niedziela, 23 czerwca 2013

fajnie jest :))

witajcie kochane blogowiczki!!!! Dzisiaj rano jak ogladalam transmisje mszy swietej z Krakowa Lagiewnik, to az mi zal sie zrobilo tych spoconych, czerwonych na twarzach  ludzi, pomyslalam sobie ze, ja to mam fajnie. Na polku 14 stopni, wiaterek churagankowaty troche, antena stalitarna wygina sie we wszystkich mozliwych kierunkach, czasami deszcz podleje roslinki,nie musze sie martwic podlewaniem, moja psinka tez czuje wspaniale. Nic dodac nic ujac,,,raj na ziemi .....tylko--- czasami brakuje mi lata...nie po to zeby sie wylegiwac w ogrodku, nie po to zeby marzyc o morskiej kapieli i dalekich krajach ale, po to zeby nie musiec nosic tylu .....ubran na sobie. Tak, to sa moje letnie marzenia w Bonn.. dzisiaj robione zdjecia same zobaczcie.
 W realu marynarka kolor brazowy, identyczny jak buty, a torebeczka,naszyjnik i kolczyki sa oliwkowe.
Sam material bluzki to jersej powlekany jakas cholera, nie mam pojecia co to, ale fajnie wyglada, ma taki metaliczny polysk i jakisik wzorek.





Tu chcialam wam zwrocic uwage na czerwony spod Heelsow, chcialam noge wyzej podniesc, ale maz zakazal!!
 A to jest wykroj na ta bluzeczke Burda 9/2012 - 106
troche zmieniony, zrobilam wiekszy dekolt z przodu.





Spodniczka jest uszyta rowniez z jerseju, bardzo fajnego w dotyku, i uszylam ja w przeciagu godziny chyba ma 5 klinkow i jest na gumce. 
Kochane moje dziekuje za odwiedziny i jeszcze milej niedzieli Wam zycze i niezapominajcie jak sie bedziecie taplac w waszych basenach, jeziorkach itp jak ja tu w srodku lata mam fajnie.
Marynara - Esprit
Buty- wloskie jakies TKMax
Spodniczka , Bluzka - Handmade, DIY
Zegarek- M.Kors
Naszyjnik-jakis kamien polszlachetny
Torebka- Fossil


44 komentarze:

  1. Pięknie!!!!!!!!Wyglądasz :)Bluzeczka i spódnica i cała reszta bardzo fajnie dobrane. W takich kolorach też Ci jest bardzo ładnie!
    Widzę że psinka wiernie towarzyszy pani w sesjach foto :)A mój psiak teraz leży sobie koło mnie i cieszy się że upałów już nie ma i ja się też cieszę bo takich ekstremalnych upałów to ja nie cierpię!!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, czasami potrzebuje sie ubrac w jakies spokojne kolory, sunia jak najblizej mnie musi byc...Buziaczki Kasiu nasze krawcowe guru jakmowi niewidziala kobieta

      Usuń
  2. U nas też się troszkę ochłodziło:)))dla mnie całe lato może mieć 25 stopni:)))bardzo ładnie wyglądasz i masz piękne dodatki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz i tak promiennie mimo braku upałów. ;) Tam na pewno też dojdą. ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas byly upaly kilka dni,i mam nadzieje ze juz nie wroca,,,buziaki

      Usuń
  4. Witam Izuniu! Oj to chłodno u Ciebie...U nas przyjemne 22 stopnie:)
    Ślicznie wyglądasz kochana, to u Ciebie standard:) A ta słodka torebeczka! WOW- uwielbiam ją!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Twoje slowa sprawily mi wielka przyjemnosc, dziekuje, buziaki dla Ciebie

      Usuń
  5. Fajnie masz, u mie jeszcze dzisiaj upał, podoba mi się bluzeczka, dobrze, że zrobiłaś większy dekolt, naszyjnik śliczny...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu,ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Bardzo spokojna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami potrzebuje kolorowego wyciszenia, dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. U nas dziś taka ulewa, że może chłodniej się zrobi :) A bardzo fajnie z tym dekoltem zrobiłaś. :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Migasz na czerwono chodząc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj kochana poprostu pieknie . Bardzo mi sie podoba pierwsze zdjecie z twoim pieskiem , kochany piesek jak pozuje ze swoja pania :)Co do pogody to witam w klubie w londynie dzis tez nieciekawie , co chwile popada i tak no niemamy lata a szkoda .ale trzeba byc dobrej nadzieji bo przeciez wakacje przed nami xxx.
    Pozdrawiam kochana
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze zagladnelas, moja psinka najlepiej sie czuje blisko mnie,w Bonn pogoda nas nie rozpieszcza, dziekuje i pozdrawiam rowniez bardzo serdecznie

      Usuń
  10. Bluzeczka idealnie pasuje do spódnicy - lubię takie zestawienie kolorystyczne. Jeszcze nie szyłam z jerseju, czy materiał bardzo naciąga się podczas szycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja stara pfafka ma takie sciegi do rozciagliwych materialow, od razu tez obrebia brzegi, serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  11. Wszystko bardzo dobrze ze sobą współgra, tworząc ciekawy komplet:) wiesz upały 30 st i powyżej mają swoje zalety, ale... jak się ma czas wolny, najlepiej gdzieś przy morzu, jeziorze lub basenie:) a nie w mieście, w pracy czy na weekendzie zjazdowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz kochana racje, a jak sie jest na chorobowym to jest wlasciwie obojetne, dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń
  12. A mnie twoj "nadmiar " ubrań przypadł dziś do gustu ! Zwłaszcza ta Kurteczka w kolorze czekolady ! Rewelacyjnie wszystko współgra.
    Co do pogody , No niestety dziś zrobiła psikusa, i deszcze pokrzyżowały obchody święta narodowego , szkoda bo dla
    Dzieciaków to zawsze frajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie napislam kolorbona moim laptopie jakies te kolory nie takie jak trzeba, dzieki i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  13. Zazdroszczę Ci tej temperatury, Izuniu:) U nas dalej upały :( Mam nadzieje, że w tym tygodniu odpuszczą, bo mój wiatrak "się zajedzie"
    Wyglądasz super!!! Psinka wyjątkowo uroczo pozuje do zdjęcia:)
    Buziaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz najlepiej jakby bylotak okolo 22, 23 stopni,jak to drzewiej bywalo....bo tak albo za goraco albo za zimno...buziaczki

      Usuń
  14. Izuniu cudownie!!!
    Moje kolory, bluzka fantastyczna. Dosyć luźna, przez co ładnie się układa.Ja widzę, jak by wody jakieś się po niej rozchodziły.
    Spódnica też fajnie dopasowana, no i bardzo długa.
    No i znów się nagadałam.....
    U mnie upały, dobrze że mam centralne chłodzenie.
    Do następnego więc.)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jakiej czesci swiata jestes?? gadaj gadaj lubiej gaduly i dobrze slucham, dzieki i buziaczki sle

      Usuń
    2. Pisałam Ci już, ha,ha.... jestem za tą wielką wodą.

      Usuń
    3. ja myslalam ze jestes tam tylko chwilowo... stad to pytanie Taro:)))

      Usuń
    4. Taro ???
      Ha,ha,ha, chwilowo już ponad 13 lat. Żartuję, jestem tu na stałe.

      Usuń
  15. Pieknie Izabello!!! Buciki z czerwona podeszwa - super! "Zwierzeca" spodniczka bardzo mi sie podoba, no i kolory moje... Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci serdecznie i ciesze sie ze Ci sie podoba, buziaczki

      Usuń
  16. Dzwoniłam wczoraj do rodziców i oni pogodowo mają podobnie jak u nas przed burzą. Jak ja się cieszę, że tutaj to minęło!
    Pięknie wyglądasz. Jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ale dzisiaj mamy 15 stopni ij estmi zimno, buziaczki

      Usuń
  17. Na spokojnie też wygląda się dobrze i elegancko. A w bluzce jeśli idzie oddychać to wszystko w porządku. Ten dekolt potrzebny, a z naszyjnikiem wyglądasz super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka na upaly niejest to fakt, ale itak lata brak, pozdrawiam

      Usuń
  18. hehehe, trza było męża nie słuchać i nogę podnosić;)
    zestaw rewelacyjny! ukradłabym Ci torebeczkę i spódnicę!
    u mnie ciut się ochłodziło...25 stopni w cieniu:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hiya very cool web site!! Man .. Excellent .. Wonderful .
    . I will bookmark your website and take the feeds also?

    I am satisfied to seek out numerous helpful info right here
    within the post, we'd like work out more strategies on this regard, thank you for sharing. . . . . .

    Also visit my webpage: apartments in mesa az

    OdpowiedzUsuń
  20. Howdy are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own.
    Do you require any html coding expertise to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

    My blog post; tagesgeldvergleich europa

    OdpowiedzUsuń
  21. Wymień szpilki na baleriny lub sandałki/laczki na płaskim obcasie, albo spódnicę skróć do długości 5 - 10 cm za kolano.

    OdpowiedzUsuń