środa, 12 czerwca 2013

''czy wypada''

Witam
Ostatnio dzieki pisaniu komentarza dla Andzi wpadl mi do glowy temat na nowy post.
A mianowicie ‚‘wypada mi to zalozyc‘‘ poniewaz kobiet dojrzalych jak ja, jest w sieci niewiele rozszerze ten temat na innych Homospiens.
Nie wiem dlaczego mnie az palce swierzbia zeby zaczac od chlopow???
Byc moze dlatego ze, lubie sie ich czepiac, nie w doslownym slowa tego znaczeniu. Jest duzo rzeczy  jakie moim zdaniem im nie wypada, ale zbliza sie lato wiec, skoncentruje sie na tej porze roku. Absolutnie nie wypada chlopom chodzic do biura w bermudach, nie ma nic piekniejszego od widoku owlosionych meskich nog za biurkiem, no chyba zeby sobie golili nogi tez, ale umowmy sie  ze, nie wszyscy mezczyzni maja piekne nogi, albo odwrotnie,  jest b.malo mezczyz ktorzy maja ladne nogi! Wiem o czym mowie b,o u mnie biurze w moim meskim dziale, mam w lecie festiwal golych meskich nog, nieogolonych, prostych, krzywych, cienkich i grubych nog
Ciekawi mnie wasze zdanie na ten temat
W nastepnym poscie porusze sprawe skarpetek w lecie. 

A teraz chcialabym wam zaprezentowac moj dzisiejszy zestaw  biurowy,  Kolor  nazywany  po niemiecku Königsblau, krolewski niebieski. Juz sama nazwa mowi za siebie. Najpiekniej wygladaja brunetki w tym kolorze, ale nie tylko. Ja dzisiaj zestawilam ten kolor z lososiowym albo inaczej rozwodniona pomarancza,


 Wyjatkowo nie mam na sobie nic uszytego przeze mnie.




  i jak wam sie podoba taki zestawik

















Buty  stuletnie a napewno z poprzedniej epoki
Torebka Celine
                                                                     Gatki Zara
                                                                     Marynara H&M
                                                                     naszyjnik i kolczyki prawie niewidoczne wegierska Gorka
Dziekuje  za komentarze i ciesze sie ze, mnie odwiedzilyscie,zapraszam znowu.

63 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Izabell!!! i elegancko i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro skończyłaś 60 lat to Ty chyba jednak czarujesz Kobieto, żeby tak wyglądać! ;-)
    Chociaż to jak się ubierasz dużo daje! Dziś wyglądasz znowu SUPER :-)
    I myślę, że masz rację, że mężczyźni nie powinni chodzić do biura w bermudach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie nie nalezy ubierac sie staromodnie,bo nieodpowiedni ubior kochana, potrafi nie tylko osmieszyc ale i postarzyc nosicielke.Noitrzeba dbac o siebie juz za mlodu,,,, buziaczki

      Usuń
  3. Pięknie wygladasz ! Swietny zestaw , elegancki i na luzie jednocześnie . I z odrobina indywidualizmu . Fajnie . Fajna ta koszulka ;)

    Co do wpadek mężczyzn to ... Najgorsze są te bermudy z hawajska koszula do połowy rozpiętą w centrum miasta ;)
    Bo rozumiem ,ze "twoi " biurowi mężczyźni górę maja lepszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hawajskich koszul na szczescie nie,ale stare podkoszulki tak i to jest dzial, gdzie sami wyksztalceni ludzie sa...dramat jak oni sie ubieraja.
      Dziekuje za mile slowa i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Wow! Wygladasz swietnie! Zestaw wspanialy...
    Co do wypada - czy nie wypada - hmmm ja tam tez nie przepadam za bermudami w biurze... i to niezaleznie od tego czy to mezczyzna czy kobieta. Ale jak ktos sie w tym dobrze czuje to jego sprawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli taka demokratka ubiorowa jestes, oczywiscie ja tez myslezetoich sprawa ale jednak niewypada...buziaczki

      Usuń
  5. Komplecik prima sort. Kolor, na który od dawna poluję i choruję.
    Każdy ma inną "pojemność" tego co wypada. Dla mnie facet w bermudach może wystąpić na plaży, kempingu i ogródku. Do miasta z takim nie wyjdę. A jak ma japonki na nogach to już w ogóle skreślony. Takie moje zboczenie. Rozpięta koszula ukazująca tors gladiatora po przejściach też nie robi na mnie wrażenia. A właściwie robi - odwrotne do zamierzonego.
    No i znowu bym zapomniała - nowa fryzurka jest bardzo odmładzająca. Może i ja machnę się na krótko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo milo mi, szkoda ze sie nie pokazesz pewno bysmy Ci doradzily i to napewno lepiej niz niejedna ''przyjaciolka'' w realu.
      Moj malz natomiast nawet w lecie nie zalozy sandalow do biura,buziaczki

      Usuń
  6. barbara50 witaj isabelo chce ci powiedzieć ze jesteśmy rówieśniczkami ale jesteś super kobietka wyglądasz super wlasnie tak ubieraj się jak upominasz się o podwyzke jak naucze się wstawiać zdjęć to zobaczysz jak ja wyglądam musze Ci powiedzieć ze wchodzę tu kilka razy dziennie lubie czytac to co piszesz i ogladac jak tworzyszgoraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to sie strasznie ciesze ze nasze malutenkie grono sie rozszserza, dziekuje za mile slowa i jezeli potrzebujesz pomocy w wstawianiu zdjec pomoge napisz na maila. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Jejku, jak mi się podoba! Jesteś mistrzynią jeśli chodzi o odejmowanie lat strojem. Wiele kobiet próbuje się odmłodzić ubiorem, a zazwyczaj wygląda to jak desperackie trzymanie się młodych lat. A Ty to robisz tak, że Twoje rzeczy bardzo do Ciebie pasują i sprawiają, że wyglądasz tak świeżo. Jak np w tym zestawie. Świetne połączenie kolorów i ten odcień niebieskiego jest przepiękny. Sama mam kilka rzeczy w tym odcieniu i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje takie komentarze podtrzymuja na duchu, i to bardzo , bo jednak te ostatnie urodziny mnie dobily, buziaczki Asiu

      Usuń
  8. Co do Twojego zastanawiania się: ja też nie lubię oglądać męskich owłosionych nóg. Ale z drugiej strony, co oni biedacy mają zrobić jak jest tak gorąco? Przecież dla większości ogolenie nóg to jak założenie różowej sukienki: wstyd i hańba :)
    Mnie jeszcze to nie przeszkadza jak spodenki są dobrej długości, ładne, nie tam jakieś porozciągane i w ciapki. Bardziej nie lubię oglądać ich gołych stóp i paznokci (jeśli mowa o biurach). Więc spodenki i trampki (bez skarpet) to jeszcze dobra opcja. Sandały (bez, czy z skarpetami) to okropność. Szczególnie te sportowe sandały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy czytasz In Style tam od jakiegos juz czasu pokazuja klapki np. od Birkenstock ze skarpetkami!!! zeby to zaakceptowac musialabym sie drugi raz urodzic, ale natomiast bardzo lubie pewne sukienki i do tego pantofelki ze skarpetkami, ale nie frotowe...
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. REWELACJA !!!!
    No na prawdę dawno nie trafiłam na zestaw który aż tak by mi się podobał ! :)

    Połączenie kolorów świetne :) Ale najbardziej to ten kostium (widzę, że nie jest kompletem ale pasuje do siebie idealnie) a w szczególności kolor :)

    Ja w ogóle uważam, że panowie powinni uważać na krótkie spodenki nie tylko w biurze.. facet w spodenkach do połowy uda wygląda zazwyczaj bardzo mało męsko i nieładnie. W lato na prawdę można znależć długie ale przewiewne spodnie w których spokojnie można wytrzymać nawet w upały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie bermudki to jeszcze ujda, ale bywaja tacy mezczyzni i to ledwo po 30-te co chodza w takich spodenkach tylko za tylek, chocby byl to nie niewiem kto nie zaakceptuje tego w zyciu. Buziaczki Maxi

      Usuń
  10. Witam szykowną Panią! Cudownie Izabello dziś wyglądasz! Ten kobaltowy zestawik jest cudowny! Uwielbiam ten odcień niebieskiego:) Wyśmienicie go połączyłaś z łososiowym! W ogóle podoba mi się jak zestawiasz ubrania!
    Panowie w szortach w pracy...masakra!

    Pozdrawiam Cię cieplutko- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Aniu chyba wezme dlugi urlop:)), ja na szczescie siedze sobie w katku i mam jedna z 2 dziewczyn kolo siebie wiec nie musze znosic takich widokow, buziaczki slodka

      Usuń
  11. A ja myślałam, że to garnitur, komplet. Idealnie dobrany. Bardzo, bardzo mi się podoba. Szczerze nie wierzę, że masz 60 lat. Piękny kolor i Tobie w nim pięknie.
    Co do facetów w bermudach, to tylko młodzi, opaleni i wydepilowani - na takich lubię patrzeć. Na takich to nawet w pracy mogłabym oglądać. Toleruję jeszcze mojego męża, bo lubi a ja lubię jego :))))
    Buziaczki Izuniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu dziekuje, uwierz mi jestem juz tak dorosla.....bardzo wazne w malzenstwie jest to zeby sie lubic, ja tez mojego bardzo lubie i jestesmy juz 31 lat razem....buziaczki

      Usuń
  12. Bardzo ładny zestaw, mi się bardzo podoba♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afrah jest mi bardzo milo czytac takie slowa....Pozdrawiam

      Usuń
  13. Świetny zestaw i pięknym kolorze, bluzeczka rozwesela, jest super.
    Co do takiego stroju jak napisałam w biurze czy na ulicy to, jak dla mnie, nie!!! Na wczasach, w weekend nad wodą, na wycieczkę to tak, owłosione czy nie wypada a nawet wskazane, trzeba wiedzieć gdzie co pasuje, zarówkno kobiety jak i mężczyźni, długie spodnie z odpowiedniego materiału sprawdzą się świetnie w największe upały...pozdrawiam Isabello...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak tak , czyli jest jednak roznica pokolen, mlodsze toleruja bardziej niz dorosle hi hi hi.Buziaczki Basienko

      Usuń
    2. Ciekawi mnie też nastepny temat, sandały i gołe stopy, aż dzisiaj specjalnie patrzałam na stopki i panów /choć było mało/ i pań, zwłaszcza tych starszych jak my i powiem Ci, że nie jest najlepiej...pozdrawiam...buziaki...

      Usuń
  14. O Izabel ! pięknie Wyglądasz i na pewno nie jeden się za Tobą ogląda :)))Bardzo ładny komplet , uwielbiam takie kolory, fryzurka super!!A co do bermudów , to bermudy nosić na Bermudach a nie do biura ;))))) Pozdrawiam ,cmoki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tutaj w Niemczech jakos nie zauwazylam zeby ktos sie za mna ogladal, nadrobione mam to jak jestem w Polsce...cmoki fajne podoba mi sie, to daj cmoki Twojemu wartownikowi na czterech...dzieki i czulosci posylam

      Usuń
  15. Zgadzam się że wyglądasz świetnie:)))piękny ten zestaw:)))nigdy nie pracowałam w biurze ale nie chciałabym załatwiać jakiejś sprawy u mężczyzny który siedzi za biurkiem w krótkich spodniach:))))wygląda to mało poważnie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz racje i uzylas odpowiedniego okreslenia''malo powazne''gdzies mi w jakims Kosciele dzwoni ze nasi kierowcy autobusow i tramwajow od pewnej temperatury beda mogli nosic w czasie pracy czytaj jazdy bermudaski.....Dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  16. Pewnie już kiedyś to pisałam, ale absolutnie nie wyglądasz na swój wiek, Izuniu! Szczerze mówiąc, to przyglądam się pilnie Twoim zdjęciom i wszystkim proponowanym przez Ciebie zestawom i marzy mi się, żeby wyglądać kiedyś tak jak Ty! I mieć taki styl i wyczucie smaku, jak Ty właśnie :) dla mnie jesteś wzorem do naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho ho ho szkoda ze nie widzisz jak uroslam, pozdrawiam....

      Usuń
  17. Bardzo ładny zestaw. Taki prosty a jednocześnie elegancki i świeży :).
    Pozdrawiam. Zapraszam do maila: annacha@wp.pl - dogadamy się w sprawie broszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój komplet jest świetny. Moja mama też się nieźle ubiera, ale trochę jej do Ciebie brakuje, zaś moja teściowa niestety zupełnie nie daje rady:) Z kolei w temacie bermudów, to do biura stanowcze nie, ale nie każde biuro w pełni biurem jest:) A jeśli męskie nogi mają być odsłonięte, to koniecznie powinny być owłosione. Bezwłose nogi są niemęskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie z tymi ogolonymi meskimi nogami to byl zart,ciesze sie ze podoba Ci sie moj zestaw,pozdrawiam serdecznie Ciebie i mamae

      Usuń
  19. Bardzo fajny, kobiecy garnitur w pięknym kolorze. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre wyraziste kolory zawsze twarzowe!
    Bermudy u facetów - to może w ogródku przy koszeniu...

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie się Twój zestawik podoba bardzo! aż kipi energią! na dodatek jest elegancko, ale na luzie:))
    co do panów, to najbardziej rażą mnie skarpety do połowy łydki w sandałach:D
    acha!..i gołe klaty w mieście, na ulicy...;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ach te cudowne skarpety i sandaly......w damskim wydaniu juz powracaja widac juz w modowych gazetach, dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe Poland______N°969 a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Poland______N°969 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered
    WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"
    New on the site
    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    PROSIMY KONIECZNIE!
    Konserwacja "katalog" blogu intensywnej pracy
    Proszę śledzić nasz blog na żądanie, aby dołączyć do tej społeczności!
    dziękuję

    PLEASE IMPERATIVE !
    Maintenance of the "Directory" blog labor intensive
    Please follow our blog at your request to join this community!
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak, strój nas zobowiązuje i dobrze jest ubierać się adekwatnie do sytuacji. Ja np. do pracy jeżdżę rowerem i staram się ubierać tak, żeby na rowerze czuć się swobodnie i w pracy wyglądać "po biurowemu" i da się. Co prawda mam też ze sobą zawsze krótkie gatki i tshirt i już po robocie się przebieram i do domu cisnę w stroju bardziej sportowym, ale w życiu nie siedziałabym przy biurku w krótkich spodenkach! Tyle mogę powiedzieć o sobie. Natomiast jeśli chodzi o mężczyzn to bardziej od niechlujnego stroju [który też gryzie, i to mocno! np. za krótka koszula i od spodu wystający wielki bebech który nie mieści się w spodniach ani pod koszulą] razi mnie seksistowskie zachowanie. Jest to na porządku dziennym, dziewczyny z którymi pracuję godzą się na to [nie szanują się, nie są asertywne, poza tym mają taką mentalność że facet może, w końcu szef]. No a ja zastanawiam się teraz nad swoją przyszłością w tej firmie bo osatnio coraz częściej zdarza mi się coś szefowi odpalić jak zagaduje np. że młode dziewczyny lubią twarde jaja:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas w biurze duzo jezdzi do pracy na rowerze, najwazniejszy tez przebiera sie w toalecie w ubranko biurowe, a moja kolezanka przyjezdza w krotkich spodenkach i zaraz zaklada dlugie, na szczescie u nas nigdy nie bylam narazona na jakies seksistowskie wypowiedzi czy zachowania, buziaczki

      Usuń
  25. bardzo fajny zestaw, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Izo, wygladasz po prostu cudownie, baaaaaaaardzo ladnie Ci w niebieskim colorze, wygadasz uroczo, pozdrawiam, a twoj wiek, nie wygladasz na tyle lat, chyba masz jakis eliksir mlodosci,
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eliksiru mlodosci nieposiadam ale pozytywne nastawienie do swiata i jestem nieskonczona czy raczej skonczona optymistka, duzo sie usmiecham i zawsze dblalam o swoj wyglad. moze kiedys o tym napisze
      pozdrawiam

      Usuń
  27. Bardzo ładny komplecik, pasuje ci ten kolor. Jak sama zaznaczyłaś brunetki mają większość tych kolorów , które mi się podobają.
    Ja muszę je mieć trochę rozmyte. Co do "chłopów" to temat rzeka, ale warto o tym przypominać. A druga strona medalu to upały powyżej 30 st.
    No ale ubiór w biurze uważam zobowiązuje względem klientów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne zestawienie kolorów - wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hallo Isabella,

    ein wundervolles neues Outfit hast du dir gezaubert...ich bin begeistert!

    LG aus Germany,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie Pani wygląda, uwielbiam takie kolorki.
    Zapraszam do mnie na konkurs z Anną Dello Russo, który zorganizowałam :)

    http://makelifecolorful.blogspot.co.uk/2013/06/anna-dello-russo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry Izabello:).
    No w ogóle nie można pracować, przecież! Ciągle jakieś fajne tematy i fotki, i aż korci, żeby sobie pogadać...
    Odkąd pamiętam, próbowałam nosić königsblau (wtedy jeszcze: szafir, chabrowy, royalblue) i odkąd pamiętam, zazdrościłam ciemnowłosym, że tak pięknie w nim wyglądają.
    Właśnie jak Ty w swoim spodnium: odważnie, wyraziście i bardzo zgrabnie:). A "stuletnie" pantofelki są... mniam! śliczne, delikatne i w moim ulubionym bucianym kolorze - nude.

    Panów bardzo zachęcamy do niestraszenia i przyodziewania długich spodni. Nawet gorącym latem są przecież alternatywy: przewiewny len lub tropiki świetnie się wtedy sprawdzają. A najbardziej nawet wygnieciony len będzie dużo lepszy od krótkich spodni, które sprawiają, że noszący je mężczyzna wygląda chłopięco i śmiesznie.

    Serdecznie pozdrawiam, życząc słonecznej niedzieli:))


    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo udane zestawienie kolorów:)
    świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kostiumik fantastyczny. Nie wpadłabym na pomysł, by ułożyć w taki sposób stylizację do biura. Nie lubię ubioru zbyt eleganckiego i szykownego, w którym jest średnio wygodnie, a to rozwiązanie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko zależy od tego, jak kobieta czuje się w danym ubraniu. Widywałem kobiety w wieku emerytalnym, które nie zakładały ciuchów odbiegających zbytnio od kobiet 20-30 lat, także dzisiaj można założyć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda Pani obłędnie, o co najmniej 20 lat młodziej :0

    OdpowiedzUsuń