wtorek, 4 czerwca 2013

urlopowe uszytki (:)) )

witajcie
zgodnie z obietnica chce Wam zaprezentowac to co uszylam na deszczowym urlopie, ale zanim do tego dojdzie to chce sie zapytac czy wiecie ze, od lipca nie bedziemy miec na googlach obserwatorow i nie bedziemy mogly obserwowac, szkoda wlasciwie, ale jest przeciez wyjscie BLOGOVIN, narazie zaczelam to testowac i jak macie ochote to prosze mnie sledzic tez na blogovin.
Dzisiaj mam wspanialy dzien,od rana sloneczko, ale dosyc chlodno...po 2 tygodniowej diecie zakupowej polecialam szybciutko do miasta zeby przegladnac TKMax i Zare, (wiecej sklepow nie dam rady odwiedzic), zeby sprawdzic co przybylo, a czego juz nie ma. No i przy okazji pare rzeczy nabylam, a mianowicie zolte buty, bialo-niebiesko-szmaragdowa torebke ze skory i zrobilam odstepstwo od zasady ''nie kupowac gotowych szmat'' kupilam sliczna bluzeczke z jedwabiu, jak ja zobaczylam to od razu wiedzialam ze musi byc moja! (Jak to dobrze ze maz nie sprawdza wyciagow....a moze nie?) Po drodze do tramwaju niechcacy wlazlam dojeszcze jednego sklepu i tam nabylam 2 sweterki oraz poniewaz juz dlugo mialam taki zamiar i ze nie bylo ludzi, co wlasciwie powinno mnie odstraszyc, weszlam do fryzjera i obcielam wlosy!!!! na krotko tak jak lubie,. Na dzisiejszych zdjeciach jeszcze mam ''dlugie''!!!!


  zauwazylam ze wychodzi mi podszweka spod spodniczki!!!  No i te buty!!!!okropnie wygladaja
Spodniczka jest uszyta na podstawie modelu 111 z Burdy 5/2013 rozmiar 44!!


 Bluzeczke uszylam z Burdy pokazywalam tutaj

a spodniczke tez tam mozna bylo zobaczyc,

 a to jest sukienka ktora kiedys reklamowala Krysia Balakier i w ktorej sie zakochalam, podobna mozna bylo zobaczyc w Burdzie plus, wiec poyslalam ze ja tez moge taka nosic. Jak myslicie???
A na szyji i w uszach mam moj prezent urodzinowy kupiony u Beaty Lenarcik
Red Point Tailor BL a poniewaz to byl urodzinowy prezent, Beatka dolozyla jeszcze cos od siebie, ma przepiekne rzeczy!!!

 nie bede was juz dluzej zanudzac,  zabieram sie do szukania wykroju na czerwony material w kropki, ktory sobie wybralam na urodziny, mysle ze uszyje marynarke z niego.Jakos dzisiaj nie mam weny.
Dziekuje wam za odwiedziny i sciskam serdecznie ......

58 komentarzy:

  1. Me gusta mucho el vestido de estampado floral y los dos conjuntos de falda son muy bonitos. Como siempre estás muy elegante. Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka po prostu wymiata - wyglądasz FANTASTYCZNIE! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko jestes kochana, Twoje slowa sa balsamem dla mojej babskiej duszy!!
      buziaki

      Usuń
  3. Najbardziej Izabello podobasz mi się na ostatnim zdjęciu, cudownie!
    Sukienka ma piękne wzory, ni to kwiaty, ni mazaje.
    Izabell - Wymiatasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję zobaczyć te Twoje NOWE WŁOSY.....

      Usuń
    2. ha ha ha usciski kochanie

      Usuń
  4. Wygląda pani kwitnąco po urlopie tylko pozazdrościć. Zestawy ciekawe, sama myślałam jakbym wyglądała w tej spódnice, a teraz już wiem dzięki pani pokazowi. Tylko w dodatkach skierowałabym się bardziej ku brązom.
    Ale każda z nas ma swoje ulubione kolory. Z sukienką także można łączyć wiele kolorów co i zestawów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie braz jakos nie nalezy do moich ulubionych kolorow.usciski posylam

      Usuń
  5. sukienka jest bardzo kobieca, śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, tyle tego jest, że nie wiem o czym pisać:) Zacznę od początku. Bluzka jest PIĘKNA, cudna i w ogóle urocza. Świetna jest ta koronka, ma ładny kolor i fajnie że przełamałaś go paskiem. Do pierwszej spódnicy super [spódnica też super:P]. Druga spódnica również bardzo mi się podoba, ale to do innej bluzki i rajstop bym dała. Ze zdjęć z tym zestawem wpadł mi w oko naszyjnik - ekstra! I nie wypadając z rytmu muszę powiedzieć, żę sukienka też jest super. Fajny materiał i krój, no i ty! We wszystkim będziesz ładnie wyglądać jak się będziesz tak uśmiechać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawi mnie co bys dolozyla do tej bialej koronkowej spodnicy????Dziekuje i usciski

      Usuń
    2. Po prostu w tym zestawie brakuje mi przełamania pasteli. Masz taką urodę, że - moim zdaniem - pasują ci wyraźne kolory, a jeśli masz na sobie pastele to fajnie wyglądasz z wyraźnym kolorystycznym akcentem. Tak jak na pierwszych zdjęciach masz na sobie różowy pasek. A do białej koronkowej spódnicy dałabym coś niekoronkowego:) Buźka!

      Usuń
  7. Przepiękne dzieła! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dociu milo mi, dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Wszystkie kreacje są bardzo kobiece, ale ostatnia najbardziej mnie urzekła. Wyglądasz bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jakze mi milo, dziekuje serdecznie posylam usciski

      Usuń
  9. o wow sukienka jest boska, cudny ten materiał. :) No i ciekawa jestem włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To był bardzo pracowity urlop:)))wszystkie rzeczy są piękne i bardzo ładnie w nich wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Reniu, to jeszcze nie wszystko co uszylam!!usciski

      Usuń
  11. Sukienka jest przepiękna. Inne rzeczy też mi się podobają, ale ta sukienka jest po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci serdecznie za mile slowa i posylam buziaki

      Usuń
  12. No proszę, nawet pogoda nie zniechęciła do szycia. Świetne uszytki, a ostatnia sukienka rewelacyjnie wygląda na Pani. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam zadna Pani nie jestem, i Panio-wanie jest tutaj zabronione!!!dzieki i usciski

      Usuń
  13. Ach, jaka niespodzianka! Oczywscie ostatnie kreacje najlepsze ;-) szczegolnie dodatki :-)
    Powanie - sukienka wspaniala i bardzo ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dzieki dodatkom wlasnie tak blyszcze kochanie.....beda czesto pokazywane u mnie....buziaki

      Usuń
  14. No to Isabello zaczynamy:
    -bluzeczka super, podoba mi się z białą spódniczką, cudny naszyjnik i pięknie dobrany lakier na paznokciach
    - z kolorową spódniczką dobrze ale może jak zmienisz buty i bez paska, bo widzę, że bluzka sama w sobie "robi C italie"
    - pierwsze buty, jak dla mnie, na "nie", skracają nogi, a przecież masz super nogi
    - drugie, szare bardzo ładne, świtnie noga w nich wygląda
    - sukienka wymiata, pięknie Ci w tyk fasonie, super talia i super zgrabnie, buty świetnie dobrane, od razu noga Twoja wygląda inaczej, bardzo zgrabnie
    - masz na palcu duży pierścień, szkoda, że nie pokazałaś dokładniej, bo widzę, że jest śliczny /kocham takie pierścionki/
    ...i to na tyle, napiszłam co mi się Isabello podoba i to bardzo a co, moim zdaniem, nie....
    A po urlopie kwitniesz, ciekawa jestem nowej fryzury, ja zaraz po fryzjerze jestem na "nie" ale potem jak zrobie "po swojemu" to mi pasuje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Basiu, nie wiem co mnie podkusilo ze kupilam takie buty, moje dziewczyny (Ewa i Lidzia) moze sie uciesza z nich,
      ja w moich pokazowkach skupiam sie na glownym temacie mojego postu czyli ''uszytkach'' ale zmienie sie i bede pokazywala wiecej szczegolow, jezeli beda tego warte. Serdecznie Ci dziekuje za Twoj merytoryczny komentarz i caluje

      Usuń
  15. Sukienka super, bardzo dobrze dobrana do figury, świetnie leży. Spódnica biała również piękna, świetnie komponuje się z miętową bluzeczką. Pierwszy zestaw najmniej mi się podoba, głównie chyba przez buty. Zresztą sama tez zauważyłaś, że nie pasują. Czasami dopiero na zdjęciu widać, że coś nie wygląda dobrze. :)
    Ciekawa jestem nowej fryzury
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ocj jak to milo ze zagladnelas,brakowalomi Twoich komentarzy, sciskam Cie serdecznie

      Usuń
  16. Nie bede oryginalna, ale sukienka chyba najbardziej mi sie podoba, choc bluzeczka tez swietna (zarowno kolor, fason jak i material).
    Urocza jest tez torebeczka z drugiego zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Tobie orginalnosci, skad innad,nie brakuje....ta torebeczke wynalazlam e tutejszym SH, sciskam

      Usuń
  17. Sukienka - tak jak wszyscy piszą - jest super i tak też w niej wyglądasz!
    Kolor sweterka tez bardzo dobry dla Ciebie, podoba mi się z białym naszyjnikiem. Buty NIE! Czerwony pasek też niekoniecznie. Wzorkowata spódniczka, skądinąd bardzo ciekawa, nie gra ze sweterkiem, chyba nie z powodu koloru, tylko tego wzorku na nim. A może topik wystający spod sweterka mógłby znaleźć swoją kontynuację w spódnicy ...
    A w sukience, napiszę o jeszcze raz - WYGLĄDASZ PIĘKNIE!
    pozdrawiam ciepło, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu jak zwykle komentarz merytoryczny i dzieki Ci za to bo o to w tym wszystkim rowniez chodzi. Buziaczki

      Usuń
  18. Przepiękna sukienka! To zdecydowanie Twój krój i materiał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki no to bede szyla takie sukienki....pozdrawiam Marth

      Usuń
  19. Witam Kochana Izuniu:)
    Wyglądasz ślicznie! Ta turkusowa bluzeczka na pierwszym zdjęciu jest cudowna! A ta kwiecista sukienka- MARZENIE! Idealnie do Ciebie pasuje!
    O i mamy tak samo...Ja po drodze do autobusu też wchodzę, całkiem przypadkiem do kilku sklepów i jak na złość, zawsze znajdę coś super:))
    Dzięki za Twój ostatni komentarz:)) Jesteś kochana!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buziczki Aniu dziekuje za bardzo mily komentarz

      Usuń
  20. sukienkę możesz nosić jak najbardziej! pięknie podkreśla Twoją figurę!
    bluzeczka śliczna...taka delikatna...mnie się bardziej podoba z tą kolorową spódniczką:))
    turkusowa torebeczka wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Taro ciesze sie ze ci sie podoba, usciski

      Usuń
  21. Od razu mnie zachwyciła ta pierwsza spódnica :). Sukienka też jest cudna. Wszystkie projekty bardzo udane, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Suzi ciesze sie ze moje ''wyroby'' sie Ci spodobaly, posylam usciski

      Usuń
  22. Ładne zestawy, ładne spódniczki i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Turkusowa bluzka z białą spódniczką - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Beatko,serdecznie pozdrawiam i zapraszam znowu

      Usuń
  24. Izabelo kochana! zacznę od końca a właściwie od ostatniego zdjęcia!
    Ta stylizacja zdominowała cały post, Wyglądasz w niej przepięknie, zmysłowo i kobieco!!!!!dodatki cudne .Płaszczyk idealnie do niej pasuje. Bardzo podoba mi się też kolorowa spódnica,tylko że ja bym wolała ją połączyć z prostą jednokolorową bluzeczką nap. w kolorze butów (buty mi się podobają)albo czarną i ciemniejsze rajstopy. Twoja biżuteria jest przepiękna!!!!Torebka cacuszko :)
    P.S. Wczoraj też zainstalowałam się na bloglovina ,do tej pory nie wiem jak ale się udało?! :-)Trochę tego nie ogarniam ale może z czasem to ogarnę :-DD Pozdrawiam gorąco bo u mnie ciągle leje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wiesz zrobie tak jak mowisz i zobaczymye fekt.A u nas juz wreszcie lato pewno widzialas na fb moje zdjecia z ogrodka, buziaczki kochana

      Usuń
  25. Droga Izo - jesteś uroczą , pełną wdzięku kobietą o takim samym rozmiarze, w który się wciskam (czasem przy pomocy łyżki do butów;), na marginesie:od kiedy łykam pastylki odwadniające problem "zelżał -i dlatego 1.zestaw upchnęłabym na dnie komody( bluzeczka "rozmywa"Twoje zgrabne "popiersie"a spódnica poszerza, natomiast buty sa ok ale do długiej , zwiewnej spodnicy( najlepiej czerwonej).Do białej - założyłabym dopasowany letni,krótki żakiet z krótkim rękawem i w odjazdowym kolorze, nawet z paskiem. Sukienka wg.Krysi B. absolutnie odjazdowa ! Świetnie wyglądasz.Pozdrawiam serdecznie i przepraszam że tak sie rozpisałam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. a ja serce moje, pije na noc taka mieszanke z kalium, kalcium i magnesium
      w odpowiednich proporcjach, i dodatkowo w ciagu dnia tzw. odkwaszacze... ja biore rano i wieczorem morfine i to spowodowalo ze moje jelitka w ogole niepracuja, ale to pomaga i tez mam mniej wody,wiec obwod tez mi sie zmniejszyl,pomimo ze niczego sobie nie odmawiam, a lubie ciasta, i wszystko co slodkie Mnie tabletki odwadniajace nie odwadnialy kompletnie. Ojej tak sie rozpisalama nie wiem czy tu jeszcze wrocisz,a Twoje uwagi potraktuje serio i bardzo dziekuje posylam usciski

      Usuń
    3. A jakże, jestem! Bardzo lubię twój blog i chętnie czytam a to co piszę o ubraniach to nie są UWAGI tylko, Izo droga, moje dywagacje"na temat".Imponuje mi Twoja pracowitiość w szyciu - ja częściej siedzę nad nutami co nie pozwala mi się poswięcić szyciu (jak bym chciała).Cieszy mnie Twoje poczucie humoru.Pozdrawiam Cie serdecznie i życzę nowych dzieł w uszytku.

      Usuń
  26. pierwsza spódniczka ma piękny wzór<3 sukienka w kwiatki jest piękna! zazdroszczę, że tak potrafisz wszystko uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzeczka mietowa i sukienka w kwiaty - cudowne.
    Ostatnie Twoje zdjecie jest rewelacyjne, wygladasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladnie wygladasz w tej niebieskiej bluzeczce,z ta biala spodnica podobasz mi sie bardzo, w tej sukience tez Ci ladniej, zdjecia pokazuja Cie wroznych pozach, moze troszke ta luzna gora - nie pokazuje Twoich
    prawdziwych ksztaltow, a moze ma to tak wygladac, Ale i tak bardzo ladnie wygladsz.
    W tej niebieskiej bluzeczce i bialej spodniczce, masz taki piekny komplet bizuterii, ktory zostal bardzo ladnie oprawiony, nie wiem , moze to srebro, moze ladnie by wygladalo to z bursztynami oprawionymi w srebro,
    pozdrawiam cieplo,
    ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! No, no... brak słów... BARDZO ELEGANCKO. W końcu trafiłam i zostaję.... Jestem pełna uznania. Sukienka... Jak dla Ciebie stworzona...

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka i ładnie w niej wyglądasz :-)
    Pozdrawiam bozena321.pl

    OdpowiedzUsuń