poniedziałek, 11 listopada 2013

2 stopnie / 2 Grad in plus !!

witajcie
jakos tak opanowala mnie nie tylko apatia szyciowa ale i zyciowa. Tak okropnie mi sie nie chce szyc ze nie mozecie sobie wyobrazic, nawet moj malzonek zwrocil na to uwage, to o czyms juz swiadczy. Musze jakos przeczekac,a materialy leza i placza. i wiecie co tak szybko jest znowu zimno, u nas bylo dzisiaj 2 stopnie. Ale za to moja zyciowa apatia, poszla w diably w tym momencie jak weszlam dzisiaj do mojej juz zaprzyjaznionej psychoterapeutki. Na moj widok az krzyknel ''Ty schudlas'' czyz nie jest to najpiekniejszy komplement z ust kobiety jaki moze byc?
Dla mnie zapewne tak, a Liuza nie widziala mnie od przed urlopu, wiec co jest na rzeczy a wy widzicie jaks roznice?


Mich beherrschte zur zeit Lebens-und Nähensapathie, Ich muss  abwarten und Stoffe liegen und weinen.
 es ist wieder kalt,  bei uns heute 2 Grad. 
 Aber wisst Ihr,  ist meine Lebens Apathie sofort weg, in dem Moment, als ich heute zur meine bereits befreundete Psychotherapeut ging. Als Sie mich gesehen hat. schrie sie'' hast Du abgenommen !!'' Ist das nicht schönste Kompliment für eine Frau??
Für mich, wahrscheinlich ja, und Luise hat mich seit drei Wochen nicht mehr gesehen, sehen Sie die Unterschiede auch??













pokrzepiona na duchu wybralam sie na dalsze pokrzepianie i ''podtrzymywanie na ciele'' do kosmetyczki



Ermutigt im Geiste ging für eine erfrischende und die ''Aufrechterhaltung der Körper' he he he' zu meine Kosmetikerin




 A to juz ''po'' wcale nie widze roznicy,
Dziekuje kochane za odwiedziny i komentarze mam nadzieje ze sie Wam moj niby Kenzo-Tygrys podobal
Direkt danach ,ich sehe da keinen Unterschied zu ''davor'

Danke Euch für Ihren Besuch und Kommentare, und ich hoffe gefehlt Euch mein ''Kenzo''.Tiger

64 komentarze:

  1. Mnie to sie Dzisiaj rzuciło na oczy Jakà Ty masz piękna twarz bez okularów .znaczy okulary są ok, tyle że na zdjęciach odbija sie w nich światło i nie widać oczu zza szyb ;)
    Nie wiem jak spisała sie psychoterapeutka , ale kosmetyczka super ;)
    W takich młodzieńczych stylizacjach wygladasz bardzo dobrze :) podbijają efekt chudniecia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się rzuciło w oczy foto bez okularów wyglądasz na nim dużo młodziej niż w okularach Może to tylko kwestia oprawek :)

      Usuń
    2. Ja też to zauważyłam,bardzo ładnie bez okularów

      Usuń
    3. kurcze , ale ja bez okularow nie bardzo, cale zycie chodzilam w okularach...buuu buuu

      Usuń
    4. ale może to kwestia tylko oprawek idź do optyka i poeksperymentuj wybierz inny kształt bo jeżeli kilka osób to zauważyło wychodzi na to że Twoje obecne przysłaniają Twoją piękna twarz
      Nikt Ci moja droga nie każe nagle przestać nosić ich ale warto coś zmienić

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz.Napisz receptę na schudnięcie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam te niskie temperatury nie przeszkadzają tak jak ciemności za oknem już po 16.00 godzinie. Od razu oczy mi się zamykają i do szycia też mi się nie chce brać.
    Bardzo ładne zdjęcia, cudownie Pani na nich wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suzi ja wiem ze moglabym byc Twoja babcia ale tu mowimy sobie po imieniu, a wiec zadna pani. prosze OK dziekuje za komentarz

      Usuń
  4. A więc jednak nie bielizna a kociak:) No ładnie się podnosisz na duchu i na ciele:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo zakupy, jest to metoda sprawdzona polecam.....szczegolnie kosmetyczka robi dobrze na stres

      Usuń
    2. Nic nie mów, mmmm... masaż twarzy... bosko:))))

      Usuń
  5. Bardzo fajny tygrys, znowu odmładzająca bluzka! Ja po sesjach u kosmetyczki też rzadko widzę jakąś znaczącą różnicę ale to nie ma znaczenia, płacę za samopoczucie - za poczucie że o siebie dbam :-) Ty chyba też bo inaczej po zabiegu byś się tak nie uśmiechała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to dobrze robi, dlatego polecam, chociaz malenki zabieg, nie drogi brwi zafarbowc, wystarczy i juz ma sie poczucie ze cos zrobilo tylko dla siebie.....buzka

      Usuń
  6. ależ Izo droga napisałam Ci to już parę postów temu -SCHUDŁAŚ! aż zazdroszczę. Widać przede wszystkim po buzi.Gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siebie widze codziennie, wiec nie uderzylo mnie to tak, to te lewatywy he he he. A u Ciebie juz nie mozna dawac komentarzy?? Buzka

      Usuń
  7. oj mi zdecydowanie przydało by się podniesienie u kosmetyczki :) A ja zawsze na Twój uśmiech się gapię i zawsze wyglądasz super :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, widać...zazdroszczę....pierwsze zdjęcie śliczne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie zazdrosc tylko idz w moje slady, wcale nie jest ciezko... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Pewnie, że schudłaś. Po kosmetyczne pięknie wyglądasz /przed też/. Po tych wszystkich wizytach pewnie od razu lepiej się poczułaś. Widać to na zdjęciach. Serdecznie pozdrawiam i trzymaj tak dalej Izo!!!.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Krysiu, nic nie pomaga kobiecie na podniesienie samopoczucia jak szczery komplement od drugiej kobiety.. dziekuje i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  10. Muszę to napisać uwielbiam na Ciebie patrzeć, masz tyle pozytywnej energii, nawet na zdjęciach to widać. Zgadzam się z pierwszym komentarzem, zdjęcie bez okularów super. Wyglądasz na nim pięknie! Nie zła z Ciebie tygrysica, bluzka świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, nie wiem co odpowiedziec... dziekuje serdecznie i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Bluzka świetna no i sylwetka jakby smuklejsza! Zgadzam się z opiniami powyżej - bez okularów wyglądasz dużo młodziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co mam zrobic, na soczewki sie nie pisze... dziekuje i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  12. Podpisuję się pod wypowiedziami. Izo kwitniesz, mimo jak to piszesz - złej aury. Ślicznie Ci bez okularów, to prawda. Pozdrawiam serdecznie, mi też ostanio troche smutno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta cholerna jesien...i powiedz kto jest wolny od problemow nikt, czasami zycie daje popalic... Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za komentrz

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz! Mam nadzieję, że gorszy nastrój szybko minie, a jego miejsce zajmie wena do twórczego szycia. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za odwiedziny i mily komentarz, dzisiejszy dzien pozytywnie mnie odmienil... :)

      Usuń
  14. Sooooooooooooo lovely, my dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać widać! Gratulacje! :)A to zdjęcie bez okularów, dziewczyny mają rację, pokazują śliczność twarzy!
    Dodajesz energi człowiekowi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa stopnie? Kurcze... u nas auto pokazywało 5 a mnie się już wydawało, że to przesada :)
    Wiesz ja mam tak z biżuterią: robię sobie, robię, a potem nagle stop. Nie mam ochoty. I spoko, przecież właśnie to daje nam poczucie, że to jest hobby, a nie nasza praca. W pracy musiałabyś to robić, czy chcesz, czy nie. Właśnie dzięki temu, że pozwalasz sobie na takie przerwy lubisz to i czerpiesz z tego przyjemność i pewnie jakąś energię.
    Twoja bluzka kojarzy mi się z takimi bluzami z Kenzo, na punkcie których niedawno oszalał cały świat :) Kurcze... czy Ty widzisz jak ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu bez okularów? Tzn nie że Cię okulary szpecą, ale super widać Twój śliczny makijaż :)
    Izunia.. nie wiem czy schudłaś, po takich zdjęciach nie widać... dla mnie to Ty jesteś i tak szczupła. Ale skoro taka babka, co Cię widzi w trójwymiarze (a nie jak ja 2D) to na pewno tak jest! Sama pisałaś, że te zabiegi zabrały Ci parę centymetrów :)
    Wiesz, efekty kosmetyczki widać z bardzo bliska :) Na zdjęciach ciężko będzie dostrzec :)
    Bardzo podoba mi się Twoja kurtka, dobrze domniemam, że zielony to Twój ulubiony kolor? :))))
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta moja mala uliczka jest bardzo specyficzna, jest zawsze zimniej niz gdzie indziej,u nas trzeba juz kratzen a pare metrow dalej nie.Bardzo dobrze to ujelas ze praca to praca i sie musi, a bei hobby mozna czasami sie zatrzymac..Te swetrek mam chyba z Zary kupilam chxyba na wiosne, ale strasznie mi sie te Tiger podobal i kupilam jakis podobny. Zielen uwielbiam pod kazda postacia. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Bluzka z tygrysem superowa :) Iza ale ty serio schudlas wow ale to dobrze napewno sie lepiej czujesz . Niewiem co to za dieta ale ja wracam na soki w nastepnym tygodnie bo tez sobie pozwolilam ale ja tak mam zawsze jesienia:( Wygladasz fantastycznie:) kurteczka piekny kolor:) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mysmy w sobote z mezem robili wlasnie soki,pychotka, Beato ja nie robie zadnej diety tylko troche inaczej jem, i nie przypuszczalam ze az taki efekt bedzieKurteczka oczywiscie tKMax Buzka xxxxx

      Usuń
  18. Ślicznie wyglądasz i oczywiście że schudłaś:))cieszę się że znów jesteś w dobrym nastroju:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie potrzeba duzo zeby moj nastroj sie poprwil

      Usuń
  19. Me gusta mucho tu abrigo y la camiseta del tigre, estas estupenda! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ty ładnie wyglądasz bez okularów :) piękna twarz!!!... świetny sweterek :) i kto by pomyślał, że nie trzeba diety żeby schudnąć :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyb a pozbede sie tych okularow, chociaz do zdjec, hi he he

      Usuń
  21. Kochana! Widać, że schudłaś :-) Napisałabym Tobie, że ślicznie wyglądasz, ale nie chcę się za wszystkimi powtarzać... ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh man siehe es wirklich. Aber vorher hast du auch gut ausgesehe. Dein Shirt ist cool

    OdpowiedzUsuń
  23. Izunia! Jestes fajna babka z poczuciem humoru, w dodatku zadbana, z gustem, elegancka. Czego chciec wiecej!?
    Mnie tez sie wydaje, ze schudlas:))) Rozwiewaj swoje chandry czym sie da: zakupami, kosmetyczka, wizyta u terapeutki…nie trac dni na smutki.
    W zielonym Ci pieknie i racja - bez okularkow widac jaka z Ciebie sliczna kobieta:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak zycie nie jest uslane rozami, ale jakos sobie daje rade,a jak czytam takie slowa to i lzej sie na mojejj kobiecej duszy robi, dziekuje Aniu, buziaki

      Usuń
  24. Nein. Aber ich sehe dass Du übers ganze Gesicht strahlst. Das finde ich viel wichtiger.
    Lass Dir gut gehen.
    LG Sunny von Sunny's side of life

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana na pierwszy rzut oka widać, że schudłaś, wyglądasz świetnie- od samego patrzenia w lustro powinnaś mieć wspaniały humor: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Karolino, dzisiaj zaczelam tez nowy projekt, nie jest latwy ale mysle ze podolam, buziaczki

      Usuń
  26. ich habe auch so einen pulli...ich finde ihn klasse♥
    vielen dank für deinen lieben kommi :-))
    gglG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wir Omi-s müssen zusammen halten...nicht war?? LG

      Usuń
  27. Widać , widać. zazdrość mnie zżera. Wyglądasz super! Już Ci kiedyś miałam napisać, ale nie chciałam Cię urazić; uważam, że oprawki, które nosisz nie pasują do Twojej buzi. Skoro temat juz jest to piszę. Powinnaś udać się do optyka i popróbować innych fasonów. Te są trochę za duże. No a bez okularów to wyglądasz pięknie! Dałabym Ci góra 30 lat. Tygrys super!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie troche zmartwilas Soniu, jeszcze nikt mi tego nie powiedzial, ze bez okularow tak, ale ze w tych nie....buuu buuu mniejsze mam i kiedys Ci je pokazetaki sam fason, tylko mniejsze, a wtedy mi mowiono ze okularki sa za male,bo bylam pyzata he he he dziekuje Soniu buzka

      Usuń
    2. Jejku Izuniu, mam nadzieję, że się nie gniewasz...

      Usuń
  28. Liebe Isa,
    nach Apathie sieht das gar nicht aus. Du schaust so frisch aus und scheinst vor Elan zu sprühen. Schön geschminkt wurdest Du - obwohl Du mir auch in der natürlichen Version gut gefällst.
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  29. Du siehst fantastisch aus und strahlst. Dein Shirt ist klasse. Gefällt mir sehr gut.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  30. Powtórzę za przedmówczyniami, rzeczywiście bez okularów zupełnie inna twarz, a na zdjęciu nr 2 minka bezcenna. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za odwiedziny i fajny komentarz, pozdrawiam

      Usuń
  31. powiem szczerze! bez okularów 20 lat mniej!!! powaga! nie wiem, może to sprawa oprawek...może są za ciężkie...ale jak je zdjęłaś, to pokazała się taka delikatna buzia...chyba pora zmienić te oprawki:)))
    no i tygrys świetny! i zieleń kurtki! i figura super!:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę różnicę, a ten zestaw pięknie podkreśla Twoją nową figurę:)

    OdpowiedzUsuń