sobota, 1 czerwca 2013

wrocilam

po 13 godzinach jazdy dogorywam w lozku. tzn wszyscy trzy dogorywamy, moj malz,moja psina i ja ,
Bylam na 2 tygodniowym  blogerskim odwyku i mowie wam ciezko bylo, ale przezylam i i okrutnie sie ciesze ze jestem tutaj znowu.. O pogodzie nie pisze bo same wiecie co macie i ja mialam to samo, ale sluchajcie tyle co ja uszylam przez ten czas!!!!! Za oknami szaro, buro a ja przy pieknych kolorowych materialach, szylam co sie dalo, przerabialam co sie dalo , pytanie czy rzeczy te ujza swiatlo dzienne. jadac do Polski juz czulam ze cos bedzie nie tak,zaraz po przekroczeniu bylej-niebylej granicy mielismy to
i wtedy okazalo sie ze nie tylko ze zapomnialam aparatu fotograficznego ale rowniez mojego ukochanego telefonu!!!! bylam zalamana, bo przeciez zdjecia, blog i jak to tak, nic nie pokaze, ale malz mi uswiadomil, ze mam jeszcze tablet, ktorym moge rowniez robic zdjecia....mezowie sa czasami przydatni:))
Moj domek stal otoczony zielenia, na balkonie wily sie winogrona,



 moja ciekawska sunia,patrzy kto sie zbliza...

a po obu stronach balkonu powoli juz przekwital bialy bez...


wtedy jeszcze bylo fajnie slonecznie i milo nic nie zapowiadalo ze bedzie calkiem inaczej.
maluszki bawily sie z moja sunia


potem bylismy z nasza sunia dwa razy w Bielsku w klinice wterynaryjnej,bo zlapala zapalenie ucha srodkowego,zastrzyki,antybiotyki i deszcz,deszcz, deszcz, zimno,palilismy nie tylko w kominku,
ale nie narzekam, bo jak wrocilam do Bonn to jest jeszcze pogodowo gorzej.
A moze jeszcze pochwale sie moim domkiem? Ale tylko od srodka
tu jadamy i na tym stole kroje wiekszosc moich projektow...








i tym milym akcentem koncze na dzisiaj a nastepnym razem pokaze co uszylam....
Dziekuje za odwiedziny i komentarze

33 komentarze:

  1. Witaj! :-) Czy ten piękny dom stoi w Polsce pusty, kiedy jesteś w Bonn? A dzieciątka to Twoje wnuki? O rany! Ale jestem ciekawska! :-) Nie musisz odpowiadać... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten dom stoi pusty, ale szwagier mieszkajacy obok ma na niego oko.
      poniewaz my niestety nie mamy dzieci to nie mamy i wnukow, to sa wnuki szwagra. usciski

      Usuń
    2. Dziękuję ci serdecznie za zaspokojenie mojej babskiej ciekawości :-) To dobrze, że szwagier ma oko na dom :-) A dzieciaki są zawsze słodkie i miłe, a rodzina - rodziną :-) ściskam Cie również!

      Usuń
  2. Witaj kochana Izuniu! Super, że już wróciłaś! Cieszę się, że odpoczęłaś:) A pogoda...to zupełnie inna bajka...
    Super domek i rodzinka!!!
    Buziaki-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy :) Już się nie mogę doczekać tych nowych uszytków:) Piękny domek. U mnie niestety pod oknami już bez padł a tak ładnie pachniało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) jak tam jest pięknie, rodzinka świetna, maluchy przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a maluchy sa prze- prze- przeurocze a ja osttanio jestem ''tiotia''ta najmlodsza pociecha nie mowi ''c'' buziaczki Kasiu

      Usuń
  5. Miło znowu Cię widzieć :) Piękny dom, meble, stylowy wystrój. O pogodzie lepiej nic nie mów, bo w NL było w tym roku może 4 dni ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, jak miło Cię zobaczyć! Słodka sunia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj ,
    bardzo ladne zdjecia, choc zrobione tabletem, sa urocze, domek po prostu zapiera dech w piersiach, milo, przytulnie i z dzieciaczkami bardzo slodko i cieplo,pozdrawiam
    pogoda wszedzie jest do chrzanu w tym roku, dzis umnie, deszcz, potem slonce itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annomario serdecznie dziekuje i sciskam serdecznie

      Usuń
  8. Otagowałam Cię:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez odpowiadalam juz gdzies wszystko zniklo, buziaki

      Usuń
  9. Witaj znowu,brakowało Ciebie :)) Dom piękny,dzieciaczki i wszystko,wszystko dokoła równie piękne;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Dorotko odpowiadalam juz wczoraj, gdzies wszystko zniklo, buziaki

      Usuń
  10. Me gustan mucho las fotos, son muy bonitas y los niños son un amor! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie razem wyglądacie:))a domek bardzo ładny:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny ogród i jeszcze piękniejszy dom:) Też lubię i mam lampę witrażową:)
    Tęskniłam za Tobą Izuniu, ale byłam dzielna i uszyłam jedna sukienkę i mam już kupione kolejne 4 materiały. Jak tylko pochwalisz się swoimi dziełami, myślę, ze i ja tez coś zmajstruję:)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Soniu co to znaczy ze mnie otagowalas?? Ja zabieram sie do szukania jakiegos latwego a fajnego wykroju na sukienki koloru jablkowego i to intensywnego!!Jutro porobie jakies zdjecia Usciski

      Usuń
    2. Ha, ja tez nie wiedziałam, już Ci tłumaczę: to zaproszenie do zabawy, zajrzyj do mnie, do posta "co mam w torebce" tam jest odnośnik do profilu Doci, a tam są zasady. W skrócie; robisz fotki, co masz w torebce, samej torebki i piszesz o tym posta. Tagujesz tez wybrane przez siebie blogi.
      Też zbieram wenę do szycia, materiały czekają:)
      Buziaczki :)))

      Usuń
  13. :) Ale szybko zleciały te dwa tygodnie!! No i pogoda rzeczywiście niesamowicie kiepska :( ...ale inaczej musielibyśmy na coś innego niż pogoda narzekać :Da tak to możemy na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i slusznie pogoda to dobry i wdzieczny temat do marudzenia, buziaki

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia i mieszkanie i dzieci. :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odwiedziny oczywiscie ze wpadne do Ciebie, pozdrawiam

      Usuń
  15. masz cudowny widok za oknem :) a dzieci są urocze :) czekam z niecierpliwością na nowe projekty/uszytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje Karolino, jutro zaczynam robic zdjecia....usciski

      Usuń
  16. Miło znów cię widzieć:))) Z pewnością wyjazd miałaś udany, ja uwielbiam takie spotkania w większym gronie! Ciekawa jestem co tam wyprodukowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie i pozdrawiam serdecznie i caluje rowniez w dwa poliki

      Usuń