sobota, 8 czerwca 2013

Kto chce!!!!????

Dziewczeta jedyna i niepowtarzalna okazja , zaczelam szyc taka sukienke:



pomyslalam sobie fajny fason,nieskomplikowany kupilam material i wzielam sie do dziela, wczoraj skroilam i juz mialam jakies niejasne podejzenia.... dzisiaj wzielam sie za szyciei niedosc ze, material sie mi zle szyl - jersey_ to jak zeszylam boki okazalo sie ze ja namnie zaciasna!!!!!
Myslalam ze mnie trafi szlag...
uszylam z dwoch roznych materialow gora biskupi jersey a dol piekny batyscik,zobaczcie same:

 A wiec  chetne sa???
Czekam na zgloszenia jak potrzebne sa informacje to piszcie na   i.zamal@yaoo.de
Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. A mozna prosic o wymiary sukienki, moze bylaby dobra dla mnie,pozdrawiam ania
    anna.staszalek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki klops! Piękna sukienka, ap przynajmniej to co widać pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izabello, ale jej nie widać............

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka:)))niestety ja jestem o wiele większa od Ciebie:)))))))Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra jutrodam ja na manekina, ale ona jest do skonczenia, czyli ktos musi umiec szyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, masz niesamowity talent! Szkoda, że wyszła za mała. Połączenie materiałów jest przecudowne :)

    Dziękuję Ci za wstawienie się za mną u mnie na blogu, bardzo to doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, ja też dołączyłam się do tej dyskusji.

      Usuń
  7. Może ja bym się skusiła na Twoją propozycję? Napiszę do Ciebie w sprawie dokładniejszych wymiarów. Szyć potrafię nawet należę do Szczecińskiej grupy szyjącej na której blog Cię zapraszam http://szczecinszyje.blogspot.com/
    Będzie mi miło jeśli odwiedzisz i mój blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ale i tak czasem bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Izabello! Super! I ten geometryczny wzór sukienki!!!
    Uwielbiam takie kolory:)
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta sukienka. Masz talent, Kochana! Super zestawiłaś materiały.
    Na pewno znajdziesz chętną:)
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę,ale heca!!!!!Buziaczki Izabelko
    Na skypie wysłałam wiadomość czytałaś?

    OdpowiedzUsuń