sobota, 23 listopada 2013

kolorowe jarmarki/ bunte Kiste

hallo/witajcie

Tagsüber muss wieder ein wärmendes Jäckchen her und den Rock stylen wir lieber über die Strumpfhose als übers nackte Bein – kurz gesagt: Auch modisch ist der Herbst angekommen. Aber das ist absolut kein Grund Trübsal zu blasen – im Gegenteil. Denn diese Saison bietet eine derart breite Palette an wunderbar warmen Farben, dass Flora und Fauna  vor Neid fast erblassen. Für meiener Outfit gestern habe ich deshalb  deshalb tief in die Kiste der Trendnuancen gegriffen und einen fröhlichen Look in angesagtem Violett und Orange.Paar beispiele vom Zalando.de            Gefelt Euch?


Nastal czas noszenia kurtek i do spodniczek czy sukienek zakladamy raczej rajstopy a nie latamy z golymi nogami,Krotko mowiac  w modzie nastala tez jesien, ale nie mamy powodu do smutku, bo w tym sesonie sa modne takie kolory ze,  przyroda moze nam pozazdroscic.
Dla wzorajszego Outfitu siegnelam gleboko w szuflade z zimowymi rajstopami i znalazlam piekne rajstoki we filolecie, do tego moja uszyta sukienka, i na to pomaranczowy zakiecik od Betty Barclay i ceglaste pantofelki od Tamaris. Uwazam ze, tak mozna sie ubrac wszedzie, i bedziemy dobrze wygladac, jakie jest Wasze zdanie. Pare przykladow znalazlam w Zalando
Dziekuje za wasze komentarze i odwiedziny.Pa







A to moj zestaw:


































                                                             

71 komentarzy:

  1. ślicznie Ci w fiolecie <3 zresztą bardzo podoba mi się to jak połączyłaś kolory , żakiecik i buty ślicznie ożywiają ten look ! ...uwielbiam zimą nosić grube kolorowe rajtki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę szczerze przyznać, że mi średnio podoba się połączenie fioletu z pomarańczowym... Za to sama sukienka, narzutka i rastopy - bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama przyznaje ze jest to polaczenie kontowersyjne, nie wszystkim sie podoba, ale mnie tak....buziaczki

      Usuń
  3. To ja zupełnie odwrotnie niż Dorota, bo połączenie mi się podoba, nasycenie kolorów jest podobne, więc wg mnie pasuje. Ten fiolet wygląda fantastycznie!
    Rajstopy albo pończochy noszę cały rok może za wyjątkiem drastycznych 40-to stopniowych upałów. Raz, że lubię. Dwa, że mi wiecznie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie, mnie jest z kolei ciagle za cieplo, caluski

      Usuń
  4. Fioletowa sukienka jest bardzo ładna i z czerwonymi butami super!:) Z czerwonym żakietem chyba nie połączyłabym tego, ale jeśli dobrze się czujesz to przecież to jest najważniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomarancz , uwielbiam i czuje sie w takim polaczeniu, fiolet pomarancz swietnie dziekuje serdecznie i sle caluski

      Usuń
  5. Fiolety bardzo lubię, podoba mi się sukienka z narzutką fioletową, jako total look, rajstopy do tego zestawu na tak ale ja bym dała buty w tym samym kolorze, nogi Twoje byłyby wtedy do nieba, z tym drugim kolorem nie bardzo, ja mam jakiś czerwony na ekranie, ale Ty się mną Iza nie przejmuj, ja jestem "konserwa", dla mnie rajstoby to tylko w kolorze ciała, czarne, grafitowe i raz pokazały się siwe /do siwych butów/, taka jestem... to jest jednak tylko moje zdanie...pozdrawiam sedecznie....buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Basiu za mile slowa,buty nie mogly byc inne, bo pasowaly do pomaranczowego zakietu, a czy ja musze miec az takie dlugie nogi, nie sa dlugie i juz.. posylam caluski

      Usuń
  6. Muszę przyznać odważna jesteś w kolorach. Mi osobiście podoba się pierwsze zestawienie,
    choć w drugim zostawiłabym górę bo ją ożywia, ale buty założyłabym ciemniejsze.
    Ale to tylko mój pogląd na kolory, Ty masz prawo mieć swój. Jednak najbardziej podobasz mi się w szmaragdzie-uwidacznia Twoją cerę. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomarancz , uwielbiam i czuje sie w takim polaczeniu, fiolet pomarancz swietnie dziekuje serdecznie i sle caluski

      Usuń
  7. Mnie się najbardziej podoba wersja z czerwonym żakietem. Nie lubię za bardzo wzorów na ubraniach - sama mam prawie wszystko gładkie. Ale to moje skrzywienie. Podoba mi się, że buty są czerwone. Jakby były pod kolor rajstop byłoby nudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w orginale jest to pomarncz, dziekuje Asiu za komentarz

      Usuń
  8. Zdecydowanie bardziej podoba mi się zestaw z pomarańczowym żakietem. Wyglądasz jak super laska. W tej sukience ogóle nie widać brzuszka, jesteś płaska ( ale zazdroszczę!). Przy pierwszym zestawie zmieniłabym buty i tez będzie ładnie.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka calkiem plaska to nie jestem jeszcze,ale to co robie pomaga Buzka

      Usuń
  9. Bonita combinación de colores, las medias son muy bonitas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo lubię nosić kolorowe rajstopy!! mam ich w szafie sporo:-) Twój zestaw bardzo mi się podoba, szczególnie z pomarańczowym żakiecikiem!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za komentarz i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Me encanta el vestido y sobre todo con la chaqueta roja! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieciekawe stylizacje, powyższe oceny w połowie są szczere. Bardzo bym chciała aby Pani Krystyna spojrzała na nie swoim okiem. Zdjęcie przedostatnie bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz ,ale prosze tylko mnie krytykowac a nie opinii innych. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Super, das lila Kleid gefällt mir ausgesprochen gut. Mit Orange hab ichs idR nicht so. Aber Dir steht es auch sehr gut. Einen wunderbaren Sonntag wünsche ich Dir.
    LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dan Sunny Dir auch wünsche ich einen schönen Sonntag LG Isa

      Usuń
  14. Mi się bardzo podoba Twoje połączenie pomarańczu i fioltetu, uwielbiam takie miksy:) Uważam, że w okresie jesienno-zimowym powinniśmy sobie sami kolorować ten szary świat:) Pozdrawiam Ciepło i Kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino bardzo serdecznie dziekuje za komentarz pozdrawiam cieplutko rowniez

      Usuń
  15. Hi Isa!

    Sehr schöne farbige Outfits. Mein Favorit ist allerdings die Nr. 2 - Deine Kombination aus dem dunklen Orange und violett finde ich sehr gelungen! Lg, Annemarie

    OdpowiedzUsuń
  16. o jej połączenie sukienki z pomarańczowym żakietem - uwielbiam!! :)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na to jeszcze fioletwa wlochata kamizelka!! buzka

      Usuń
  17. Mnie podoba się połączenie kolorków, ale do pierwszego zestawu wskoczyłabym w buty tego samego koloru co rajtki :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam przy sobie na zmiane a nie pomyslalam, buzka

      Usuń
  18. Izo, przeczytałam wcześniejsze komentarze. Podoba mi się Twoje połączenie fioletu i pomarańczowego koloru. Nie zdążyłam opublikować jednych moich zdjęć. Tam właśnie królowała taka kolorystyka. Wyglądasz świeżo i radośnie, Tobie się podoba, więc czemu nie... Wiadomo, że każdy ma swoje ulubione zestawy kolorystyczne. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i żyj kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie tez lubie, a ze lubie zmiany jutro moze byc na czarno tylko... podobaja mi sie rowniez Twoje polaczenia... buziaczki

      Usuń
  19. Zestaw z pomaranczowym zakietem super! Bardzo mi sie podoba jak zestawilas kolory :)Wygladasz swietnie:) pozdrawiam i zycze pieknej niedzieli xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful in purple and red, my dear Isabella.
    Do you want me to write in Spanish or English?
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne stylizacje, podoba mi się zestawienie fioletu z pomarańczem, zmieniłabym tylko buty. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba odwaga w łączeniu kolorów! I to że na pierwszym miejscu stawiasz pomysł i odpowiednia ilość szaleństwa, a nie tylko, by poprawnie modowo wyglądać. Dla mnie właśnie o to chodzi w zabawie ciuchowaniem :) Pomarańcz z fioletem łączyłam dawniej nieco, jak pogrzebać na moim blogu, to sprzed 3 lat jakiś post z tymi kolorami się znajdzie. Zawsze dobrze na mnie dziła, gdy widzę! A to zdjęcia na ławeczce - mistrz! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze to ujelas Sivko zabawa w ciuchowanie, tak , ja takie polaczenia kolorow przezylam juz pare okresow, ale najdluzszy bo 6 miesiency byl okres cczarno-bialay, nie zatrzymuje sie nigdzie specjlnie dlugo, byc moze wyrownuje tym moje codzienne szare i wlasciwie monotonne zycie... buzka i usciski

      Usuń
  23. Pięknie Ci we fiolecie. :) Śliczne rajstopki i cały outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w fioletach:)))też je lubię:)))a kolorowe rajstopy zawsze mi się podobały:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się bardzo podoba połączenie fioletu i pomarańczy :) Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. w takie ponure dni nie ma jak kolor! strasznie mi się spodobało połączenie fioletu i czerwieni (na moim monitorze tak widać)...może zgapię:D
    kolorowe rajstopy, to super pomysł i też mam już kilka par w zapasie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak pomarancz a nie czerwien zgapiaj co chesz buzka

      Usuń
  27. Du siehst toll aus liebe Isa. Tutto completto ♥ Ich bin seit diesem Jahr Strumpfhosenfan.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. viele,vielen Dank Sabine, habe ich bemerkt dass Du Strumpfhosenfan LG Isa

      Usuń
  28. Ten pierwszy zestaw bardziej przypadł mi go gustu. Połączenie fioletu z pomarańczem jest bardzo ciekawe ale nie do końca podoba mi się połączenie fasonów. Pozostałabym także tylko przy jednym akcencie pomarańczowym.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fasony nie bardzo pasuja, ubierajac sie myslalam o kolorach za bardzo, ale sukienke moge zawsze'' wyprostowac'' no nie?? Co to znaczy oko fachowca !! caaluski

      Usuń
  29. Najbardziej spodobał mi się zestaw z czerwonym żakiecikiem ale bez czarnego szalu. Sam żakiecik bardzo rozświetla i ożywia całą stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak monitory pokazuja roznie, pomaranczowy zakiet i fioletowa kamizelka, dziekuje serdecznie :)

      Usuń
  30. Aha, jeśli pomyliłam kolory to przepraszam - na moim monitorze wyświetla się na czerwono :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorowo, wesoło i optymistycznie....czyli tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo piekne, lubię świecące kombinację fioletowy i pomarańczowo-czerwony

    OdpowiedzUsuń
  33. Połączenia kolorów genialne (ja z tych bardzo lubiących kolory jestem), lecz tym razem bardziej popracowałabym nad formą. Przede wszystkim widziałabym Ciebie w sukience nie w literę A, lecz prostej. W pierwszym zestawie niby wszystko jest ok, lecz obszerna góra nieco mi nie pasuje z dołem, jest odrobinę masywnie. W drugim zestawie, założyłabym Tobie równie energetyczny żakiet, lecz o fasonie dopasowanej, krótkiej marynarki. Ten kołnierz moim zdaniem jest za wysoko. Nie wiem co to jest to futrzane coś, lecz jeśli to kamizelka, to oddaj ją komuś, kogo nie lubisz, lub przerób na etolę lub szaliczek (i noś dookoła szyi), plizz. Poza tym wszystkim, bardzo podobają mi się Twoje zestawienia kolorystyczne. Również staram się dobierać rajstopy dopasowane do reszty :)) Kierunek dobry :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za merytoryczny komentarz, nad fasonem sukienki juz sie zastanawialam i najprawdopodobniej ja zweze dolem, zobacze jak dalej pojdzie z odejmowaniem kg. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  34. Farbige Strumpfhosen peppen jedes Outfit auf. Du siehst toll aus in lila und orange.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
  35. dziekuje serdecznie i pozdrawiam bardzo cieplo

    OdpowiedzUsuń
  36. ciesze sie mnie rowniez ! buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem co sie dzieje z moimi komentarzami pojawiaja sie nie tam gdzie trzeba i nie moge ich skasowac :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Isa, Du verstehst es Farben zu mixen. Rot und Lila passen wunderbar zusammen.
    Lieben Gruss von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolorowe Jarmarki, zupełnie w moim stylu :) Wygladasz rewelacyjnie :)
    Buziaczkuję

    OdpowiedzUsuń