski moja droga

      Usuń
  14. Izuniu, piekne postanowienia, bo bardzo, bardzo kobiece :) Zmuszasz Izus do zastanowienia sie nad swoim wygladem i poczuciem wartosci w swiecie, gdzie kultywuje sie tylko mlodosc, piekno i pieniadze. Kazda z nas chyba ma czas zwatpienia w siebie posrod tych sztucznych i wygorowanych medialnych uwarunkowan. Nie wolno nam tego robic. MUSIMY o siebie dbac, niezaleznie od naszej urody, wieku, czy nawet finansowego zaplecza. Dlatego tez Twoje postanowienia wepne do swojego pt. ZADBAC O SIEBIE jako podpunkty :)
    Izuniu, zycze Ci zdrowka
    i szybkiego powrotu do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tydzien i zakoncze kuracje szpitalna. ta nagonka w prasie na okreslony typ kobiet, prowadzi do tego ze kobety dojrzale sa odsuniete na boczny tor, a przeciez my jestesm materialna sila napedowa przemyslu, bo mamy zaplecze finansowe, Musze dodac ze dzisiejsze 50, 60 latki wygladaja lepiej niz te z zeszlego stulecia,Przynajmniej tak jest tutaj gdzie mieszkam. Kobiety dojrzale uprawiaja sport, sa czynne zawodowo, udzielaja sie spolecznie i dbaja o siebie, bo rowniez maja za co. Buzka

      Usuń
  15. Dziewczyny mam już 5 z przodu i powiem tak każda sytuacja , wyjście, spotkanie, wizyta powinna mieć swój strój , przecież do ogrodu nie pójdę w szpilkach , a na przyjęcie w kaloszach, wystarczy tylko znać zasady , dbać o higienę , i modę dopasować do lat i figury.Dres jest świetnym strojem ,ładny kolor, świetnie leżący na figurze do tego tunika, latem krótkie spodenki i bluzeczka , a na spotkanie zwiewna sukieneczka w kwiaty - poezja, zniszczone torebki - wyrzucam , buty tez , a że torebki mam na cztery pory roku więc się nie niszczą się tak szybko i nie ważne czy jest ze skóry , czy nie musi być świetnie zgrana z całością i nie zniszczona , nie idźmy ślepo za modą , a zastanówmy się co możemy nałożyć jeśli mamy 20, 30 , 40 , 50 lat i najważniejsze figura , przecież to co pasuje szczupłej , o długich nogach nie będzie pasowało otyłej , z dużym biustem i niskiej kobiecie - patrzcie od czasu do czasu w lustro i na pewno dobierzecie strój dla siebie. Ostatnio dużo blogowiczek pokazuje swój styl ubierania i powiem tak większość woła o pomstę, naśladują jedna przez drugą i nie ważne co na siebie wkładają , byle tylko pokazać , ale nie to jest najgorsze , moim zdanie komentarze te są obłudne i kłamliwe , ale taki to jest ten świat . Postanowienia są super , tak trzymaj pozdrawiam ciepło Dusia przepraszam ,że tak sie napisałam , ale komentujące przed rozbawiły mnie pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coz Dosiu troche mam inne zdanie na temat takich blogowiczek jak piszezsz ''pokazuje swój styl ubierania i powiem tak większość woła o pomstę, naśladują jedna przez drugą i nie ważne co na siebie wkładają , byle tylko pokazać ,'' Ja mysle ze maja do tego prawo, przeciez jezeli komus to sie nie podoba to nie musi tam zagladac, a net jest duzy i przelknie wszastko. Ja ''mlode blogi'' omija duzym lukiem, niestety blogow dla dojrzalych kobiet po 50 czy 60 nie jest duzo, nie wiem czy nie maja odwagi, czy checi. natomiast znam wiele zagranicznych blogowiczek , dojrzalych' ktore chetnie pokazuja swoj styl zycia, a nie sa stylistkami. ja rowniez nie mam zadnych aspiracji stylistycznych, sprawia mi natomiast ogromna radosc pokazanie tego co uszylam, a listy jakie dostaje wsakzuja na to ze sa kobiety ktore, biora ze mnie przyklad, (chociaz jak kiedys uslyszalam nie jestem typowa kobieta po 60-te )ale nie maja odwagi tego pokazac. Nawiazujac do slepego dazenia za moda czy to dotyczy mnie???Czy ogolnie tak piszesz w zwiazku z tym ze stroj powinien byc dopasowany do okazji, z czym sie zgadzam. Dziekuje serdecznie merytoryczny komentarz i zapraszam znowu.

      Usuń
    2. Moda to super rzecz ale uważam ,że trzeba czerpać z niej tylko to co nas upiększy , poprawi humor. Moje uwagi są ogólne wnioski wyciągnęłam z kilku blogów [ nie dotyczy Twojego] Jestem tez zdania ,że jeśli ma się z przodu 5 czy 6 to nie trzeba tego zaraz podkreślać , ale tez na siłę ujmować zbyt dużo lat mam córkę 30 lat i niestety nie każdy fason Jej stroju pasuje dla mnie [ figury mamy prawie takie same] a niestety , Piszesz ,że jeśli się nie podoba nie musi wchodzić , masz rację , ale jeśli już gdzieś trafi, osoba pyta jak się prezentuje? czy świetnie Jej w tym stroju, ? co piszesz prawdę czy kłamiesz?prosi o radę , - miałam to na myśli . Pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. Postanowienie z ładnym strojem po domu jak najbardziej ma sens, tak samo z dobrą bielizną nocną. Ubierasz się dla siebie, dla swojego samopoczucia, a dobry strój je poprawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkowicie i w stu procentch masz racje, pozdrawiam

      Usuń
  17. Podobają mi się te postanowienia :).
    Kobieta zadbana, to kobieta szczęśliwa :D
    Ja nawet teraz, gdy rzadko wychodzę z domy, robię sobie delikatny makijaż, bo chcę wyglądać ładnie :) Dla siebie i dla Misia oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie powinno byc, ja jestem troche leniwa wiec zrobilam sobie pernamentny makijaz, zeby nie straszyc meza, rano po przebudzeniu :) :)

      Usuń
  18. Dobre postanowienia, o tym powinna pamiętać każda kobieta.
    Bielizna - subtelna kusicielka, zwłaszcza do łóżka. Koszulki i szlafroki lubię z satyny i jedwabiu i w takich śpię, na chłodniejsze dni szlafrok z froty, bo ma być nie tylko ładnie ale i ciepło. Kolorowo, bo lubię kolory.
    Po domu - zawsze się przebieram, dla swojej wygody, wygodne sukienki /bo ja sukienkowa jestem/ na to cienkie sweterki czy kardigany /jak zimno/. Dresowa to ja nie jestem. "Kapcie" bardzo ważne, na co dzień więcej wygody ale to nie oznacza, że mają być rozklapane, gdy przyjmuję w domu gości zawsze buty /piszę o tym, bo różnie bywa, są takie panie, co gości przyjmują w kapciach/.
    Biżuteria - już zrobiłam porządki, ta złota, w której nie chodzę, ma dla mnie wartość sentymentalna i leży sobie poukładana w szkatułce.
    Rajstopy głównie Gatty.
    Torebki, są ze skóry ale i z ekologicznej też mam. Buty - to moja słabość.
    Staram się jak mogę i mam nadzieje, że nadal tak będzie.
    Pozdrawiam Iza i powodzenia w realizacji postanowień. Ja nie mam na ten rok, robię co się da i zobaczymy co z tego będzie. Życzę Tobie /i sobie/ wytrwałości...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dobrze ze temat kapci zaczepilas, kapcie i goscie. Przchodzisz do kogos z wizyta, tzn jestes ubrana wizytowo a tu pani domu daje Ci kapcie do zalozenia, tragedia, koszmar horror. Nawet jak na zewnatrz pogoda mokra i brudna jest, jest zakazane kazac gosiom buty siagac , buty mozna wytrzec dokladnie. ja wrecz u siebie w domu wrecz zabraniam gosiom, ktorzy sami przymierzaja sie do sciagania butow, a zaprzyjaznionym panom to mowie ze nie mam zamiaru wachac ich skarpetek.
      Basiu ciesze sie z Twojego komentarza i zapraszam znowu Buzka

      Usuń
    2. Zawsze zabieram ze sobą w gości /jak zima i mokro, i mam grubsze buty/ buty na obcasie, lekkie i eleganckie. Tu chodziło mi też Iza o to, że panie przyjmują gości w kapciach / o zgrozo/ a nie w eleganckich butach. Bardzo mnie to razi.

      Usuń
    3. to jest horror Basiu!!!!

      Usuń
  19. trzymam kciuki, żebyś dotrwała chociaż do wiosny z tymi postanowieniami :)
    a poważnie to kilka przygarnę!
    dziękuje za odwiedziny :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń