piątek, 29 listopada 2013

next dress office

Hallo
irgendwie habe ich nie erkennen, dass der Monat November ist so ein schrecklicher Monat für mich. Ich muss mich für alles zwingen, ich bin energielos, habe ich kein Lust für etwas, am Besten möchte ich im Bet bleiben.
Deshalb heute gibst nur etwas zu sehen und zu bewundern (he he he)
Dies ist ein Kleid, den ich  auf der Grundlage des letzten Jahres Burda genäht hab 9/2012 Material habe ich es Romanit Jersey,den Mantel kennt Euch schon, habe ich letzes Jahr genäht.
Vielen Dank für alle Kommentare und Besuche.
witajcie
jakos nigdy nie zdawalam sobie sprawy ze miesiac listopad jest tak okropnym miesiacem, dla mnie. Do wszystkiego musze sie zmuszac wobec tego kochane dzisiaj tylko do patrzenia i podziwiania (he he he)
To jest sukienka uszyta na podstawie ubieglorocznej Burdy nr 9. Material jaki uzylam to romanit jersey, plaszcz juz znacie, rowniez uszyty przezemnie.

Dziekuje serdecznie za jakiekolwiek komentarze i odwiedziny.
























75 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, sukienka wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laluna laluna:)) Ślicznie! Mi ten model też bardzo się spodobał ale wyleciał mi jakoś z głowy. Dzięki, że mi o nim przypomniałaś!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to sie chyba juz niedlugo pochwalisz nowa kiecka buzka

      Usuń
  3. Bardzo fajny odcień zieleni :) więc i sukieneczka śliczna , taka młodZieńcza w kroju :))
    Płaszcz tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie zeCi sie spodobala, nie wszystkie odcienie jednakowe, ale jest kolor fajny:) buziaczki

      Usuń
  4. I like the combination of colors, and stamping of her blouse. Nice look ... and lovely boots!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie, ciesze sie bardzo z twojej opini

      Usuń
  5. Swietny material i bardzo ciekawy odcien zieleni. Podoba mi sie. Z z plaszczykiem wyglada super (bez zreszta tez) :)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi Aniu ze Ci sie podoba...pozdrawiam i buziaki posylam

      Usuń
  6. lubię sukienki i spódnice z kieszeniami...wyglądają na bardziej nonszalanckie; Twoja jest świetna, a na dodatek daje mnóstwo możliwości do kombinowania z innymi ciuchami!
    fajne dodatki do niej dobrałaś - podsumowując - wyglądasz prześwietnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze i dziekuje za komentarz posylam caluski

      Usuń
  7. A ja zachwycam się płaszczem!!!! Kolorystyka i fason i do tego ta fikusność przy rękawach! Genialność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Sivko ja kocham ten plaszc i nosze go juz 3 sezon, co sie rzadko zdarza, ciesze sie ze tak bardzo Ci sie podoba, buziaczki

      Usuń
  8. Witaj Izabelko
    W tym zestwieniu bardzo mi się podobasz,zwłaszcza na zdjęciach 1 2 3 4 5, w zieleni jednak jesteś jak dla mnie ciekawsza he he!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ciociu wreszcie cos od Ciebie, wiesz ze kocham zielen buziaczki

      Usuń
  9. Przecudna sukienka, no i te kieszenie...! Ideał! Bardzo Ci pięknie w zieleniach, pasują do Twojej urody. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jaka wielka mi sprawilas przyjemnosc swoim komentarzem, ogromnie sie ciesze i dziekuje... caluski

      Usuń
  10. Ależ piękna ta sukienka! - ostatnio szyjesz fantastyczne modele, które szalenie mi się podobają :-) Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko serdecznie dziekuje i pozdrawiam serdecznie, a Dorn mi nie pomogl, jeszcze nie mialam czasu , wybacz.....buziaczki

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :-) W takim razie szkoda, że nie pomógł... :-(

      Usuń
  11. Das Kleid ist schön geworden, hat einen tollen Schnitt!
    LG

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka i jakie ma sprytnie ukryte kieszenie :)
    a jeszcze ładniejszy jest płaszcz, to połączenie dwóch kolorów to strzał w dziesiątkę, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za odwiedziny i mily komentarz, pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Estas muy elegante y el conjunto es muy bonito! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie Iza na ściance miedzy obrazami /poz.3 od góry/ cudne. Ciekawy płaszczyk, mam podobny też szary. Ten naszyjnik to w sam raz dla mnie, lubie takie długie. Odpisałam...pozdrawiam Cię sedecznie, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje Basiu i posylam caluski Tobie rowniez milego weekendu

      Usuń
  15. November ist auch nicht mein Monat. Dein Kleid steht dir gut, da bekommt man doch gleich bessere Laune. :)
    Ein schönes Wochenende

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta sukienka:))i płaszczyk również elegancki:)))a listopad na szczęście już się kończy:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo dziekuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  17. Ein hübsches Kleid. Aber Deine Wohnung... Wow. So licht und hell. Schön. LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leider ist das nicht meine Wohnung, gehört meine beste Freundin, die auch Fotos macht.Vielen dank Sunny

      Usuń
  18. Izo jestem nieustannie pod wpływem Twojego talentu. Cudna ta sukienka a Ty wyglądasz kwitnąco. Cudnie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za komentarz i serdecznie i goraco pozdrawiam :))

      Usuń
  19. ein tolles kleid, gefällt mir sehr gut. ich bewundere immer die menschen, die nähen können.
    viel spass wünsche ich dir damit und deine wohnung gefällt mir auch sehr gut.

    lg eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke Wetterhexe leider ist das nicht meine Wohnung.....LG Isa

      Usuń
  20. Sukienka wyszła bardzo ładnie, z płaszczem tworzą ładny duet.
    Taki "bezrękawnik" można zestawiać z różnymi bluzkami. W płaszczu miałaś doszyte te szare części płaszcza? Czy to taki kupon materiału. podoba mi się taki cieniowany.
    Ta zieleń także Ci pasuje. Zdjęcia bardzo ładne, trudno się zdecydować, które ładniejsze.
    Ja wybrałabym 2, 5 i ostatnie w płaszczu. Powodzenia w następnych realizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten plaszcz to taki material cieniowany, bronilam sie przed jego kupnem, bo na czarnym sa jakby szare nitki gdzieniegdzei ale nie zaluje , wiem ze plaszcz bedzie mi jeszcze dlugo sluzyl, a jaki lekki bo to welna parzona wysokiej jakosci. Dziekuje za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  22. Śliczna sukienka, w połączeniu z bluzką wygląda super ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  23. Kolejna piękna sukienka, a kolor śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziekuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  24. Ależ ta sukienka fajnie wygląda! Jest bardzo praktyczna - wiem że to nie koniecznie to co chce się usłyszeć ale pomyślałam to o niej jak tylko zobaczyłam ją w Burdzie. Z jednej strony mi się podobała z drugiej, może przez modelkę, przypominała mi bardziej szkolny mundurek. Ty mnie przekonałaś że warto taką mieć i że pasuje ona do pacy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej, bardzo dziekuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  25. Sukienka pewnie - poza tym, że śliczna - też praktyczna?
    Inna bluzka - inna całość. Fajne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka! Lubię takie, można je łączyć z różnymi bluzkami i tworzyć fajne zestawy. Bardzo elegancki płaszczyk. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Jolubardzo dziekuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)) Tobie rowniez milego weekendu :))

      Usuń
  27. Bardzo dobrze wyglądasz w odcieniach zieleni. Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, schon wieder so ein tolles Kleid. Die Bluse passt ja perfekt dazu!
    Ich glaube, ich würde alle Deine Kleider auch gerne selbst tragen.
    Viel Freude an dem guten Stück wünscht Dir
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  29. I sukienka i płaszcz prześliczne!! Naszczęście listopad się już kończy...mam podobnie:-) Pozdarwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie takie sukienki! twoja jest sliczna i z ta bluzeczka pieknie:) plaszczyk elegancki :) podoba mi sie bardzo :) pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. Sehr chic . Sieht echt toll aus . Große Klasse
    LG Heidi

    OdpowiedzUsuń
  32. Great shade of green, my dear Isabella. You always look wonderful.
    Happy Sunday.
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka-princeska cudna. Cały urok widzę w kolorze i zakamuflowanych kieszeniach. Żeby tak wspaniale wyglądać trzeba mieć też wspaniałego fotografa. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozazdrościć talentu do szycia. Płaszczyk bardzo ciekawy i pewnie cieplutki i lekki. Sukienka bardzo praktyczna bo można zmieniać bluzki i za kazdym razem inaczej wyglądać.Pozdrawiam cieplutko.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. zachwycilam sie plaszczem <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna sukienka, jak zawsze pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Du kannst so toll nähen. Dein Kleid ist sehr schick, vor allem zusammen mit der Bluse.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna ta sukienka. Daje wiele możliwości. Tę bluzkę dobrałaś genialnie. Piękne kozaczki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Droga Izo - uważam ,że dla Ciebie idealne są takie proste , nieskomplikowane fasony,bez dodatkowych marszczeń i fantazyjnych zakładek- po prostu wygląsz cudownie i młodzieńczo i coraz lepiej widać twoją znakomitą figurę. Kolor i forma - wszystko idealne.Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak patrzę na te zdjęcia to postanawiam sobie, ja po 40-tce też będę się starała wyglądać zawsze tak elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale eleganckie stylizacje, jestem pod dużym wrażeniem!
    www.styllowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka śliczna, ale bluzeczka jaka piękniusia i jaki ma piękny wzór;)
    Też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń