sobota, 3 stycznia 2015

wyjscie do miasta i prawdziwa twarz

Tu na obczyznie nie mam duzo przyjaciolek, jedna bliska mojemu sercu pracuje razem ze mna w tym samym biurowcu. Znamy sie juz wiec ponad 24 lata. Tak, tak juz tyle lat pracuje w tym samym miejscu. Jak mowia moi niemieccy koledzy z pracy, co 4,5 lat trzeba znieniac stanowisko pracy na inne w innym dziale, nie tylko po to zeby sie rozwijac ale i po to zeby w ten sposob dostac podwyzke, he he he, U nas ciezko jest cholernie dostac podwyzke.Do zdaje sie 41 roku podwyzke dostaje sie automatycznie co 2 lata, ja swoje 41 lat skonczylam 20 lat temu i ciagle siedze tam gdzie siedzialam na tej samej pensji, ale nie szkodzi mi to zupelnie, bo moja panstwowa posada jest 100% pewna i nie zostane nigdy zwolniona. I moge chorowac nie martwiac sie o przyszlosc. Wracajac do przyjaciolki, w czasie mojego urlopu zadzwonila i namowila mnie na male zakupy!!!! Ja robie zakupy tylko w internecie lub w TKMaksie, bo ciezko u mnie z dluzszym chodzeniem, bole staja sie nie do wytrzymania. Jednak zgodzilam sie i oto efekt.
Sukienka na zdjeciu zostala uszyta specjalnie do tej kamizelki, ktora jak widac zreszta, okazala sie calkowitym niewypalem. Nawet ja to widze. Natomiast plaszczyk uwazam jest rewelacyjny i zestawienie kolorow bardzo udane.




 I tutaj ta nieszczesna kamizelka, jest oddcinana pod biustem, i robia sie jakies takie faldki, no koszmar!!!!!





 wiec zeby nie straszyc szybciutko ja zdjelam, i schowalam do torebki




 Za przykladem mojej szanownej kolezanki Grazyny i aby zamknac buzie niektorym obserwatorom, ze retuszuje zmarszczki a rece mnie zdradzaja, pokazuje Wam moja bezzmarszczkowa twarz i rece bez starczych plam . Jedynym mankamenten sa tzw. ''chomiczki'', dlatego usmiech czesto gosci na mojej twarzy i staram sie nie retuszowac moich zdjec, ale czasami to robie, hi hi hi ..Patrzac na te zdjecia pamietajcie ze, mam juz 61 lat dziewczyny.Duzo robi warstwa tluszczu wypelniajaca moje policzki, a co sie bedzie dzialo jak schudne zobaczymy.....






 ogolnie mysle ze nie jest zle jak na tyle lat... i plaszcz jaki mam na sobie to orginal z lat 60-tych i rownie dobrze utrzymany jak ja , he he he

 tak patrzac na moje zdjecia musze przyznac ze rozszerzylam sie ostatnio i to dosyc sporo. ale moje noworoczne postanowienie jest zmniejszyc obwod,























Dziekuje Wam serdecznie dziewczyny, ze jestescie ze mna i dzieki Wam jest mi latwiej zniesc moje codzienne cierpienie, Pa pa

31 komentarzy:

  1. A to ktoś Ci pisał, że zmarszczki wymazujesz? He, he ;) Wyglądasz naprawdę świetnie. Szacun, jak to mówią, za zdjęcia w zbliżeniu.
    Płaszcz i sukienka super, kamizelka - wiadomo, na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byl taki ktos i zalazl mi za skore. dzieki serdecznie :) :)

      Usuń
  2. wyglądasz świetnie, a że Cię troszkę więcej to nie problem, ja noworocznych obietnic już nie składam, ale kibicuję Twojemu postanowieniu
    kamizelka rzeczywiście nie jest idealna, ale za to sukienka i płaszcz wyglądają fantastycznie
    samych wspaniałości na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje zy zyczenia z wzajemnoscia, do schudniecia przymierzam sie od jakiegos czasu juz, narazie ze tak powiem robie zapasy he he he

      Usuń
  3. No bez przesady, jeżeli ktoś Ci coś takiego napisał. Na 60 lat wyglądasz rewelacyjnie! I jeżeli ktoś Ci coś takiego napisał to pewnie z czystej zazdrości, i pewnie ta osoba sama chciałaby tak wyglądać.
    Płaszczyk bardzo fajny, a Ty świetnie wyglądasz w zestawie bez kamizelki. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba przerobie ta kamizelke na skarpetki dziekuje serdeczne za mily komentarz i rowniez zyycze wszystkiego dobrego

      Usuń
  4. Moja droga nie ma co się przejmować takimi komentarzami:)))wyglądasz pięknie i nie ma w tym nic złego że o siebie dbasz:))))płaszczyk jest rewelacja:)))i śliczna sukienka:)))))Pozdrawiam serdecznie i Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu droga dziekuje serdeczie , Tobie rowniez duzo dobrego w nowym roku

      Usuń
  5. Uffff Kamizelka nie tylko do torby , do szafy innej osoby , Ty w samej sukience wyglądasz obłednie .
    PlasZcz tez rewelka i Twoje Row Beaute wzbudzi jeszcze wiecej zazdrości ;);) w świecie bez wad ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kamizelki zrobie skarpetki hi hi hi, dziekuje Aniu Buziaki

      Usuń
  6. Gratuluje takiej pieknej cery... Rueczywiscie - zadnej zmarszczki! Jestes piekna kobieta - nawet bez makijazu!!!
    Plaszczyk swietny, a kamizelka fakt - nieco "babcina";)
    Pozdrowienia! Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fantastycznie! wiele kobiet chciałaby wyglądać tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba cierpliwości i czasu na chodzenie po sklepach. A sukience lepiej bez kamizelki. Płaszczyk mi się podoba, choć wolałabym go z jednorzędowym zapięciem. Co do wyglądu to niech Ci służy jak najdłużej, choć leki potrafią zmienić człowieka i to bardzo lub dokuczyć zanim ustawi je się do swojego organizmu i potrzeb. Trzymaj się, wychodź jak najczęściej możesz z koleżanką czy mężem. To dobra kuracja dla duszy i ciała. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zebys wiedziala ze takie wyjscia sa potrzebne, i te leki,,,, wiesz co przechodze dziekuje Halinko i posylam usciski

      Usuń
  9. Izuniu...tym obserwatorom powinnaś powiedzieć, wręcz brzydko, że gó**no ich to obchodzi! nawet jeśli retuszujesz, to Twoja sprawa!
    a wcale nie musisz, bo buzię masz gładką! i Ci jeszcze powiem, że ja w takim zbliżeniu mam o wiele głębsze zmarchy na czole i wokół ust!
    to wszystko kwestia genetyki... niektóre z nas prędzej maja i te starcze plamy na rękach i zmarszczki..
    Ty jesteś szczęściarą w tym względzie:)))
    Jeszcze zdrowie podrasujesz, to będzie super:))

    A płaszczyk jest świetny! Sukienka też! Tylko ta kamizelka rzeczywiście niezbyt wyszła...

    Trzymaj się zdrowo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja babcia i mama tez dluuugo pieknie wygladaly, wiec to sa geny, myslalam juz o tych chomikach jak je zlikwidowac, a ze op nie wchodza w rachube to zostala mi tylko gimnastyka miesni i to mam zamiar robic w szpitalu.

      Usuń
    2. Na chomiki polecam uśmiech - wtedy ich nie widać:D
      Trzymaj się w tym szpitalu!!!!!:*

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ktoś Ci tak Izo napisał? Nie przejmuj się takimi komentarzami. Zresztą to Twoja osobista sprawa, jeśli nawet robisz coś z twarzą i nikogo nie powinno to obchodzić. Niektóre kobiety mają tak genetycznie, że wyglądają młodziej od rówieśniczek.Płaszczyk śliczny, choć lepszy byłby jednorzędowy. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego Nowego Roku..
    http://balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wlasnie wasko-dwurzedowy jest orginal i niech zostanie , co ja staruszka bede przerabiac, dziekuje Krysiu i Tobie rowniez duzo dobrego

      Usuń
  12. Płaszczyk jest bardzo ok. Reszta się nie przejmuj. Idzie wiosna ,będzie więcej ruchu i będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo sobie obiecuje po tym szpitalu, gimnastyka miesni twarzy i zajecia na przyrzadach, basen poczatek bedzie :) :)

      Usuń
  13. Wiesz, następnym razem to wyretuszuj taki głupi komentarz ;)) I nie przejmuj się. Nie masz zmarszczek, to się przyczepią, jakbyś miała to też by pewnie komentowali.
    Sukienka fajna i dobrze, że pozbyłaś się kamizelki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak otwarcie mówić w dzisiejszych czasach o swoim wieku i to jeszcze z pełną fotograficzną dokumentacją... SZACUN! Nie... no w życiu bym nie powiedziała że masz tyle lat... Sukienka i płaszczyk -bardzo ładne. Drugi SZACUN za to że Ci się CHCE tak wyglądać. Za chęci... i to kosztem bólu jaki sprawia Ci chodzenie. Dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że jakiś szpital po drodze... Dużo zdrówka życzę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izo droga, durnymi komentarzami się nie przejmuj. Masz piękną twarz i piękną cerę. Niejedna 40 - ka mogłaby Ci pozazdrościć. Płaszczyk obłędny, od lat marze o jasnym, ecru płaszczu...
    Życzę powodzenia i trzymam mocno kciuki!!! Moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz bardzo mi się podoba :) Nigdy bym nie powiedziała, że masz tyle lat!!! Wyglądasz jak dla mnie na co najmniej dyszkę mniej :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka zdecydowanie bez kamizelki. Bardzo ostatnio podobają mi się jasne płaszcze.
    Dobrze, że dałaś wyciągnąć się koleżance na zakupy, żeby nie myśleć o chorobach.
    Trzymaj się ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Izuniu, REWELACYJNY plaszczyk i wszystkie do niego pieknie dopasowane dodatki. Sukienka sliczna; jej uroda ukryta byla pod kamizelka. Torebka - mistrzostwo swiata! :)) W ogole nie martw sie ewentualnym pojawieniem sie faldek po odchudzaniu. Uwierz mi, nie bedzie tego efektu, bo widac, jak dbasz o buzie i uzywasz swietnych kremow. Jestem troszke starsza od Ciebie i rowniez "bezzmarszczowa", a kiedy szczupleje, nie ma zadnych zmian na twarzy. Nie obawiaj sie tego i spokojnie kontynuuj diete :)
    Pieknie Cie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz prześlicznie i nie przejmuj się jakimiś tam opiniami. Zazdroszczą Ci gładkiej cery. :) Życzę mnóstwa zdrówka.:) :*

    OdpowiedzUsuń