niedziela, 3 listopada 2013

jestem/ ich bin wieder da

witam was serdecznie
2 tygodnie pieknej pogody w Polsce minelo tak szybko, ze nie zdazylam nawet schudnac huhihi, Ja w Polsce zawsze przybieram, niestety.
Ale chyba nie tym razem. Jak zapewne pamietacie ostatnio moje zdrowie troche szwankowalo, a nudnosci mnie do szalu doprowadzaly. Poniewaz wg. tutejszych wyksztalconych lekarzy wlasciwie to bylam zdrowa, postanowilam sprawe wziasc w swoje rece. Postanowilam generalnie zmienic tryb zycia moze nie, ale tryb jedzenia tak. Koniec z biesiadowaniem, ciastami, schabowymi etc. Zaczelam od zaopatrzenia sie w ksiazke Tymbaka, wg ktorego powinnismy zyc duzo ponad 100 lat, pomyslcie ze bym mogla was zanudzac jeszcze tyyyle lat, cieszycie sie ?  Ja mam ciocie, ktora od lat zadreczala nas swoimi ''dobrymi'' radami, odpedzalam sie od niej jak od upierdliwej muchy. Ale wiecie co, ciocia moja nie dosc ze, ma sylwetke 16-latki to ja nie moglam za nia nadazyc na spacerze. Rzadko choruje i ogolnie ma sie dobrze, a liczy sobie prawie 70 latek. Wiec cos w tym zdrowym zywieniu musi byc! Drugim krokiem na ktory sama sie jeszcze przed urlopem sie zdecydowalam bylo czyszczenie jelta grubego. Nie potrzeba diety, ubylo mi 5kg a w obwodzie brzucha ubylo 3 cm, dobry poczatek. O dalszych moich sukcesach bede was informowala na biezaco. A dzisiaj chce pokazac moj nabytek i pamiatke z Polski, nowy filcowy kapelusz. Zalozylam go od razu w sklepie i slyszalam mase komplementow,
Ich grüße euch Herzlich
Zwei Wochen schönes Wetter in Polen ist so schnell vergangen, dass ich nicht geschafft habe meine gewicht zu reduzieren. In Polen  nehme ich immer zu, leider.
 Wie Ihr wisst war ich vor kurzem Krank und Übelkeit machte mich verrückt. Die Ärzte konnten mir nicht helfen, deshalb habe ich mich entschlossen, meine Gesundheit in meine eigenen Hände zu nehmen. Ich habe vor mich gesund zu ernähren, Schluss mit Kuchen, Pom. und etc. Angefangen habe ich mit gründlicher Darmreinigung, 5 kg waren sofort weg, und an Bauchumfang habe ich 3 cm verloren, ein guter Anfang.
Ich halte euch auf dem Laufenden über meinen weiteren Erfolg.
Und heute möchte ich Euch mein neue Hut den ich in Polen gekauft habe zeigen.
ich habe den sofort getragen und ich hörte Masse Komplimente.






















To wersja na luzie, a ponizej juz ze spodniczka i kamizelka z piorek, do kupna ktorej przekonala mnie, bardzo fajna babka,wlasciwie bardzo zaluje ze, nasz kontakt sie urwal, bo dazylam ja daza sympatia.mam nadzieje ze, moze mi wybaczy moj ostry-za ostry jezyk.
Spodniczka zdobyta z SH za 10zl i dotego kozakiz przepieknej skorki, ktorymi obarowala mnie moja przyjaciolka, Dziekuje Ula.
 Podoba Wam sie ten kapelusz?

Und jetzt der gleiche Hut auf andere weise getragen, zum karo- Rock und eine Weste.Gefehlt Euch??







Te zdjecia dalsze sa robione
komorka i nie widac ze kratka ma bordo w sobie i kozaczki tez sa bordowe
Diese Fotos sind mit dem Handy aufgenommen und Sie können nicht sehen, das Karo und auch Stiefel sind in der Burgunderfarbe 












 Dziekuje serdecznie za odwiedziny i Wasze komentarze zapraszam znowu
Herzlichen Dank für Eure Besuch und Kommentare

62 komentarze:

  1. Witaj Izuniu!!! Ale się za Tobą stęskniłam. Cieszę się, że już jesteś.
    Wiesz, zaintrygowałaś mnie tym, w jaki sposób zrzuciłaś 5 kg. Chyba się skuszę. % kg bardzo by mnie uszczęśliwiło.
    W kapeluszu wyglądasz super!!! Jednak bardziej podoba mi się wersja na luzie. Kamizelkę chętnie bym Ci zakosiła. Jest piękna! W drugim zestawie jakoś gryzie mi się wzór na bluzce z kratką na spódnicy.
    Buziaczki, Kochana :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ten kapelusz zdecydowanie mi się podoba, odmładza Cię.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy świetne , kapelusz - cieszę się ,że jednak Twoje proroctwo ,że Tobie w nich źle sie nie sprawdziło :))

    Co do pana Tombiaka - znamy się , teściowa od kilku lat traktuje go jako wyrocznię . I jej to zdrowia nie dodało :((
    Zdrowe jedzenie tak , ruch tak ... Ale jego niektóre teorie to ... Zabobony. Picie oleju , czy mrożenie wody ....
    Trzeba zachować zdrowy rozsądek i umiar ;))
    Nie mniej lekkostrawna i bogatowarzywna dieta działa cuda na sylwetkę i samopoczucie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie zamierzam robic, lekkostrawnie i bogatowarzywnie, No i odstawic mleko powinnam, bo to co on tam pisze o mleku to mnie przekonalo. A poza tym rozsadek i umiar jak mowisz.. Buziaczki

      Usuń
  4. Witaj Iza! Cieszę się, że już jesteś i że wyjazd się udał /i pogoda dopisała/, super w kapeluszu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Basiu serdecznie za komentarz i wizyte..Pozdrawiam

      Usuń
  5. Stylizacja na luzie świetna - kapelusz Ci bardzo pasuje :)))
    Ta druga wydaje mi sie ciut przyciężka - może zamiast spódnicy lepiej wyglądałyby jakieś klasyczne spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze spodnie tez beda do tego noszone, to po prostu jedna z wersji, kolory sie pieknie dopasowaly, bo luza ma tez element bordowy jaki jest w spodnicy i butach,serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Super że jesteś :)) To niewiarygodne, jak bardzo kapelusz zmienia całość. Najbardziej podoba mi się w pierwszej stylizacji, w drugiej czegoś jest za wiele. Jestem ciekawa następnych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i wizyte..Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kapelusz świetny i ta kamizelka....super wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziekuje serdecznie za komentarz i wizyte..Pozdrawiam goraco

      Usuń
  8. Witaj po powrocie. Kapelusz i kamizelka świetne. Mam wrażenie, ze drugi zestaw jest nieco przeładowany. Ale to tylko subiektywna ocena więc się nie przejmuj. Trzymam kciuki za Twoją nowa dietę i serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. efekt zamierzony,bo naszyjnik tez na bardzo bogato, kolory sie pieknie dopasowaly, bo bluza ma tez element bordowy jaki jest w spodnicy i butach,i w sumie sa trzy kolory zachowane.serdecznie Ci dziekuje za komentarz i odwiedziny

      Usuń
  9. Znam książki Tombaka :) I wierzę mu w to, co tam pisze.
    Oczyszczanie? A jaką metodą i gdzie?
    Twój look przypomina mi ten, który reklamują w MS Mode :) Bardzo mi się podobasz w tych ciuchach, super! I kapelusz bardzo Ci pasuje. Ja też mam podobną kamizelkę, ale moja nie jest z piórek tylko czegoś sztucznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu napisze Ci na priv, dokladnie i gdzie robia w Bonn, bo pojde znowu, ciesze sie ze Ci sie podoba.. pozdrawiam

      Usuń
    2. acha co znaczy ten skrot MS Mode mnie sie skojarzylo z Multiplesklerose :)

      Usuń
  10. Kapelusz i spodnica w bordo krate to swietny look..kozaki uzupelnily calosc.Bardzo mi sie widzi ten kapelusz..pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba Alicjo dziekujei pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Elegancko :) Iza wygladasz super :)a serdak wypasiony i kapelusz wlasnie taki dla ciebie poprostu odpowiedni:)super . Pozdrawiam i zycze milego wieczoru xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko milo mi ze ci sie podoba, dziekujei pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Jeżeli chodzi o zdrowe odżywianie to trzymam za Ciebie kciuki! Książki Michała Tymbaka są pod tym względem rewelacyjne - jestem nimi zachwycona i też stosuję się do jego porad. A w kapeluszu jest Ci do twarzy! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze mi sie uda chociaz czesc zasad zastosowac, dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Uuuu, kochana! Kapelusz pierwsza klasa! Ślicznie w nim wyglądasz, nie dziwię się komplemenciarzom:P Ani zazdrośnikom!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ochoooo dziekuje serdecznie Katya buziaki posylam

      Usuń
  14. Świetny kapelusz! W tym modelu wyglądasz dużo lepiej niż w poprzednim. Za zmiany trzymam kciuki. Byle wszystko w granicach zdrowego rozsądku.
    Obie stylizację są fajne, ale chyba wolę tą pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie byc rozsadna, w granicach rozsadku wlasnie buziaczki

      Usuń
  15. Kapelusz szałowy, pierwsza stylizacja ładniejsza :-)
    Jeśli zaczynasz swoją drogę do zdrowia od gruntownego oczyszczania jelita to sukces zapewniony! (hydrokolonoterapia? - bo ta najlepsza :-)) potem wystarczy jeść więcej warzyw i powinno być zdecydowanie lepiej ze zdrowiem :-)
    P.S. Burda doszła - tysięczne podziękowania! Jesteś WIelka! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to byla hydrokolonoterapia, mialam tylko powtorzyc ale nie bylo czasu zrobie to juz w Niemczech. Wlasnie dzisiaj ide po jarzyny na soki Buziaczki Iwonko

      Usuń
    2. Hahaha umówmy sie - hydrokolonoterapia to po prostu lewatywa ;)) ale
      Skuteczna jest ;)) to prawda

      Usuń
    3. oczysza nie przerywajac snu hi hi hi

      Usuń
  16. W pierwszej stylizacji jest ci dużo lepiej, moim skromnym zdaniem oczywiście. Kapelusz piękny i bardzo twarzowy: ) Trzymam kciuki za zmianę trybu żywieniowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te sienta genial el sombrero y como siempre estas muy bonita y elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sehr schick und entspannt siehst du aus liebe Isa und gut erholt. In Polen würde ich auch nicht abnehmen.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Sabine so ist es, das essen schmeckt zu sehr :) :) LG

      Usuń
  19. Wow, jaki świetny kapelusz i bardzo twarzowy :) Trzymam kciuki za zmiany i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz, pozdrawiam

      Usuń
  20. świetny kapelusz, ślicznie wyglądasz w tym modelu. A co do zdrowego odżywiania, mój mąż już od ponad roku stosuje zdrowe odżywianie i schudł i nie ma problemów z żołądkiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ein toller Hut und dein Shirt sieht auch cool aus.
    Sich gesund zu ernähren ist immer gut. Ich drücke dir die Daumen und viel Erfolg.
    LG

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw ze spódnicą i kapeluszem - świetny! I to bordo widać doskonale!
    Co do drowego trybu życia...Tego pana od książki nie znam, ale mnie zaciekawiłaś. Mojemu ojcu powinnam chyba polecić, bo tak zaniedbał swoje zdrowie, że jak trafił do szpitalu ze względu na złamanie ręki, to go nie chcieli wypuścić, bo się tyyyyle okazało, że ma do leczenia :( Głównie przez tryb życia, brak ruchu, lekceważenie objawów...ech, szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moze samo kupno nie wystarczy musisz go zmobilizowac i dac przyklad ? :))

      Usuń
  23. Hej Iza:)
    Super są oba zestawy! A w tym kapeluszu jest Ci cudownie! Super, że go kupiłaś:))
    Ja od wielu lat uważam na to co jem i jak często. Nie piję podczas posiłków, chleb ograniczyłam do minimum, a ten co jem to tylko pełnoziarnisty. Zrezygnowałam z kawy, za którą i tak nigdy nie przepadałam. Jem dużo ryb i warzyw. Na zdrowie nie narzekam:) Czuję się super:) Czy to za sprawą jedzenia? Nie wiem ale jest ok i oby było tak jak najdłużej.
    Powodzenia z Twoją dietą i wytrwałości:))
    Dzięki za komentarz. Miłego tygodnia!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestac pic przy jedzeniu nie bylo latwo, pieczywko to tylko pelnoziarniste, ale znalazlam wlasnie przepis na chlebek na zakwasie, bo te wszystkie sa robione na drozdzach, a drozdze niezdrowe. A Ty wygladasz kwitnaco!!!!

      Usuń
  24. świetny kapelusz i futerko :) w ogóle cała promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz, pozdrawiam Cie bardzo serdecznei

      Usuń
  25. Naprawdę ładnie Ci w kapeluszu, kurcze muszę tez poprzymierzać i zobaczyć, zawsze mi sie podobało ale jakoś siebie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez myslalam ze mi nic nie pasuje wez ze soba kogos obiektywngo a znajdziesz swoj model, :))

      Usuń
  26. Wyglądasz świetnie w tych zestawach, w ogóle nie widać, że coś Ci dolegało:) Kapelusz do bluzki w cętki i naszyjnik wyglądają super!:)

    Ponadto, masz u mnie wyróżnienie. Nominowałam Cię do nagrody The Versatile blogger award. Twoim zadaniem jest na blogu pokazać tę nagrodę, wymienić 7 faktów o sobie oraz nominować 7 kolejnych blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dziekuje, widzialam juz na Twoim blogu, serdecznie dziekuje i buziaczki

      Usuń
  27. Powim taaak ;) kapelus pikny!!!!!!!!! A na poważnie to zestaw pierwszy z kapeluszem super,aż mi się zachciało takiego kapelusika !!! drugi zestaw super ale już bez nakrycia głowy. Kamizelka BOMBA !!!i ta bluzeczka bardzo mi się podoba :)a tak właściwie to wszystko jest ładne! Trzymam kciuki za zmianę nawyków żywieniowych, polecam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak mi milo, ciesze sie ze Ci sie podoba, czyzbys Ty tez zdrowo jadala?? Buzka

      Usuń
    2. Staram się :) no, nie zawsze to wychodzi ale staram się :))))

      Usuń
  28. Kapelusz był dobrym zakupem ładnie się w nim prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja!!!! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Trzymam kciuki za zmiany. Zawsze jest dobry czas by zrobić pierwszy krok. Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję na odpowiedź na mojego maila :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wygladasz!! Kapelusz cuuudo!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Po urlopie wyglądasz kwitnąco! Na pewno też zasługa zmiany diety! Popieram :-)Bardziej podoba mi się pierwszy zestaw, choć za kapeluszami nie przepadam :-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. fajowy kapelusz:D w obu zestawach ekstra się prezentujesz...no i świetnie wyglądasz!!!
    dbaj o siebie...buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kapelusze, twój jest. Genialny! Taki sam fason zakupiłam w tym roku ale kolor camelowy! Pięknie ci w kapeluszach, zestaw z futrzaną kamizelka rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń