wtorek, 5 listopada 2013

wariacje na temat zwierzecych wzorow/ wilder hingucker

witajcie
 dni sa coraz krotsze i zimniejsze, przyszla pora na plaszcze, wprawdzie ten nie szylam wlasnorecznie, ale wlasnorecznie wydalam na niego az 10€, to mozna go zaliczyc do Hanmade no nie??
Do tego wzoru dobralam raz biala koszule, bordowy pulower i bordowe spodnie skorkowe i bordowe Ankle Boots.


Die Tage werden kürzer, die Temperaturen etwas kälter. Zeit, sich ein neues Lieblingsstück zuzulegen. 
Ich habe den Mantel zwar nicht selbst genäht aber ich habe den selbst bezahlt (10€) kann man ihn doch Handmade nennen oder?? Zu dem Mantel habe ich einmal  beerenfarbene Lederhose, in gleiche Farbe ein Pulli und weißes Hemd getragen und Ankle Boots, zweite Version ist eine seidene ecrue Schluppenbluse, Blue Jeans und auffällige Wedges. Plus: kleine Tasche in Beige.

Welches Outfit gefehlt Euch am besten?

























 Druga wersja  to jedwabna bluzka (prawdziwe hanmade) z wiazaniem pod szyja,Jeans i rzucajace sie w oczy Ankle Boots
I bezowa torebka, nie moze oczywiscie zabraknac bordowej szminki, ktorej mi zabraklo.






























































Mnie osobiscie podobaja sie te dwa zestawy,jeszcze jest trzecia mozliwosc noszenia tego plaszcza a mianowicie z mala czarna na wieczorowo i nie bedzie sie wygladac wulgarnie i tanio.
Moje kochane Panie ostatnio duzo zastanawialma sie nad tym co ja to tez na sobie dzwigam, w jakim jest to stylu, czy ja wogole mam jakis styl? Jezeli tak to jaki?Kto mi odpowie na to pytanie? ostatnio zastanawiam sie wlasnie nad zmiana wizerunku, ale jak zmieniac cos co trudno mi jest zdefiniowac,,,,
Napewno nie zaczne sie ubierac jak babcie, czyli moje rowiesniczki, po glowie mi chodzi minimalizm, ktory mi sie szalenie podoba, ale czy nie bedzie za nudny dla mnie, powiedzcie cos ok
Dziekuje juz z gory i serdecznie pozdrawiam

Ich dachte in letzter Zeit viel über das was ich so täglich trage wie ist mein Stil, ob ich eigenen Stil habe? Wenn ja, welches? Wer kann mir diese Frage beantworten? Ich will mein Image verändern, aber wie kann ich was verändern wenn ich das nicht definieren kann?
Sicherlich fange ich nicht an, mich wie eine Großmutter, oder meine Zeitgenossen zu kleiden, Minimalismus mag ich sehr, aber wenn es mir zu langweilig ist, was dann??

Erstmal möchte ich Euch für Ihre Besuch und Kommentare bedanken, bin ich auch gespannt was Ihr sagt über meinen Styl oder fehlende Styl

PS. dla lepszego porownania:


























68 komentarzy:

  1. jej nad tym samym zaczęłam się zastanawiać...i nawet wczoraj wieczorem zrobiłam rewolucję w szafie!!!!! no to bedziemy dwie pięknie i stylowe niedługo :D I zdecydowanie można zaliczyć to do handmade :D bużka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jesien nas tak nastroila, ale mnie jakos tak na smutno, ... stylowe niedlugo podoba mi sie buzka

      Usuń
  2. Droga Izo oczywiście, że masz swój styl. Mimo wszystko każda z nas poszukuje cięgle czegoś nowego /zmian/ bo jesteśmy kobietami. Myślę, że powinnaś spróbować. Zobacz jaka kolosalna różnica jest w obu zestawach. Ten na górze robi z Ciebie dwa razy potężniejszą niż jesteś w rzeczywistości. Ten na dole wręcz Cię wyszczupla.Przy czym oba zestawy są bardzo fajne. Najlepiej idź w tym dobrym kierunku wyszczuplania i podwyższania sylwetki a wtedy będzie wszystko ok. Serdecznie pozdrawiam.http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakos nie widze az takiej roznicy, napewno ta wyciagnieta z pod pulovera koszula skraca, no ale ja nie mam takiego oka fachowca i dziekuje za merytoryczny komentarz, czlowiek sie do konca zycia uczy, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Bardziej podoba mi się druga stylizacja, szczególnie ta kokarda bluzki wystająca z płaszczyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taka sokojniesza i elegantsza, dziekuje Iwonko buziaki

      Usuń
  4. Auf jeden Fall hast du den Mantel von Hand selbst bezahlt und dann noch so günstig.
    Gut schaut er aus, der Mantel. Deine zwei Kombinationen gefallen mir.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
  5. obie wersje piękne, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous in that animal print coat, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co Izo , na pierwsza stylizacja pomyślałam odważnie , fajnie . Jak zobaczyłam drugi to pomyślałam wow. I tak, zgadzam sie z Krysią - w pierwszym zestawie wysunieta koszula skraca sylwetkę i dodaje kg , drugi jest bezbłędny - 20 kg i o to chodzi . Gdybyś dodała czarne spodnie to już byłoby elegancko , mała czarna jak najbardziej , prosta bez udziwnień i sama w taki bym wskoczyła !
    Hmm ... Do bordo tez cudnie wyglada - więc po prostu prosty krój , i bedzie boSko !
    A skórzane spodnie solo i do czarnej koszuli i tez miodzio

    Co do twoich dylematów stylowych - mysle ze kto jak kto ale Ty go masz , jest barwny , kobiecy i odważny ,czasem i to mi sie podoba . Minimalizm , tak ! Ale mysle ,ze na codzień znudziłby Cie . Więc używaj go , ale nie rezygnuj całkowicie z tyc porywów szaleństwa ;) bo masz urodę i temperament , wszystko by w kolorach i ich szalonych miksach wyglądać fantastycznie !!!
    Pozdrawiam !

    Wydawnictwo pracuje nad tym , żeby usunąć problem , chyba sie niespodziewali międzynarodowej kariery książki ;) hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, juz nie moge sie doczekac, bo nie mam co czytac juz,maja tam bardzo ciekawe inne pozycje,przeczytalam tez rezencje Twojej ksiazki, jestem dumna i pelna podziwu, i ciesze sie ze dzieki Blogowi jestem w stanie miec kontakt z tak interesujacymi ludzmi, szkoda ze nie w realu. I zycze Ci zeby Twoja ksiazka znalazla sie w ksiegarniach.
      Minimalizm ale, chyba tylko jako mini-minimalizm.Nie znosze wlasciwie monotoni w ubraniu, ale minimalizm jako prosta forma kroju, prosta bez zaszewek, to co widzimy w Zarze np jak najbardziej, ale kolory musza u mnie byc, Chociaz staram sie nie przekraczac wiecej niz 3 kolory w ubraniach, wiecej nie bardzo lubie, a kocham juz od lat, ubierac sie w jedym kolorze, albo w w roznych odcieniach jednego koloru. Buziaczki Aniu dziekuje za mily komentarz

      Usuń
  8. Podobają mi się oba zestawy. Chociaż z małymi poprawkami. W 1. schowałabym wystająca koszulę, w 2. zamieniałbym na czarne spodnie. Chyba faktycznie w drugim zestawie wyglądasz szczuplej.
    Co do minimalizmu, hmmm no nie wiem. Bardzo podoba mi się Twój styl; kolorowy, różnorodny, nieprzewidywalny. Minimalizm kojarzy mi się właśnie z babcinym.
    Buziaczki, kochana :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minimalizm- wykrojowy. proste formy, ale kolory jak najbardziej. Ta koszula to byla proba, ja w realu nigdy nie nosze koszul pod pulover, za goraco. Dziekuje Soniu. A widzialas te piekne bialoczarne buty u Bladowskiego? Zaraz pomyslalam o Tobie a sa piekne Buzka

      Usuń
  9. Ooooo Tak uwielbiam taka zabawę modą ;) Tu kokardka tu panterka, czerwień i tak mogłabym wymieniac po kolei. Pięknie Ci to wyszło Kochana :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ci Hummingbird jest mi milo, Pozdrawiam i sciskam

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój styl i płaszczyk. We wszystkim wyglądasz pięknie i młodzieńczo, i nawet nie myśl że ktoś by Ci pozwolił zmienić image na babcię. :)) Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy kochana na to wlasnie liczylam hi hi hi buziaki

      Usuń
  11. Mi się podoba zestaw zapięty płaszcz z kokardą i dżinsami. Chodź nie mówię że tamten jest zły. Z kapelusza nie rezygnuj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie mialam go zalozyc ale przez psinke, ktora naglila mnie do wyjscia zapomnialam. Buziaki

      Usuń
  12. Nominowałam Cię do wyróżnienia, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. El abrigo es precioso y me gusta como lo llevas con ambos conjuntos! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Twojego pierwszego zestawu zastosowałabym drobny lifting: zamiast tej koszuli i sweterka w serek, założyłabym Tobie bordowy lub czarny półgolf, lub golf z szerokim golfem. Drugi zestaw jest świetny, ale nie eksponowałabym tak tej kokardy.
    Każda z nas czasem całe życie szuka własnego stylu, lecz najczęściej ubiera to, co wygodne i to, co uda się kupić czy zrobić. Trzeba próbować i tyle. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taki szerszy bordowy golf, ale jest z innej epoki i ma szerokie rekawy, wiec ciasno wchodzi, chyba musze je dopasowac...Dziekuje serdecznie i buziaki posylam

      Usuń
  15. Wolę drugą stylizację. W pierwszej za dużo się dzieje. Jak dla mnie przynajmniej. Ale ja pewnie jestem właśnie babciowa i minimalistyczna ;) Przedmówczynie już chyba napisały o tym wszystko.

    Co do dywagacji stylowych, najważniejsze żebyś TY się dobrze czuła w tym co nosisz. Niewątpliwie już teraz masz własny styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krotko rzeczowo i na temat, dziekuje Ci Gosik serdecznie i buziaczki

      Usuń
  16. Podoba mi się pierwsza stylizacja, ale bez bluzki na wierzch. Druga też jest ok, choć może nie do jeansów.
    Ograniczeń wiekowych dla panterek to zupełnie nie widzę :) wyglądasz bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och ta koszula, dziekuje serdecznie i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Jak mi się to wiązanie pod szyją podoba... Kiedyś sobie taką bluzkę uszyję:) Na przykładzie swojej mamy i jej koleżanek widzę, że większość kobiet w waszym wieku jest świadoma siebie i dopiero teraz zaczynają się ubierać tak, jak jeszcze 10 lat temu by się nie odważyły. A babcie u mnie fajnie wyglądają, chodzą w sukienkach w stylu lat '60, pewnie te sukienki są właśnie z tamtego okresu, no rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ten płaszcz! Pewnie go można na wiele więcej sposobów nosić, nie tylko na te trzy, ale takie pomysły przychodzą z czasem :) Sama tak mam :)
    Na pierwszym zdjęciu początkowo myślałam, że masz takie czerwone skórzane kozaki powyżej kolan i aż zdębiałam :) Cień się tak ułożył, a to spodnie się okazały :)
    Ale mi się podoba ta wiązana bluzka, strasznie Ci pasuje :)

    Nie potrafię określić Twojego stylu, jedyne, co mi przychodzi na myśl to: elegancki :)
    Chodzi Ci o taki minimalizm jak np w Zarze oferują? :) Myślę, że świetnie by Ci pasowało. Ale nie byłoby Ci żal tych wszystkich fajnych, nieminimalistycznych ciuszków w Twojej szafie? :)

    Proszę napisz mi maila z tymi informacjami z zeszłego posta: swiatasi@gmail.com
    Z góry najmocniej dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu odpisalam, dziekuje serdecznie i ciesze sie ze Ci sie podoba, Takie kozaki uwazam ze nie bylyby zle,buziaki

      Usuń
  19. Ale z Pani elegantka:) i jedno i drugie połączenie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zwierzęce wzorki:-) Co do zmiany swojego wizerunku to chya każda z nasz od czasu do czasu o nim marzy:-) Przyznam się,ze mi np. prowadzenie bloga pozwoliło spojrzeć na siebie (chodzi o ubranie) z jeszcze większym dystansem. Teraz jeszcze lepiej widzę w czym mi dobrze, a co powinnam udoskonalać:-) Najważniejsze abyśmy same czuły się swietnie w tym co nosimy i szyjemy:-) Chętnie będę śledzićTwoja metamorfozę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy do tego dojdzie?? calkowitej metamorfozy na pewno nie bedzie, ale ja tez duzo zawdzieczam prowadzeniu bloga masz racje, nabieramy dystansu do siebie, wazne zeby z czerpac z tego korzysci dla siebie, Buziaki

      Usuń
  21. Piękny płaszczyk trafił się Tobie, chyba jestem zazdrosna: ) Ładnie się komponuje z tą bluzka z kokardą przy szyi: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze zagladam na przeceny do H&M i czesto warto, dziekuje serdecznie :)

      Usuń
  22. Izuniu! A jak Ty czulabys sie w takich prostych ubraniach? Uszyj sobie po prostu cos w takim minimalistycznym kroju i sprawdz. Mysle, ze taki styl wcale nie musi byc babciny, ja tez ostatni lubie proste kroje i swietnie sie w nich czuje, choc koloru tez sobie nie odmawiam.
    Co do zestawow, chyba juz dziewczyny wszystko powiedzialy. Mnie bardziej podoba sie ten pierwszy, bo lubie bordo. Jednak koszula burzy proporcje. Zdejmij ja, a zrobi sie nieco bardziej minimalistycznie;))) Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu chyba mnie juz troche poznalas, i wiesz co i jak. Zobaczymy co bedzie dalej.Normalnie koszl nie nosze pod pulovery, sprobowalam i jesz zle. Intuicyjnie nigdy tak nie nosilam i zawsze mi cieplo jest. Buziaczki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem za wersja z kolorem bordo :) co do stylu nie pomogę, a jeśli chodzi na zmianę na minimalizm, nie uważam go za nudny wręcz odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Marzenko i ciesze sie ze Ci sie podoba buziaczki

      Usuń
  25. Każdy ma swój styl i niewiele można w tej kwestii pomóc:)))mnie się podobają obydwie wersje może ta z bordowym troszeczkę bardziej:))))śliczny jest ten płaszczyk:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Reniu za komentarz i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  26. Hi Isa,
    mir gefällt definitiv das erste Outfit mit der Lederhose am besten. Sehr schick. Auf jeden Fall hast du DEINEN eigenen Stil. Es ist spannend, Lieblingsteile immer wieder neu zu kombinieren.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie pani wygląda szczególnie na zdjęciach nr 3, 10, 12. W tej stylizacji dla bordowych "skórzanych" spodni mały "-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszlam zobaczyc ktore to sa i mnie tez sie bardzo podobaja.Pozdrawiam i dziekuje za komentarz

      Usuń
  28. Kazda z nas ma swoj styl! izo mi sie podobasz w obu stylizacjach :) tylko ta druga to tak jak lubie bo jest kokardka :) super . pozdrawiam i sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie myslalam jak zakladalam ta bluzke dziekuje i buziaczki Beato

      Usuń
  29. świetne zestawy!!! płaszczyk podoba mi się w każdej wersji!!!
    a Ty się czasami nie zmieniaj! bądż sobą i nie zmuszaj się do niczego! Twój styl, to po prosty TY:D
    mam taki sam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taro o rany, ale sie boje :) na sile nic nie bedzie, a poza tym kochana przez prawie 45 lat tak sie stroilam, 45 bo pierwsze 15 lat to bylo inaczej, chociaz nie, juz mnie w podstawowce nauczycielka do domu wyslala, bo mialam za krotka spodnice :) i jej sie moja fryzura nie podobala.. Wiec wracam do poczatku po tylu latach ciezko cos zmienic, moze cos niecos :) buziaczki

      Usuń
  30. Oba zestewy ładne, w pierwszym daj jednak bluzkę do środka / muszę Ci powiedzieć, że też kiedyś tak założyłam białą koszulę z cienką bluzką i jednak nie bardzo mi to pasowało, trochę pogrubia/, zestaw nr.2 bardziej mi się podoba, wyglądasz szczuplej, spróbuj jeszcze z czarnymi spodniami, będzie bardziej elegancko. Co do stylu, to go masz, nie zmieniaj całkowicie ale pewne zmiany, jak tego chcesz, możesz wprowadzić, wszak "kobieta zmienną jest"...pozdrawiam Iza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Basiu masz racje, jestem Ci bardzo wdzieczna za te slowa i buziaczki sle

      Usuń
  31. Cudownie!!! :) Płaszczyk jest obłędny i najbardziej bym go widziała ze skórzanymi bordo spodniami i górą z drugiego zestawu :) Bosko <3
    Ciekawie tutaj .... będę zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz racje to rowniez moze ciekawie wygladac dziekuje za odwiedziny i merytoryczny komentarz...:)

      Usuń
  32. aj uwielbiam zwierzęce wzory ! cudowny płaszczyk <3 a w połączeniu z burgundem wygląda nieziemsko ! rewelacyjny set , ogromna klasa !

    OdpowiedzUsuń
  33. Daggistr bardzo cenie sobie Twoje zdanie i ogromnie sie ciesze ze Ci sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę przyznać że wiele osób powinno brać z ciebie przykład:) ja już nie chcę patrzeć jesienią tylko na czarne płaszcze... Pięknie wyglądasz w tym płaszczyku! Pozdrawiam i zapraszam Cię na recenzję Paryskiego Szyku. Może Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ok zaraz ide do Ciebie i dziekuje za mily komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja stawiam na zestaw z kokardą, ponieważ ostatni zakochałas sie w żabotach! Ty zawsze wyglądasz elegancko wiec cóż sie powtarzać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu masz sie powtarzac i juz :)dziekuje i buziaczek

      Usuń
    2. ja też stawiam na kokardę :) Ja nie potrafiłabym ubierać się tylko w jednym stylu, to byłoby nudne! Ja lubię elegancko, sportowo, na luzie i w bluzie :))) to zależy tylko od mojego humoru i okoliczności

      Usuń